Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente 24 år og tror jeg begynner å falle for en 4 år yngre gutt. Vi har tidligere vært kollegaer og har alltid følt at jeg har vært tiltrukket av han. Men tenkte da at han var jo alt for ung. De siste ukene har vi truffet hverandre på fritiden og blitt bedre kjent, har mye til felles og trives veldig godt i hans selskap. Han både oppfører seg og ser eldre ut enn andre 20 åringer. Det føles riktig der og da, men når jeg er alene bekymrer jeg meg over denne aldersforskjellen.

Det jeg lurer på er vel egentlig om noen andre har vært i samme situasjon? Kan aldersforskjellen by på utfordringer?

Anonymous poster hash: c3386...957

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virkelig?

Anonymous poster hash: ff597...eb5
  • Liker 1
Skrevet

Virkelig? Anonymous poster hash: ff597...eb5

Virkelig, hva?

• Liker 1
Skrevet

4 år er da ingenting?

Anonymous poster hash: bc56b...eba
Skrevet

Jeg er ei jente 24 år og tror jeg begynner å falle for en 4 år yngre gutt. Vi har tidligere vært kollegaer og har alltid følt at jeg har vært tiltrukket av han. Men tenkte da at han var jo alt for ung. De siste ukene har vi truffet hverandre på fritiden og blitt bedre kjent, har mye til felles og trives veldig godt i hans selskap. Han både oppfører seg og ser eldre ut enn andre 20 åringer. Det føles riktig der og da, men når jeg er alene bekymrer jeg meg over denne aldersforskjellen.

Det jeg lurer på er vel egentlig om noen andre har vært i samme situasjon? Kan aldersforskjellen by på utfordringer?

Seriously....???

Hvordan kan du TENKE over å bli sammen med en 20 åring, din.. DIN PEDO!!!!

• Liker 1
Skrevet

Seriously....???

Hvordan kan du TENKE over å bli sammen med en 20 åring, din.. DIN PEDO!!!!

:scorpis:

Anonymous poster hash: 8dc2b...cda

Skrevet

Det går da an å svare TS på en seriøs måte.

Til TS: 4 år er ingen forskjell, når du er 24 og han 20. Hvis du har rett, og han virker eldre enn en 20-åring, så vil forskjellen neppe by på utfordringer. Hvis du liker han, så kjør på!

• Liker 1
Skrevet

Som gutt_86 sier

Så lenge han ser og oppfører seg som en voksen mann så har det vel ikke noe å si, bare han ikke oppfører seg som en dust så skal det da ikke ha noe i viene for at du og han blir sammen.

Tror ikke folk vil spørre alderen hans?...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...