Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2004 #1 Skrevet 19. mai 2004 Jeg har lastet ned siste verson av Windows Media Player. Setter inn dvd, og spilleren reagerer ikke på at det er cd inni. Får beskjed om å sette inn cd i den og den stasjon? Cd (film) er der, men spilleren reagerer ikke at den er der. Hva kan være galt ? Takker for mange forslag !
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2004 #3 Skrevet 19. mai 2004 :oops: Hvor finner jeg autokjørknappen da ? Finner ikke noe som det står det på ?
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2004 #4 Skrevet 19. mai 2004 På min xp versjon går jeg bare inn på min datamaskin og så på den stasjonen du har cd'n i og høyre klikker på ikonet. Trykker så på egenskaper og autokjør. Går på "rullegardinen" og velger dvd film. Tror dette skal gjøre susen.
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2004 #6 Skrevet 19. mai 2004 Ennå får jeg det ikke til å funke. Bare musikkcd men ikke film. Trenger kanskje en DVD- dekoder? Noen som har direkte link? Kjøpte DVDen på Rimi.
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2004 #7 Skrevet 19. mai 2004 Ikke gratis, men meget bra. Dessuten er PowerDVD en suveren spiller, mye mye bedre enn å spille fra Windoze Media Player.
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2004 #8 Skrevet 19. mai 2004 Og her er linken http://www.komplett.no/k/kl.asp
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2004 #9 Skrevet 19. mai 2004 Her kan du laste en trial versjon av power dvd. NB:Kan ikke garantere for kvaliteten
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2004 #10 Skrevet 19. mai 2004 Det er liten vits i å kjøpe et avspillingsprogramm, finner mange gode programmer på nettet som er gratis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå