AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 I oktober fant vi ut at dama mi var gravid, så hun dro til legen og fikk henvisning til abort. 1 November var vi på sykehuset, hun tok innvendig ultralyd og vi fikk vite at hun var 9+4 uker på vei.. Hun fikk ny time for kirugisk abort 6 november. Jeg har enda ikke merket at hun har fått mensen.. Kan hun ha lurt meg? Anonymous poster hash: 81a60...26b
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 Har spurt. Hun sier at hun tok abort, men enda ikke fått mensen.. Er det mulig å ikke ha mensen på så langt tid da? Anonymous poster hash: 81a60...26b
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 Har spurt. Hun sier at hun tok abort, men enda ikke fått mensen.. Er det mulig å ikke ha mensen på så langt tid da? Anonymous poster hash: 81a60...26b Det er normalt at det tar tid før man får mensen igjen. Anonymous poster hash: b2d4a...b8d 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #6 Skrevet 11. januar 2014 Har spurt. Hun sier at hun tok abort, men enda ikke fått mensen.. Er det mulig å ikke ha mensen på så langt tid da? Anonymous poster hash: 81a60...26b Ja, det er mulig. Jeg hadde ikke mensen på 3 mnd før den plutselig kom tilbake. Det er ganske vanlig at sånt skjer en gang gjennom en kvinnes liv. Men for all del.. Det kan jo hende hun har løyet for deg. Det eneste du kan gjøre er å spørre henne. Det er lite vi her på KG kan komme frem til... Anonymous poster hash: 74ac1...95b
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #7 Skrevet 11. januar 2014 det er ingen her på KG som er synske vettu.... Anonymous poster hash: 9779a...64c
Arlea Skrevet 11. januar 2014 #8 Skrevet 11. januar 2014 Det er helt normalt at syklusen blir litt skurrete av å ta abort. Dessuten, går hun på noen form for prevensjon? I såfall kan det jo være at hun enten går på et merke som ikke gir mens eller har hoppet over mensen ved å ta to brett på rad. Jeg ville ikke gått ut i fra at hun lyver bare fordi hun ikke har hatt mensen, med mindre det er andre tegn på at hun fortsatt er gravid. 2
Guadaloupe Skrevet 11. januar 2014 #9 Skrevet 11. januar 2014 Hvordan kan DU vite at dama di ikke har hatt mensen? Sjekker du? Leter du etter blodige tamponger i søppelkassa? Dessuten er ingen av oss her inne synske, så vi veit ikke om hun har løyet for deg. Det er også ganske normalt at mensen blir litt uregelmessig etter man har tatt abort, akkurat som at det kan ta lang tid før man får mensen etter man har født. 2
Gjest Akiko Skrevet 11. januar 2014 #10 Skrevet 11. januar 2014 Ja, hun har lyvd til deg. Gratulerer du skal bli far!
Gjest Daenerys Skrevet 11. januar 2014 #11 Skrevet 11. januar 2014 Tråden er ryddet for språkdebatt. Daenerys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå