bingotusj Skrevet 11. januar 2014 #1 Del Skrevet 11. januar 2014 Hei, prøver meg her, siden jeg har hørt at alle verdens problemer løses på dette forumet. Er det NOEN som vet hvor man kan få tak i det amerikanske produktet Miracle Whip i Norge eller Sverige? Jeg blir gal av lengsel. Takknemlig for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemy01 Skrevet 11. januar 2014 #2 Del Skrevet 11. januar 2014 Hva er det for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #3 Del Skrevet 11. januar 2014 Ultra eller den lille matbutikken ved (bak) Saga kino, Vikamat. Anonymous poster hash: 6b03b...703 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daraya Skrevet 12. januar 2014 #4 Del Skrevet 12. januar 2014 Lag din egen majones og du blir kvitt lengsel etter Miracle Whip. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batteri Skrevet 12. januar 2014 #5 Del Skrevet 12. januar 2014 Jeg har sett den på Meny 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 12. januar 2014 #6 Del Skrevet 12. januar 2014 Lag din egen majones og du blir kvitt lengsel etter Miracle Whip. Når noen etterspør et bestemt ferdigprodukt kommer det før eller siden et innlegg om å lage det selv... :-p Slår aldri feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea2 Skrevet 12. januar 2014 #7 Del Skrevet 12. januar 2014 Google sa at Maximat på Nordbysenteret (Sverige) har 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #8 Del Skrevet 12. januar 2014 Er det majones? Hvorfor er den bedre enn mills?:O Anonymous poster hash: b8cb9...2ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea2 Skrevet 12. januar 2014 #9 Del Skrevet 12. januar 2014 Det er en slags blanding av majones og pisket krem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #10 Del Skrevet 12. januar 2014 Hva bruker man det til da? Anonymous poster hash: b8cb9...2ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #11 Del Skrevet 12. januar 2014 Når noen etterspør et bestemt ferdigprodukt kommer det før eller siden et innlegg om å lage det selv... :-p Slår aldri feil. Det er jo mye enklere enn tråle to land, så jeg synes ikke det er rart at det blir foreslått. Anonymous poster hash: 085bf...b6f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea2 Skrevet 12. januar 2014 #12 Del Skrevet 12. januar 2014 Blir ofte brukt på samme måte som majones/remulade, feks på smørbrød eller som en slags dressing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 12. januar 2014 #13 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Er det majones? Hvorfor er den bedre enn mills?:O Anonymous poster hash: b8cb9...2ff Det er mer en slags dressing, smaker ikke majones i det hele tatt. Det er det eneste som gjelder når jeg lager BLT eller club sandwich! Endret 12. januar 2014 av Gjesten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 12. januar 2014 #14 Del Skrevet 12. januar 2014 Det er jo mye enklere enn tråle to land, så jeg synes ikke det er rart at det blir foreslått.Anonymous poster hash: 085bf...b6f Jeg ser den. Men denne gangen var det åpenbart ikke noe hinder å tråle to land etter produktet. Da må det virkelig være kun det TS er ute etter. Ikke hjemmelaget. Jeg aner ikke hva "Miracle Whip" hverken er eller smaker, jeg bare legger merke til at det alltid kommer et "lag det selv" eller "prøv heller miiiin oppskrift." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bingotusj Skrevet 13. januar 2014 Forfatter #15 Del Skrevet 13. januar 2014 Takk til alle som har svart, har sjekka både Ultra og Meny i Bærum der jeg bor, men kanskje de har på en av filialene i Oslo? Vikamat og Nordbysenteret har jeg også funnet via googling, men da jeg sendte mail hadde de det ikke lenger.. Men skal ta turen til Vikamat og sjekke, kan ha vært litt kommunikasjonssvikt på gang der Miracle Whip er forøvrig en såkalt "sandwich spread" fra USA som er en slags blanding av majones og dressing-aktig. Kjennes mye freshere og lettere enn majones, og har mer krydder. Har funnet utallige oppskrifter på å lage sin egen, men jeg antar jeg bare er forelska i e-stoffene eller no i originalen, for det blir aldri like godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bingotusj Skrevet 13. januar 2014 Forfatter #16 Del Skrevet 13. januar 2014 Bruksområde er alt av sandwicher og salater, sånn btw. Hvis man blander det med litt selleri, sylteagurk, grillet kylling og litt hvitløk og paprika er det himmelsk å bruke som pålegg til godt brød med masse romanosalat til ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #17 Del Skrevet 13. januar 2014 Nå vet jeg ikke om dette er det tryggeste stedet å handle matvarer på, men EBAY har de Er masse e-stoffer så den varer nok en stund, så hvis du finner en ordentlig selger kan du kjøpe den for 40-50 kroner inkl shipping sikkert . Mulig et dårlig forslag, men tok sjansen på å poste den Anonymous poster hash: fe1b0...06f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #18 Del Skrevet 13. januar 2014 jeg mener at jeg har sett det på Nordby (men det kan jo selvfølgelig hende at de ikke har det lenger - jeg ser du har sendt dem mail). Eurocash i Strømstad har også en ganske god avdeling med amerikanske varer, kan anbefale deg å ta en telefon dit for å høre! Forøvrig regner jeg med at jeg skal over grensa i løpet av uka, så hvis jeg husker det mens jeg er der, så skal jeg se om de har (vet ikke helt hvor jeg skal handle enda, det kommer an på om jeg trenger vin eller ikke.. ) Anonymous poster hash: 97dcf...8f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #19 Del Skrevet 13. januar 2014 Jeg har sett det i Sverige, på maximatAnonymous poster hash: f436f...63d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå