Candid Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 (endret) Legger ved en link til bloggen min da jeg ikke orker å skrive alt på nytt. Jeg er tom. Innlegget er ryddet for link. Irrlys, mod. Endret 13. januar 2014 av irrlys
Libertas Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Vil tørre å påstå at du ikke er egoistisk, men dersom du ikke stoler på han hvorfor er du ilag med han?
Candid Skrevet 11. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2014 Jeg stoler på han når det kommer til andre damer, det er det med rusmidler som er en ny faktor. Det at tanken ikke slo meg så mye som en gang i løpet av sommeren, gjør at jeg føler meg naiv. Jeg har tenkt at jeg må gi den nye situasjonen litt tid til å vokse på meg, men nå er jeg skeptisk bare han snufser litt ekstra. Så du har vel helt i rett spørsmålet ditt.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 Nei du er ikke egoist, og jeg forstår veldig godt at du sliter nå. Det er selvfølgelig ditt valg, men jeg ville anbefalt deg å bryte ut. Fortell familie og venner om problemet, og kom deg ut før du sitter mer fast med barn og gjeld. Anonymous poster hash: c0f2d...2a2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 Kanskje du er for lite egoistisk, du burde tenke veldig over hva dette forholdet gjør med deg. Skal du bli eller gå? Oddsen for at dette forholdet vil gjøre deg trygg og glad, hva er det?Anonymous poster hash: c7c3c...e88
guttemann Skrevet 12. januar 2014 #6 Skrevet 12. januar 2014 Ja, jeg vil si du er egoistisk når du forventer at samtlige - som du vil ha hjelp av! - skal klikke seg inn på din blogg, fordi du ikke gidder å kopiere og lime inn et lite stykke tekst. 1
Adhara Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 Egenreklame er ikke lov her på KG, derfor så stenges tråden. Irrlys, mod.
Anbefalte innlegg