AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Som sagt, hvordan vite det? Er det type i krig og kjærlighet er alt tillat, og hvis man da kommer ut av det sterkere etter hver gang. Er det ekte da? Noen som har noen historier? Anonymous poster hash: bf986...be2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Hva mener du man skal komme sterkere ut av etter, f.eks? Anonymous poster hash: 1feaf...5f4 1
Vinterbarn Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 vet ikke... men eg lkjente ihvertfall en enorm sterk kjærlighet fra hjertet å er det kjærlighet så kjenner man det.. slik jeg opplever det.. å lever det hver dag , jeg tror at den kjærligheten man kjenner er inni seg og at den alltid ligger der.... klem <3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 Ekte kjærlighet, da er det lett for deg å gi slipp på endel ting du måtte og ville ha tidligere, for å leve et liv sammen med vedkommende. Anonymous poster hash: 75f79...3be
Gamerfrue Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 (endret) hoho, hvem skal definere "ekte kjærlighet"? Jeg mener det jeg har med kjæresten min er ekte kjærlighet, men det mener også 16-åringer som finner hverandre for første gang. Jeg synes 16-åringer som mener de har funnet ekte kjærlighet er naive og at de ikke vet hva det er for noe. Og eldre, mer modne kvinner mener EKSAKT det samme om meg - at jeg er naiv og ikke vet hva jeg snakker om når jeg definerer forholdet mitt med ekte kjærlighet. Jeg mener at eldre mennesker som har et negativt syn på kjærligheten hos yngre ikke gir oss yngre en sjanse eller den respekten det er å anerkjenne at yngre mennesker også har dype, stormende følelser. Og igjen, så kan jeg le litt av lillebroren min som etter halvannen måned mener å ha funnet ekte kjærlighet. Og da synes han at jeg er dum og trangsynt som ikke ser hans dype følelser. Jeg tror ekte kjærlighet er det man vil at den skal være, og at man kjenner den igjen når den kommer. Enten man er 16, 30 eller 70. Endret 11. januar 2014 av Gamerfrue 3
Cordelia Skrevet 11. januar 2014 #6 Skrevet 11. januar 2014 Hm, tror det finnes såpass mange versjoner av den. Tror kanskje det tar litt tid før man vet det. Selv den mest intense forelskelse kan jo blåse ut på et øyeblikk.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #7 Skrevet 11. januar 2014 Er det ikke slik at ekte kjærlighet overlever endel stormer? At man kommer sterkere gjennom, men at man fortsatt står stødig som par? Hva med at man ikke klarer leve uten hverandre. Eller man klarer, men tanken på det er fremmed?Anonymous poster hash: bf986...be2 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #8 Skrevet 11. januar 2014 Ekte, dyp kjærlighet har jo lite med forelskelse å gjøre. Forelskelse er jo euforisk. Rus på ett annet menneske. Ekte kjærlighet mener jeg må være når man fortsetter å være sammen, på tross av utfordringer.Anonymous poster hash: bf986...be2 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #9 Skrevet 11. januar 2014 I krig og kjærlighet er alt tillatt? Nei. Det er ikke kjærlighet hvis man driver og roter med andre hver gang det er knute på tråden, for eksempel. Da er det bare egoisme, man er for feig og grådig til å la den andre gå. Anonymous poster hash: 35993...6b4 2
flashthis Skrevet 11. januar 2014 #10 Skrevet 11. januar 2014 Hva faen er ekte kjærlighet? Hollywood romantik filmer? Bare følg med strømmen å ikke tenk så stort over det, ting skjer helt uventet
minister-mio Skrevet 11. januar 2014 #11 Skrevet 11. januar 2014 Når det er ekte kjærlighet så vet du det
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #12 Skrevet 11. januar 2014 Du vet det er ekte kjærlighet inni bildet når du gjør noe som du blir fysisk sliten av for å møte en den personen som du har kjær, samtidig som når du blir fysisk sliten tenker at du er uenig i det den personen skal bruke dette til, men du gjør det fordi du vil at den personen skal ha føle at den har det gøy/meningsfullt her i livet. På dens egne premisser. Anonymous poster hash: f415b...aef
Gjest RockOn Skrevet 11. januar 2014 #13 Skrevet 11. januar 2014 Jeg pleier ikke å kategorisere kjærlighet i falsk eller ekte kjærlighet... Men kjærlighet er for meg den følelsen av ro og tilfredshet ved tanken på å dele resten av livet sammen.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #14 Skrevet 12. januar 2014 Jeg pleier ikke å kategorisere kjærlighet i falsk eller ekte kjærlighet... Men kjærlighet er for meg den følelsen av ro og tilfredshet ved tanken på å dele resten av livet sammen. Enig. Og harmoni. Opp-ned-forhold er ikke nødvendigvis annet enn usunn avhengighet. Anonymous poster hash: 35993...6b4 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #16 Skrevet 12. januar 2014 Du vet det er ekte kjærlighet inni bildet når du gjør noe som du blir fysisk sliten av for å møte en den personen som du har kjær, samtidig som når du blir fysisk sliten tenker at du er uenig i det den personen skal bruke dette til, men du gjør det fordi du vil at den personen skal ha føle at den har det gøy/meningsfullt her i livet. På dens egne premisser. Anonymous poster hash: f415b...aef Det der makes no sense overhodet...? Det høres dessuten ikke ut som kjærlighet, men som om du blir manipulert og utnyttet. Anonymous poster hash: 9a916...132 3
septemberbrura Skrevet 12. januar 2014 #17 Skrevet 12. januar 2014 Du vet det er ekte kjærlighet inni bildet når du gjør noe som du blir fysisk sliten av for å møte en den personen som du har kjær, samtidig som når du blir fysisk sliten tenker at du er uenig i det den personen skal bruke dette til, men du gjør det fordi du vil at den personen skal ha føle at den har det gøy/meningsfullt her i livet. På dens egne premisser. Anonymous poster hash: f415b...aef Høres mer ut som besettelse og slaveri enn ekte kjærlighet... 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #18 Skrevet 12. januar 2014 Enig. Og harmoni. Opp-ned-forhold er ikke nødvendigvis annet enn usunn avhengighet. Anonymous poster hash: 35993...6b4 Nei, men noen ganger tror jeg det kan handle om umodenhet også, ikle nødvendigvis forholdet i seg selv. Jeg var sammen med der forholdet var veldig opp og nedi starten, men etterhvert som vi ble eldre så roet det seg veldig. Anonymous poster hash: fdfac...25c
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #19 Skrevet 12. januar 2014 TS her Jeg lurer fordi jeg føler noe helt annet denne gang. Det er langt fra idyllisk. Og vi har hatt altfor mange sammenstøt i løpet av dette året. Men vi kommer alltid tilbake til hverandre, uavhengig av krangling. Vi sitter heller ikke hver kveld og holder lanken, sees faktisk ikke så ofte. Det er derfor jeg undres. For jeg lengter hele tiden. Og det har jeg aldri gjort før.Anonymous poster hash: bf986...be2
Juicy_girl Skrevet 12. januar 2014 #20 Skrevet 12. januar 2014 Det høres ut som ekte kjærlighet!! Jeg dumpet kjæresten i dag. Gjorde vondt for jeg elsker han. Så i følge mange her inne så gjør jeg ikke det fordi jeg gikk fra han. Ikke alle forhold er enkle. Vi kranglet mye. Jeg har bare elsket 2 personer i mitt liv. De andre forholdene jeg har hatt var bare forelskelser. Er selv 30 år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå