Brusebukken87 Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Hei! Den siste uka har jeg fått god kontakt med ei jente på nettet. Vi har sendt meldinger til hverandre i timesvis hver kveld, og blitt sittende og snakke til langt utpå natta. Jeg har lyst til å møte henne. Og hadde hun bodd i nærheten, altså innen et par timers kjøretur, så hadde jeg alt gjort det. Men hun bor i en annen landsdel. Og en times flytur unna. Selv om jeg har lyst til å møte henne. Så syns jeg det er vel tidlig for at en av oss skal bruke minst 1000 kr på flybilletter og muligens 1000 kr på et hotellrom. I tilfelle daten går til helvete kan man jo heller ikke avtale å overnatte hos hverandre. Så da må man ha hotell. Jeg tror uansett en avtalt overnatting ville ha satt et ekstra press på en date. Jeg føler samtidig at videre chatting på nett ikke vil føre noe fremover. Så, hvor lenge bør man vente før man foreslår at en av oss (trolig meg) skal bruke 2-3000 kr for at vi skal kunne møtes? Uten å virke sprø eller altfor overivrig?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Jeg synes du skal si ca. det du sier her. Da vet hun at du tenker fremover og hva du tenker. Du må jo også finne ut om hun vil det samme. Da funker det best være ærlig om at du vil bruke penger på turen bare hvis hun også har troen på at det kan være noe. Jeg synes uansett ikke dere bør vente altfor lenger før dere treffes. Hvis du fortsatt har like lyst etter en ukes tid til med hyppig kommunikasjon, må du nesten bare prøve selv om det koster penger. Anonymous poster hash: 7458c...392
Gjest Superwoman! Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 Jeg tenker at dere bør ha komt på et nivå hvor det føles riktig å spørre om dere skal møtes, før dere gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå