AloeVera Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 (endret) Jeg har lite peiling når det komme til sminke osv og vil gjerne ha noe tips. Regner med det sitter noen eksperter her på forumet Bilder er fjærnet Har det som heter for hooded eyes og sliter litt med å sminke øynene. Føler ofte jeg ser streng ut.. Lurer også litt på hvilken leppefarge som kler mer. Gjerne spesifikke farger Hva slags hårfarge passer jeg best til? Endret 12. januar 2014 av AloeVera
Gjest Linn Cathrin Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Jeg er absolutt ingen ekspert, men tror kanskje du hadde kledd myk sminke, siden du er så naturlig pen, og har den hårfargen du har.
AloeVera Skrevet 11. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2014 Jeg er absolutt ingen ekspert, men tror kanskje du hadde kledd myk sminke, siden du er så naturlig pen, og har den hårfargen du har. Er avhengig av dekkevne til huden da jeg har noen føflekker jeg liker å kamuflere litt. Ellers har jeg jo hørt at det finnes brun mascara. Kanskje det får meg til å se litt mindre sinna ut, altså blir litt mykere
Gjest Linn Cathrin Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 Selv om du bruker concealer/foundation/primer kan du jo likevel sminke deg "mykt" med litt lys (ikke for lys) rouge, myk leppestift/lipgloss og litt mascara. Brun mascara gir ofte et mykere uttrykk, men om du bruker svart er det bare å bruke mindre!
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 Når det kommer til hårfarge, så må jeg synes du var mye finere på bilde 1, enn på resten. Mørkt hår kledde deg kjempegodt Anonymous poster hash: 39623...40b
AloeVera Skrevet 11. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2014 Når det kommer til hårfarge, så må jeg synes du var mye finere på bilde 1, enn på resten. Mørkt hår kledde deg kjempegodt Anonymous poster hash: 39623...40b Ulempen med det mørke håret er at jeg nesten er avhengig av å litt farge i annsiktet for å ikke bli helt dvass i huden. Men kan kanskje vurdere en mellomting Selv om du bruker concealer/foundation/primer kan du jo likevel sminke deg "mykt" med litt lys (ikke for lys) rouge, myk leppestift/lipgloss og litt mascara. Brun mascara gir ofte et mykere uttrykk, men om du bruker svart er det bare å bruke mindre! Sant sant
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #7 Skrevet 11. januar 2014 Pen jente! Jeg syns du kler både mørkt og lyst hår, men det lyse ser mer naturlig ut på deg. Jeg ville derfor ha beholdt det om jeg var deg. Du er velsignet med mye øyenbryn, men de er kanskje litt rette? Har du vurdert å få de ordnet profesjonelt? Øyenbryn kan gi inntrykk av å se streng ut, kanskje et mer utjevnet form kan gi et mer mykere inntrykk. Jeg er litt mørkere enn deg og den eneste svarte sminken jeg bruker er mascara. Jeg bruker imidlertid aldri svart eyeliner eller øyenskygge, der holder jeg meg til brunt. Jeg syns "tyngden" i ansiktet ditt hviler på øynene og ville prioritert å sminke de. Så kan du heller ha litt naturlig farge på leppene, som MAC hue eller L`oreal Nude. Anonymous poster hash: 18969...e20 2
Lady Skrevet 11. januar 2014 #8 Skrevet 11. januar 2014 Når det kommer til hårfarge, holder jeg en knapp på det blonde håret. Synes du er veldig pen med lyst hår:)
AloeVera Skrevet 11. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 11. januar 2014 Tror du har et godt poeng når du påpeker øyebrynene mine Har kun vært å fått de nappet proffesjonelt en gang og husker jeg var veldig fornøyd etterpå. Senere har jeg vel nappet de for stramt selv.. Må vel la de vokse seg litt mer ut før jeg tør å ta turen til en hudpleier med de Hehe, det var det smilet da ;p Aldri likt smilet mitt. Når jeg smiler alt jeg kan så blir smilet mitt mer ":I" enn ":)", spesilet om jeg tvinger på et smil
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #11 Skrevet 12. januar 2014 Hvis du googler "Serena Van Der Woodsen make up" så vil du finne mange fine tips. Blake Lively har tunge øyelokk, men har varme, forføreriske - og slettes ikke strenge øyne. Det har forøvrig ikke du heller. Du er veldig naturlig pen . Lyse, gjerne skimrende lokk + definisjon av globalen og skyggelegging av de "tunge delene" er fordelaktig for deg. Skimmer på øyenbrynsbenet vil få det til å "poppe" mer, og kan gjøre lokket tyngre, kan gjerne styres unna, med andre ord. Små mengder helt øverst vil i såfall være mer kledelig. Syns du så "friskere" ut med lysere hår. Anonymous poster hash: 5b754...2eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå