cappocino Skrevet 19. mai 2004 #1 Del Skrevet 19. mai 2004 Kan man ta feil av EL slim?????? Sjekket litt "ting" nå og har en trådlignende utflod. strekker seg når jeg tar på det. Men igår kveld hadde jeg og mannen ..... Siden det er første gang jeg tester etter el slim lurer jeg på om jeg kan ta feil av El slim og "gammel morro"..... :oops: OG hvis det er EL slim, burde jeg skynde meg på jobb til mannen og smaske litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 19. mai 2004 #2 Del Skrevet 19. mai 2004 Det kan forveklses med gamle rester, men gamle rester vil ikke kunne strekkes. EL-slim er dog ikke sikker stadfesting av EL. For å være "sikker" på at du treffer bør det tempes eller EL-testes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 19. mai 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 19. mai 2004 OK takk for svar! La oss si at det er ELslim og vi igår kveld, hva er sjansen for at det lykkes ? under forutsetninger at det er ingen "hinder" på veien.. Hvor lenge er åpningen åpen av gangen? Masse jeg lurer på idag gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 19. mai 2004 #4 Del Skrevet 19. mai 2004 Selv om det er EL-slim betyr det ikke nødvendigvis at det er EL. (Jeg har EL-slim 4 dager før EL.) Og man trenger ikke ha EL-slim for å bli gravide. Hvis EL-slim betyr EL hos deg så har dere truffet godt. Egget "overlever" ca. 1 døgn etter EL. Sædceller kan overleve inntil 5 døgn. Generelt sier man vel at man bør ha sex fra 2 dager før EL inntil 1 døgn etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 19. mai 2004 #5 Del Skrevet 19. mai 2004 "gammel morro" kan vel strekkes.... :klø: Kan det hos oss i allefall :oops: Eller husker jeg helt feil nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 19. mai 2004 #6 Del Skrevet 19. mai 2004 "gammel morro" kan vel strekkes.... :klø: Kan det hos oss i allefall :oops: Eller husker jeg helt feil nå? Ikke på samme måte, i hvertfall. Det kan ikke strekkes "flere ganger". Pra Pernilles sider (www.pernille.info): Lær å se forskjell på sædrester og eggløsningsslim. *sædrester strekkes som oftest i mange tynne tråder og tørker fort inn. Tåler ikke å strekkes mange ganger *eggløsningsslimet strekkes som oftest i en tykk tråd og kan strekkes gang på gang på gang på gang uten å tørke inn/miste kvaliteten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 19. mai 2004 #7 Del Skrevet 19. mai 2004 Jo, når du sier det sånn, så.... (Jeg bruker bare en "strekk" jeg, så....) *trekker meg rolig tilbake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 19. mai 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg prøvde å strekke flere ganger sånn for å være sikker og det kunne jeg gjøre... jeg strakk om og om og om igjen :oops: så forhåpentligvis er det El rett rundt hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå