AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Har lyst til å høre noen koslige og kanskje ikke så koslige historier om din første kjæreste-opplevelse? Hvordan møttes dere blabla? Anonymous poster hash: 50f27...659
Gjest Faerunpedia Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Jeg var 13, han var 16 og megakul ha ha: røyket, drakk og skulket skolen. Vi møttes fordi begge hadde båt som vi pleide å kjøre rundt med. Forholdet varte en hel sommer inntil jeg ble full, hadde sex med ham og ble umiddelbart dumpet..
Gjest ms_kwang Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 Jeg var 15 var bare ett par måneder til jeg fylte 16, han var 18. Han var en ordentlig real kar, han til og med nektet oss å sove i samme seng eller ha noen type form for kos som kunne føre til sex Kunne kline med han, men ble det for hett så dyttet han meg bort xD Hver gang jeg var sammen med han, kriblet det i magen.. Forholdet vårs varte i 6 måneder. Gikk rykter om at jeg hadde vært utro mot han. Lite visste jeg at ett par måneder senere fødte bestevenninna mi en sønn og exen min var faren =/
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 Møttes fordi vi bodde rett i nærheten av hverandre.og hadde noen felles venner. Jeg var 14 og han 15. så var vi sammen til jeg ble 17. så ble det slutt. så ble vi sammen igjen og slutt et par ganger. er 24 og han 25 og samboere. Anonymous poster hash: 91633...b7a 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 Møttes i friminuttet i 5.klasse. Var sammen i to fantastiske uker. Anonymous poster hash: dc040...5b2 5
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #6 Skrevet 11. januar 2014 jeg var 16, og han var 19. Vi møttes på nettby, og vi bodde ca 2 timer unna hverandre. Egentlig var han skikkelig fæl. vi hadde det perfekt sammen det første halvåret, men så plutselig ble han helt annerledes. Elsket å få meg til å grine, og elsket å se at livsgnisten min forsvant hver gang han gjorde det slutt osv. aldri kunne han komme til meg heller (selv om han hadde bil), jeg måtte alltid komme til han og betale både buss og tog begge veier. Han var utro da vi hadde vært sammen i 2 år. Og først da ble jeg endelig ferdig med han. Etter en drøy måned så hadde jeg sex med min nåværende kjæreste, og da skulle eksen plutselig bli sur fordi jeg liksom hadde vært utro. Jeg var jo ikke utro, siden det allerede hadde vært slutt i 1 måned Han mente også at jeg hadde blitt voldtatt fordi min nåværende kjæreste er en del år eldre enn meg skjønner egentlig ikke hva jeg så i han Anonymous poster hash: a6ba6...0d2
MarIng Skrevet 12. januar 2014 #7 Skrevet 12. januar 2014 Jeg var 15, nettopp konfirmert og klar for min første fest! Typisk offentlig bondefest med karsk, danseband og bare fjortiser. Ei venninne av meg holdt på med en fyr og ville introdusere meg for bestekameraten hans. For min del var det kjærlighet ved første blikk og vi danset hele kvelden! Jeg kom hjem og var helt i skyene i flere dager og enda mer da han tok kontakt og ville møtes igjen. Ditt og datt førte til at vi ble sammen og jeg svevde på en rosa sky i 3 år før vi rett og slett bare vokste fra hverandre Har vært singel siden, unntatt et par småforhold som varte i et par mnd. Er nå 23 år og kjenner jeg savner skikkelig de sommerfuglene jeg hadde som 15-åring! Jeg er lei av å være singel og håper på å møte drømmeprinsen snart
Betty Blue Skrevet 12. januar 2014 #8 Skrevet 12. januar 2014 Jeg var 16 år.Alle vennene mine hadde blitt sammen med noen, og maste daglig om at jeg burde si ja til å bli sammen med ham som var så forelsket i meg. Og jeg sa til slutt ja, og tenkte at følelsene sikkert kom til å dukke opp etter hvert. Angret infernalsk etter bare en uke, og synes han ble mer og mer uattraktiv... Han viste seg å være ekstremt gnien, og følte seg tydeligvis trygg på at han kunne slå seg løs med enhver uvane han hadde i samme sekund som jeg hadde sagt ja, prøvde å sjefe over meg, og satt i sofaen og fortalte venninnene mine (som utrolig nok ble fascinert av å høre på!? Vi var nok litt unge...) om orgasmene han hadde gitt sin ex, mens jeg trodde jeg skulle spy og ønsket å synke gjennom gulvet av pinlig berørthet... Vi var utrolig nok sammen i tre- fire uker, før jeg tok til vettet og gjorde det slutt. Sex hadde vi aldri, takk og lov. Kjæreste nummer to fikk jeg 3 mnd. etter det igjen.
Inwe Skrevet 12. januar 2014 #9 Skrevet 12. januar 2014 Jeg var 15 og han var 16. Vi møttes på en chatteside. Sånn etterhvert sneik jeg meg på toget til oslo (fikk ikke lov å dra dit alene). Han ville ha meg fra første stund, men jeg som egentlig var forelsket i en annen som skulle komme helga etter sa nei. Da jeg han jeg egentlig var forelsket i sa han ikke kunne komme, ringte jeg han andre og sa vi kunne bli sammen.. Vi var merkelig nok sammen i halvannet år. Haha, tenk om det fortsatt hadde vært så lett, et møte også er man kjærester!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå