Gå til innhold

HVor lang tid tar sorgprosess etter brudd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei kjære venner.. jeg ønsker bare høre fra de av dere som har litt erfaring med brudd.. hvor lang tid tar denne sorgprossessen og når er det på tide å søke profesjonell hjelp.. klemmer fra en jente som ja... ble såret veldig mye.men har det veldig bra, foruten om alle tanker som kommer å spinner ..

Anonymous poster hash: 0b236...43a
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Vinterbarn
Skrevet

Takk for kjapt svar :blomst: nå er jeg glad jeg skrev..

Skrevet

Det varierer nok. Hos meg tok det en måned.

Anonymous poster hash: 268f5...459
  • Liker 1
Skrevet

For meg har verste sorgen lagt seg etter ca 3-4 måneder.. men det sitter gjerne fremdeles litt i..

Anonymous poster hash: 9c735...f98
  • Liker 1
Skrevet

Ingen bombesikker oppskrift på sånt. Det tar den tiden det tar for den enkelte, men det kommer til å blekne

og til sist bare bli et minne som popper opp en sjelden gang. Lykke til. :)

• Liker 2
Skrevet

Det tar den tiden det tar. Jeg har sørget lenger over noe som aldri ble enn forhold som har vart i flere år…

Anonymous poster hash: 4810b...86a
  • Liker 1
Gjest Haaploes
Skrevet

Jeg trodde jeg var ferdig med eksen etter et halvt år. Så kikket jeg innom instagramprofilen hans og ble sønderknust (igjen) da jeg så et bilde av ham, sønnen hans og hans nye dame som jeg ikke visste om.

Det er fortsatt vondt å tenke på, samtidig er det veldig mye fint jeg setter pris på i livet mitt. Etterhvert vil eksen bare være et spøkelse.

Skrevet

Det tar den tiden det tar. Hos noen tar det noen dager, hos andre tar det mange år. Hvis det derimot går ut over livskvaliteten din, i form av at det dominerer livet ditt, så ville jeg kanskje funnet noen jeg kunne snakket med om det.

Jeg fant mye støtte i Ben & Jerry´s, men iskrem er jo ikke løsningen på alt her i verden.

• Liker 1
Skrevet

Det varierer fra person til person. For noen går det kort tid, for noen lang tid.

For meg tok det ca. 6 måneder.

Anonymous poster hash: a7160...417
  • Liker 1
Skrevet

Det varierer fra person til person, kan nok ta fra dager til et år eller kanskje mer?

Jeg trodde jeg brukte to måneder, men da jeg møtte på eksen flere ganger i uka(samme matteklasse, fantastisk) endte det til slutt opp med rundt fire-fem måneder tror jeg.

Men nå gråter du hvis du føler for det og prøver så godt du kan å leve livet og ha det gøy. Er vel egentlig den beste medisinen du kan finne. Det ordner seg :hug:

• Liker 1
Skrevet

Å fantastisk dere tusen hjertelig takk for gode svar,og det er som dere sier, smooch ja jeg gråter om jeg føler for det det er akkurat sånn som du sier. ja...jeg bør kanskje ikke se så mye på profiler og sånn i forhold til han .. jeg vet det jo egentlig da... er ikke noe menneske som liker å skape drama, liker at ting går fredelig. så å plutsleig få masse følelser inni seg er en prøvelse :) men jeg er sterk å det opptar egentlig mest når jeg kommer hjem i leiligheten, godt å kunne høre fra dere, mange gode klemmer fra ,meg :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Det er veldig individuelt, blant annet avhengig av om man akspeterer bruddet

• Liker 1
Skrevet

Takk Inx,,, jeg ska jobbe med ¨akseptere denne historien å tilgi..tusen tusen takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...