Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Summers
Skrevet

Føler dere dere ikke gamle når dere har yngre kjæreste. Tenker på aldersforskjeller som er så store at man merker dem.

Tilsvarende til jenter, føler dere dere yngre og er det en av grunnene til at dere er sammen med gamlinger? Ja vet det også er andre grunner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med eldre kvinner med yngre kjærester? De finnes de også.

• Liker 1
Gjest TheRighteous
Skrevet

Hva med eldre kvinner med yngre kjærester? De finnes de også.

Skulle akkurat skrive det samme!

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjente en som skilte seg og fikk seg 30 år yngre kjæreste. Jeg tror hun fikk han til å føle seg ung. :P

Anonymous poster hash: 9a7f6...998
  • Liker 1
Skrevet

Jeg føler meg ikke yngre.Bare helt vanlig. Jeg passer bare ikke med de på min egen alder. jeg har helt andre interesser og er på et annet sted i livet enn mange menn på min alder så en eldre mann er helt naturlig for meg.

Anonymous poster hash: e11b9...492
  • Liker 1
Skrevet

Hva vil du si er for stor aldersforskjell?

Anonymous poster hash: 86381...831
Skrevet

Der hvor jeg ser damen har adskillig eldre fyr (10år+), så er hun ofte ikke noe å se på, sånn at menn på egen alder ikke vil ha henne.

• Liker 1
Gjest Summers
Skrevet

Der hvor jeg ser damen har adskillig eldre fyr (10år+), så er hun ofte ikke noe å se på, sånn at menn på egen alder ikke vil ha henne.

Eventuelt at hun er "sart sjel".

Selv fikk jeg beskjed om at jeg bare prøvde å provosere da jeg skrev at jenter med eldre menn ikke får seg en på sin egen alder.

Skrevet

Min mann er 13 år eldre enn meg. Jeg er moden for alderen, han er ung for alderen. Jeg kunne ikke funnet en mer passende partner for meg. Uten å høres for ekkel ut, har jeg alltid vært over gjennomsnittet pen/attraktiv, og har alltid fått mye oppmerksomhet fra menn i alle aldre.

Anonymous poster hash: f867f...81b

• Liker 3
Skrevet

Man føler seg sikkert ung når kona/dama kommer rullende med medisinbrett og kateter om 15 år :)

Anonymous poster hash: c68d8...c1a
  • Liker 5
Skrevet

Eventuelt at hun er "sart sjel".

Selv fikk jeg beskjed om at jeg bare prøvde å provosere da jeg skrev at jenter med eldre menn ikke får seg en på sin egen alder.

Jeg er med en mann som er veldig mye eldre og det har ingenting med det å gjøre. Har vært modell, er 23 og får generelt veldig mye oppmerksomhet fra menn (i den grad at jeg kan velge ganske fritt).

Har vært sammen med kjekke menn i tyveårene men har gått lei. Det var flere ting, men da jeg møtte en eldre mann følte jeg på mange måter at ting stemte bedre. Sexen var bedre, samtalene var bedre, det var mindre forvirring, han var tryggere på seg selv.

Kan godt hende antakelsen din ikke hadde noe med provokasjon å gjøre, men jeg skjønner at noen ser det slik - ettersom godt voksne kvinner kan være spydige når menn på deres egen alder går for noen yngre og man er noe vant med det.

Uansett, så er min personlige erfaring en helt annen. Har to venninner som dater menn endel år eldre, og de er begge over gjennomsnittet attraktive. Hvis roommaten min ikke var både vakker og intelligent, hadde nok ikke kjæresten forlatt kona for henne.

Jeg ser trender for hva mindre attraktive kvinner gjør og valgene de tar, men eldre menn er ikke blant dem.

Anonymous poster hash: 07cce...0ce

• Liker 1
Skrevet

Jeg er med en mann som er veldig mye eldre og det har ingenting med det å gjøre. Har vært modell, er 23 og får generelt veldig mye oppmerksomhet fra menn (i den grad at jeg kan velge ganske fritt).

Har vært sammen med kjekke menn i tyveårene men har gått lei. Det var flere ting, men da jeg møtte en eldre mann følte jeg på mange måter at ting stemte bedre. Sexen var bedre, samtalene var bedre, det var mindre forvirring, han var tryggere på seg selv.

Kan godt hende antakelsen din ikke hadde noe med provokasjon å gjøre, men jeg skjønner at noen ser det slik - ettersom godt voksne kvinner kan være spydige når menn på deres egen alder går for noen yngre og man er noe vant med det.

Uansett, så er min personlige erfaring en helt annen. Har to venninner som dater menn endel år eldre, og de er begge over gjennomsnittet attraktive. Hvis roommaten min ikke var både vakker og intelligent, hadde nok ikke kjæresten forlatt kona for henne.

Jeg ser trender for hva mindre attraktive kvinner gjør og valgene de tar, men eldre menn er ikke blant dem.

Så du sier man kun forlater sin kone om den yngre jenta er svært attraktiv? Vet om mange som har forlatt sin partner for en mye mindre attraktiv. Akkurat som at det har noe med saken å gjøre?

Anonymous poster hash: ea78c...4f1

• Liker 1
Skrevet

Det er 10 år mellom meg og kjæresten. Noe som andre legger merke til, da jeg er i starten av 20-årene. Vi er klar over aldersforskjellen, og den kan jo vise seg i enkelte situasjoner, men det er aldri et problem. Han liker yngre kvinner, jeg liker eldre menn. Vi har det kjempefint sammen og elsker hverandre. Så hva er problemet? Det feiler ingen av oss noe. Vi har begge hatt partnere på vår egen alder - det har ikke vært noe annerledes.

Anonymous poster hash: cec4a...302
Skrevet

Jeg føler det omvendt. Jeg blir på en måte eldre og han blir yngre. Så møtes vi på et vis midt mellom alderene :)

Hilsen yngre kjæreste

Skrevet

Så du sier man kun forlater sin kone om den yngre jenta er svært attraktiv? Vet om mange som har forlatt sin partner for en mye mindre attraktiv. Akkurat som at det har noe med saken å gjøre?

Selvsagt er det noen som forlater partner for en mindre attraktiv. Jeg sa da ikke at dette var eneste mulighet. Men det er klart at det er en faktor for en vakker 23 år gammel kvinne vs. en 40-something som har latt seg selv forfalle.

Skrevet

kjæresten min er 9 år eldre. ingen av oss merker noe til aldersforskjellen, for vi er egentlig ganske like. jeg føler meg ikke yngre, og han føler seg ikke eldre, selv om jeg bare er 20 og han er 29 :)

Skrevet

Selvsagt er det noen som forlater partner for en mindre attraktiv. Jeg sa da ikke at dette var eneste mulighet. Men det er klart at det er en faktor for en vakker 23 år gammel kvinne vs. en 40-something som har latt seg selv forfalle.

Du sa han ville aldri forlatt konen hadde det ikke vært for at din venninne var blant annet vakker.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne vært sammen med en mann som er maks fem år eldre enn meg, der går grensen, er han eldre enn det, blir det litt ekkelt. Det er også noe turn-off med menn (og kvinner) som går etter folk som er veldig mye yngre, det er litt umodent og får også tanker om vedkommende ikke er attraktiv for noen på sin egen alder.

Anonymous poster hash: daef4...50d
  • Liker 1
Skrevet

kjæresten min er 9 år eldre. ingen av oss merker noe til aldersforskjellen, for vi er egentlig ganske like. jeg føler meg ikke yngre, og han føler seg ikke eldre, selv om jeg bare er 20 og han er 29 :)

29 år er ikke akkurat "eldre mann" :)

• Liker 2
Skrevet

29 år er ikke akkurat "eldre mann" :)

neivel, beklager da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...