Gå til innhold

Angrer på absolutt alle tidligere forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så irritert på meg selv for at jeg bruker tid til å tenke på dette, men det har seg altså slik at jeg greier ikke la være å tenke på mine tidligere samboerskap/forhold og hvor dårlige forhold det var og hvorfor i all verden jeg fant meg i de tingene jeg nå aldri ville funnet meg i. Jeg angrer rett og slett på alle mine forhold.

Kan nevnes at jeg nå er gravid sammen med min flotte samboer, og han er den beste samboeren jeg har hatt, kan det ha noe med dette å gjøre? At jeg rett og slett nå føler at jeg har det så bra og sammenligner det med mine tidligere forhold og irriterer meg grønn på at jeg i det hele tatt var sammen med slike brødhuer? :sjokkert:

Anonymous poster hash: 8af2a...eee
Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet

Du får tenke på det at du ikke hadde vært den du er uten de erfaringene du har gjort deg. Du hadde kanskje ikke satt like storpris på din nåværende samboer uten?

• Liker 3
Skrevet

Samme her, har noen ganger tenkt slik. Men så tenker jeg at hvert og ett av de idiotforholdene lærte meg en erfaring, en erfaring som har fått meg dit jeg er nå, på et meget godt sted. Jeg lærte mye av de, så sånn sett skal en ikke angre på de, men lære av de.

Anonymous poster hash: cd04f...899
Skrevet

Enig med de andre her. Det nytter ikke å angre på ting man har gjort i livet. Vi lærer av alle erfaring, så er det bare å ta det med seg videre i livet.

Anonymous poster hash: 08d69...f0c
  • Liker 1
Skrevet

Jeg prøver, som de fleste sier her, å tenke at jeg har iallefall lært noe og vokst på det, men det er ikke lett når en gremmes og føler seg flau over fortiden. Argh :murvegg:

Anonymous poster hash: 8af2a...eee
Skrevet

Velkommen i klubben :)

Anonymous poster hash: da0bc...647

Skrevet (endret)

Hadde du ikke hatt de forholdene, så er det ikke sikkert du hadde sittet med den samboeren du har nå. Trøst deg med det. Vi skal alle gjennom læreprosesser i livet på ulike vis. Du er jo egentlig råheldig, for du har sikkert blitt mer voksen og lært mer om mennesker generelt.

Endret av Cordelia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...