AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Vi har vært kjærester snart halvannet år, og bodd sammen siden i sommer. Da vi ble sammen var det ganske turbulent. Han var umoden og tydeligvis usikker, så han prøvde å kjekke seg med å stadig vekk fortelle om ting han hadde erfart sexuelt med andre jenter. Såpass mye at jeg etterhvert fikk nesten avsmak. Tenkte først jeg bare skulle la han få det ut og ferdig med det, men til slutt måtte jeg si fra at jeg ikke ville høre mer og at alt dette gjorde meg usikker. Det fikk meg til å føle at han ikke var ferdig med andre, at han var useriøs og alltid hadde masser damer rundt på gress. Han ble sjokkert over at jeg i det hele tatt reagerer negativ på dette, men sluttet å snakke slik. Etterhvert så er han ute på byen og jeg får en sms der han skriver at han danser med ei vennine og får stygge blikk og fingeren fra mannfolkene rundt fordi de tydeligvis ville ha henne selv. Jeg ble forbanna og skrev tilbake at sånn jævla mind games kan han spare seg, det er bare for lavt å skulle prøve å gjøre meg sjalu. Da ringte han og bedyret at det var bare ment for å fortelle at han hadde det gøy, for hun var jo bare dama til en kompis og han passet på henne på dansegulvet. Han flyttet inn i ny leilighet, vegg i vegg med ei pen jente litt yngre enn oss. De kom i prat og avtalte at hun skulle komme over til han for å drikke vin så de kunne bli kjent. Jeg sa at det skjer ikke, men han mente at jo, han ville jo bli kjent med noen på sin alder i sitt nye nabolag. Når jeg snudde senarioet og etter mye om og men så så han min side av saken. Leste i chatten mellom han og naboen at da jeg i sommer flyttet inn så sendte hun en melding og spurte om han drev og flytter ut. Da skrev han at nei, pakkeløsningen flytter inn. (Jeg har et barn fra før) Jeg ble så såret.. Vi har det siste halve året hatt det helt fantastisk sammen og krangler ikke om noe. Jeg stoler på han for fremtiden, men en usikkerhet om vår fortid gnager.. Var han utro?? Her om dagen skulle jeg inn på pcen min, og da hadde han lånt den og glemt å logge ut. Jeg klarte ikke la være og bladde i inboxen hans til den datoen der vi ble sammen og et mnd fremover i tid. Der var det 5-6 samtaler med forskjellige jenter. Så på datoene i hver enkelt chat at kontakten var veldig sporadisk, med et par uker mellomrom mellom hver gang de hadde kontakt, så de er tydeligvis ikke nære venniner. Dessuten har jeg aldri hørt om dem og jeg er godt etablert i to av omgangskretsene hans. I meldingene etter vi ble sammen tok han kontakt med en og en av disse jentene, skrev at han skulle ut eller på fest hit eller dit, bli med a! I en samtale var det en dialog der ei skrev at han virker useriøs, har mange damer osv.. Han skrev at han ikke skjønte hvordan hun hadde fått det inntrykket, og hun skrev at det var måten han er på, og snakker på, selvsikkerheten. Akkurat det som jeg har følt på! Jeg innrømmet for han at jeg har gjort den største synd etter utroskap, nemlig snoket i hans private meldinger... Han sier at det er helt platoniske, vennskapelige meldinger med venniner han ikke møter så ofte. At de er sånne venner man bare støter på av og til på byen, og at han har tatt kontakt for catch up.. Jeg vet ikke hva jeg skal tro, så i kveld tok jeg det opp igjen at jeg føler meg usikker rundt dette. Da ble han sur og sa han forstår at fra min side så ser dette suspekt ut, men at nå har han prøvd å se dette fra min side, så nå må jeg se det fra hans side.. Anonymous poster hash: 30809...10d
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Ts her igjen. Må legge til at han har hatt maaange pulevenniner. Flere av dem i sin egen nære vennekrets så jeg av og til må omgåes disse jentene når vi er på fest eller møtes hele gjengen..Anonymous poster hash: 30809...10d
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 Hvorfor har du flyttet deg selv og barnet ditt inn til noen du tilsynelatende kjenner så dårlig? Uansvarlig. Anonymous poster hash: 488ff...c84 1
Miss moneypenny Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 Han hadde mistet meg i det sekundet han kalte meg og barnet mitt for "pakkeløsningen". Han høres ikke ut som han tenker lenger enn til sin egen nesetipp! 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Ingen som kan hjelpe meg? Er dette suspekt, eller tror dere han snakker sant om at det kun lå vennskapelige grunner bak at han tok kontakt med disse jentene..?Anonymous poster hash: 30809...10d
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 Det er såpass lenge siden nå at du må nesten spørre dem om du vil vite sannheten. (om de sier det da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå