Gå til innhold

Fantasi og virkelighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min og jeg utveksler fantasier når han er på jobbreise. Hittil har vi begge skrevet om bare oss to.
I det siste har han introdusert andre i fantasien. Det tenner meg å se at andre menn vil ha kjæresten min, skrev han. Jeg prøvde å følge opp forleden, men det var skikkelig "turn off". Sa det også.

I går begynte det bra. Så kom det, et annet par kom inn i fantasien. Damen strøk på meg og vi kysset, skrev han. Så strøk den vakre kvinnen ham på låret.. Da jeg skrev at nå går jeg, var svaret: "Du har ikke bestått leksjon 1. Natta! " Det gir jeg f... i, svarte jeg.

I morges kom masse meldinger om savn av "flotte, sexy meg". Og en mail. Den var fortsettelsen av fantasien fra i går kveld. Vi hadde sex med et annet par..

Jeg svarte: Jeg har ikke bestått leksjon 2 heller.. jeg strøk med glans.

Nå er det helt stille.
Tenker at vi ikke passer sammen. Har bare kjent ham i et halvår.
Eller er det sånn at jeg må skille mellom fantasi og hva man kan tenke seg å gjøre i virkeligheten?

Anonymous poster hash: 8e38d...85f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klo:

Jeg vil tro at det å kunne skille mellom fantasi og virkelighet er en grunnleggende forutsetning for et nogenlunde velfungerende liv......

• Liker 2
Skrevet

TS her.

Hva med integritet? Når han gjerne vil ha meg med på fantasier som er turn off for meg, og det motsatte for meg?

Mine fantasier kan jeg forresten gjerne leve ut..

Skrevet

TS her.

Hva med integritet? Når han gjerne vil ha meg med på fantasier som er turn off for meg, og det motsatte for meg?

Omvendt.. skulle stå "det motsatte for ham".

Skrevet

TS her.

Jeg synes du gjorde det rette. Fantasier er helt topp, jeg er innehaver av noen ordentlig drøye noen selv. Men å gå inn på noe som byr deg imot kan aldri ende godt! Hvis en ny kjæreste ble med på å fantasere om ting jeg liker, men han egentlig ikke likte det selv, ville jeg følt meg lurt og skamfull når jeg fant det ut. Og det vil jo komme for en dag før eller siden, hvis du begynner å fake interesse, selv om det foreløpig bare er teoretisk.

• Liker 1
Skrevet

Bestått leksjonen??? :klo:

Anonymous poster hash: dd6f2...526
Skrevet (endret)

TS her.

Det er jo ikke en uvanlig/sær fantasi han har, og poenget med fantasier er jo at det er turn-on for ham. Hva som er turn-off/on for deg er jo ikke så interressant når dere bruker hans fantasi som spenningskatalysator, på samme måte som når dere bruker din/dine.

Jeg har ikke stor tro på å jage mennesker inn i skallet sitt ved å ikke tillate åpenhet rundt tanker, ideer og fantasier, det fører sjeldent noe godt med seg - så får du gå noen runder med deg selv på hvor viktig dette er for deg og deres seksualliv, og ta dine valg deretter.

Vil også påpeke at du selvsagt ikke må ta del i noe du finner turn-off, men det kan være en ide å si det til ham på en saklig måte. Å åpne seg med sine fantasier er sårbårt for mange, og når "vi" møter stengte dører på dette området kan det bidra til at vi gjemmer de enda lenger inne, og gir de ytterligere vekstvilkår utover det som egentlig er nødvendig....

Endret av Mike Waters
  • Liker 1
Skrevet

Eller er det sånn at jeg må skille mellom fantasi og hva man kan tenke seg å gjøre i virkeligheten?

Anonymous poster hash: 8e38d...85f

Selvfølgelig må du det. Hvor gammel er du egentlig?

Og du skal selvsagt ikke være med på ting som avtenner deg, men dersom dere har så ulikt fantasiliv passer dere neppe sammen.

Anonymous poster hash: 1306f...994

Skrevet

Bestått leksjonen??? :klo:

Anonymous poster hash: dd6f2...526

Det har en forhistorie det der.. Han har mange år som singel, mens jeg har kort tid. Vi spøker med at jeg trenger "voksenopplæring" ;)

Skrevet

Selvfølgelig må du det. Hvor gammel er du egentlig?

Og du skal selvsagt ikke være med på ting som avtenner deg, men dersom dere har så ulikt fantasiliv passer dere neppe sammen.

Anonymous poster hash: 1306f...994

Jeg er ingen ungjente, men snart 50 :) Har bestemt for å prøve å "delta", utfordre meg selv.

Skrevet

Det er jo ikke en uvanlig/sær fantasi han har, og poenget med fantasier er jo at det er turn-on for ham. Hva som er turn-off/on for deg er jo ikke så interressant når dere bruker hans fantasi som spenningskatalysator, på samme måte som når dere bruker din/dine.

Jeg har ikke stor tro på å jage mennesker inn i skallet sitt ved å ikke tillate åpenhet rundt tanker, ideer og fantasier, det fører sjeldent noe godt med seg - så får du gå noen runder med deg selv på hvor viktig dette er for deg og deres seksualliv, og ta dine valg deretter.

Vil også påpeke at du selvsagt ikke må ta del i noe du finner turn-off, men det kan være en ide å si det til ham på en saklig måte. Å åpne seg med sine fantasier er sårbårt for mange, og når "vi" møter stengte dører på dette området kan det bidra til at vi gjemmer de enda lenger inne, og gir de ytterligere vekstvilkår utover det som egentlig er nødvendig....

Takk, jeg likte svaret ditt. Vi har snakket om dette nå, og kom til nettopp hva du skriver.

Jeg må respektere hans fantasier og vil strekke meg. Han vil ta hensyn til mine grenser, men hjelpe til med å skyve på dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...