Gå til innhold

Jeg har visst blitt desperat!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at vi jenter kan bli "desperate" og "løsaktige" etter å ha vært single en stund?

Jeg er ei dame på 27 år, har vært singel i ca. ett. år nå, og er glad i å gå på byen med venner innimellom. I det siste er det som om jeg går ut på byen FOR at det skal skje noe. Det er nesten så jeg er skuffet om jeg drar hjem alene uten at det har blitt noe flørting, sjekking, klining e.l. :fnise:

Det er akkurat som om jeg har vært i ett forhold de siste 20 årene og har alt for mye å ta igjen. Det føles som om det er ett hav av menn der ute, og jeg klarer ikke lenger å forstå det å være i ett forhold, når det er sååå mange menn å velge mellom!

Jeg snakker også med menn på nettet, uten at jeg kommer til å faktisk møte noen av dem, men det er bare for oppmerksomhetens skyld. Men hverdagen går med til å tenke på menn, sjekking, flørting og sex, store deler av tiden!

Jeg har flere venninner som har vært singel lenger enn meg, og de klarer ikke å forstå det stresset med sjekking på byen. De tar det med ro og tar ting som det kommer, og ber meg gjøre det samme. Lettere sagt enn gjort, jeg kan ikke styre hodet mitt, selv om jeg skulle ønske det.

Jeg har hatt sex ett par ganger dette året også, men det har vært med tidligere sexpartnere, og èn jeg møtte på byen (som jeg forøvrig også har felles venner med, han var ikke en fremmed), som jeg også endte opp med å ha sex med flere ganger.

Det skal også sies at jeg ikke har for vane å ha sex med "fremmede" og at jeg ikke er ei dame som "ligger rundt", bare så ingen får inntrykk av det, selv om det jo nå høres sånn ut..

Er det noen andre som har følt seg sånn som dette?

Hvordan kommer man ut av denne "desperasjonen" og det å kunne gå ut på byen uten så mye forventninger? Det å være singel, skal jo liksom ikke være en evig jakt på nye partnere..

Dette er ett reellt problem, så ønsker ingen usaklige kommentarer, takk.

Anonymous poster hash: 44423...3fb
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre at vi er to!! Jeg er omtrent på din alder, og leter etter menn i alle mulige situasjoner. Blir også som deg skuffet om jeg har vært ute en kveld og det ikke har skjedd noe. Det er kjedelig å ikke ha kontakt med noen på nettet.... Også tror jeg at jeg lett kveler interessen hos de jeg liker fordi jeg så gjerne vil høre fra de heeeele tiden.

Frustrerende, og jeg vil også finne en kur mot dette. Vil nyte singeltilværelsen, og klare å sette pris på de fordelene den har.

Anonymous poster hash: 6be67...93d

• Liker 2
Skrevet

Godt å høre at vi er to!! Jeg er omtrent på din alder, og leter etter menn i alle mulige situasjoner. Blir også som deg skuffet om jeg har vært ute en kveld og det ikke har skjedd noe. Det er kjedelig å ikke ha kontakt med noen på nettet.... Også tror jeg at jeg lett kveler interessen hos de jeg liker fordi jeg så gjerne vil høre fra de heeeele tiden.

Frustrerende, og jeg vil også finne en kur mot dette. Vil nyte singeltilværelsen, og klare å sette pris på de fordelene den har.

Anonymous poster hash: 6be67...93d

Jeg også leter i alle mulige situasjoner, ikke bare på byen og nettet, men over alt i dagliglivet. Vurderer de opp og ned. "Er han noe for meg?" "Kunne jeg vært sammen med han?" "Kunne jeg ligget med han?" Merker også at det skal lite til for å få meg til å føle meg "spesiell", når noen først viser interesse for meg. Det jobber jeg forsåvidt med, for det er jo ikke noe sjarmerende med en jente som lar seg flattere av alt..

Skrevet

Det kan da ikke være så vanskelig å skaffe seg en hobby eller noe som tar vekk noe av oppmerksomheten mot menn.

Anonymous poster hash: 12fa0...5da
Skrevet

Er det vanlig at vi jenter kan bli "desperate" og "løsaktige" etter å ha vært single en stund?

Jeg er ei dame på 27 år, har vært singel i ca. ett. år nå, og er glad i å gå på byen med venner innimellom. I det siste er det som om jeg går ut på byen FOR at det skal skje noe. Det er nesten så jeg er skuffet om jeg drar hjem alene uten at det har blitt noe flørting, sjekking, klining e.l. :fnise:

[...]

Dette er ett reellt problem, så ønsker ingen usaklige kommentarer, takk.

Mange trenger ikke å være single engang.

Skrevet

Jeg tror det er ganske vanlig å ha det sånn i perioder, jeg hadde det også sånn når det ble slutt med eksen min gjennom mange år. Plutselig oppdaget jeg alle andre menn der ute og lurte på hva i huleste jeg hadde drevet med, kastet bort mange år i et forhold når man kan ha det så gøy med forskjellige menn :P en periode datet jeg fire gutter samtidig (nei, jeg hadde ikke sex med alle fire og jeg så ikke på det som så veldig seriøs dating), og hvis jeg hadde en periode hvor det var veldig stille på guttefronten ble jeg helt desperat, begynte å tenke ut hvem jeg kunne ringe for å vekke interessen hans osv.. herregud :P

Anonymous poster hash: d4967...b4d
  • Liker 2
Skrevet

Du er ikke ei dame som ligger rundt sier du, det høres nettopp ut som du er det.. spiller liten rolle om ruletten går rundt venner og eks kjærester du knuller fortsatt rundt. Du kjenner de, men du er fremdeles løs. Skaff deg litt selvrespekt, og ikke ta mine ord for å være sanne, men forstå dette for din egen del før du ødelegger hele livet ditt sånn som vi støtt og stadig hører andre damer har gjort.

Anonymous poster hash: 74c54...dbd
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er også sånn, men er ikke på byen alt for ofte da jeg jobber endel helger. Det er jo så gøy og flørte :D

Og til kommentaren over her: du er ikke løs selvom du har sex som singel. Når man er singel kan man nettopp gjøre som man vil. Ser virkelig ikke problemet så lenge man er trofast i et forhold.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også sånn, men er ikke på byen alt for ofte da jeg jobber endel helger. Det er jo så gøy og flørte :D

Og til kommentaren over her: du er ikke løs selvom du har sex som singel. Når man er singel kan man nettopp gjøre som man vil. Ser virkelig ikke problemet så lenge man er trofast i et forhold.

Problemet er alt du tar med deg inn i et forhold.

• Liker 1
Skrevet

Problemet er alt du tar med deg inn i et forhold.

"Alle" fyrene eller det faktum at jeg har hatt sex med de? Har sagt det før og sier det igjen, om det virkelig er en dealbreaker for han jeg finner meg er han ikke noe for meg uansett. Evt er ikke jeg noe for han, om han virkelig ikke klarer å se forbi det. Jeg har nemlig aldri vært utro selvom jeg har hatt noen ons.

(Og igjen, selvom jeg ikke ser problemet betyr ikke det at jeg har sex med alle)

• Liker 2
Skrevet

"Alle" fyrene eller det faktum at jeg har hatt sex med de? Har sagt det før og sier det igjen, om det virkelig er en dealbreaker for han jeg finner meg er han ikke noe for meg uansett. Evt er ikke jeg noe for han, om han virkelig ikke klarer å se forbi det. Jeg har nemlig aldri vært utro selvom jeg har hatt noen ons.

(Og igjen, selvom jeg ikke ser problemet betyr ikke det at jeg har sex med alle)

Det største problemet er relasjonene du har med disse fyrene, og eventuelle sykdommer du har blitt smittet med.

Skrevet

Det største problemet er relasjonene du har med disse fyrene, og eventuelle sykdommer du har blitt smittet med.

Det finnes faktisk noe som kalles PREVENSJON her i verden, som skal forhindre nettopp det.

Anonymous poster hash: c0904...4ac

• Liker 1
Skrevet

Oppmerksomhet, narsisisme og bekreftelse. Det er årsaken til ts sin oppførsel.. Ultraluremus!

Anonymous poster hash: 1e1a4...659
Skrevet

Det finnes faktisk noe som kalles PREVENSJON her i verden, som skal forhindre nettopp det.

Anonymous poster hash: c0904...4ac

Men er det alle som har vett nok til å bruke det?

Skrevet

Men er det alle som har vett nok til å bruke det?

Ikke alltid, med det er ikke dermed sagt at alle drar de med inn i forhold.

Skrevet

Jeg hadde da sexualundervisning jeg også, dermed vet jeg at jeg bør bruke kondom (noe jeg også gjør). I tillegg tester jeg meg innimellom for å være på den sikre siden, så garantert ingen sykdommer her. Relasjonene er min sak, men selvfølgelig henger jeg ikke med personer som bare er sexpartnere etter at jeg har gått inn i et nytt forhold.

Synes det er rart at folk har et så prippent syn på sex i 2014..

• Liker 1
Skrevet

Ikke alltid, med det er ikke dermed sagt at alle drar de med inn i forhold.

Men det kan man ikke vite.

Skrevet

Jeg hadde da sexualundervisning jeg også, dermed vet jeg at jeg bør bruke kondom (noe jeg også gjør). I tillegg tester jeg meg innimellom for å være på den sikre siden, så garantert ingen sykdommer her. Relasjonene er min sak, men selvfølgelig henger jeg ikke med personer som bare er sexpartnere etter at jeg har gått inn i et nytt forhold.

Synes det er rart at folk har et så prippent syn på sex i 2014..

Det kan du si. Men virkeligheten er sånn at et forhold med ei kvinne som har såkalte sex-partnere ikke er attraktivt.

Skrevet

Det kan du si. Men virkeligheten er sånn at et forhold med ei kvinne som har såkalte sex-partnere ikke er attraktivt.

For deg nei, men nå er ikke du akkurat den jeg leter etter heller.

Jeg lever iallefall i den tro om at jeg finner en mann uten å gå i sølibat mens jeg er singel. Mine venninner har gjort det, hvorfor skulle ikke jeg gjøre det. De fleste menn jeg kjenner har dessuten hatt fler sexpartnere enn meg, så hvorfor skulle de dømme?

• Liker 2
Skrevet (endret)

For deg nei, men nå er ikke du akkurat den jeg leter etter heller.

Jeg lever iallefall i den tro om at jeg finner en mann uten å gå i sølibat mens jeg er singel. Mine venninner har gjort det, hvorfor skulle ikke jeg gjøre det. De fleste menn jeg kjenner har dessuten hatt fler sexpartnere enn meg, så hvorfor skulle de dømme?

Fordi at det jeg gjør er en ting og det andre gjør er noe helt annet ;)

Men det er faktisk mye i det. Veldig mange reagerer sånn.

Uansett så er det altså slik i denne verden at de fleste mannfolk ikke er seriøst interessert i kvinnfolk som ligger rundt.

Og at du syns det er dumt betyr da veldig lite.

Endret av Steinar40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...