AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Kan godt si at jeg starter fra scratch.. Har erfart at jeg er lettrent, men har ikke trent seriøst på et par år, og er i EKSTREMT dårlig form. Jeg er spretten og rask, men orker ikke holde på lenge. Kan gå opp trapper, og bli sliten med en gang. Har også veldig lite muskler i kroppen, etter å ha sultet meg mye. Gjør ikke det lengre, da det ikke fører meg til målene mine, som er en strammere kropp. Vil bygging av muskler gjøre meg mer utholdende, eller er det ene og alene utholdenheten som må jobbes med, for å få god kondisjon? Målet er ikke å løpe fortest og på kortere distanser, men lengre distanser, for så å bli raskere på de lengre distansene etter hvert. Spørsmålet mitt er: i hvor god form kan jeg komme i på ca. tre måneder? Vil jeg kunne jogge rolig 8-10 km i strekk? Akkurat nå kan jeg kanskje jogge 1 km i strekk... Trenger å vite hva som er realistisk. Er ellers slank og lett i kroppen og ikke-røyker, samt ung. Anonymous poster hash: 2eed2...d6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå