Gå til innhold

Refleks

Gjest Violetta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, alltid. Irriterer meg grønn når jeg kjører bil i mørket og folk ikke går med refleks. Her om dagen så jeg en mor og to døtre som var ute og gikk. Mora og den ene datteren hadde refleks, den andre datteren hadde ikke. Først så det bare ut som to personer!

Syns alle bør gå med refleks i mørket. Det kan være livreddende.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brienne of Tarth

Ja, har refleksbrikke i alle lommer, slenger den ut når det blir mørkt. Hvis jeg skal gå tur etter at det er mørkt, har jeg på meg refleksvest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :)

Skjønner ikke hvorfor folk ikke har på refleks. Satt på med faren min en gang for en stund siden da han var ute å kjørte, vi så absolutt INGEN på veien, men plutselig så kom det frem en liten skapning med refleks, en unge altså. Moren hadde da gått forran ungen UTEN refleks. Han kunne lett ha kjørt på dem om ungen ikke plutselig hadde kommet frem.

Anonymous poster hash: 8cb68...420
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den nok mest i lomma, dessverre...

Anonymous poster hash: e97fb...a1e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid refleks på armen(e). Har ganske mange reklame-reflekser å ta av, så da er det egentlig bare dumt å ikke bruke refleks. Det er en billig forsikring når man er ute og går ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Refleksvekst når jeg løper, ingenting ellers. Men nå er jeg veldig lite ute og går i mørket, som regel bare til og fra bil, og så godt som bare i Oslo sentrum der du ikke ser en eneste refleks.

Jeg synes ikke det er noe problem når jeg kjører i Oslo og bydelene, der er det som regel godt opplyst. Men har irritert meg noen ganger da jeg er utenfor byen og på småveier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...