AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Vurderer å skaffe meg jobb som barista i helgen etc for å øke sjangsen for å treffe noen, eller er dette lite sannsynlig at dette øker muligheten for å komme i kontakt med potensielle dater? Anonymous poster hash: 6ac8c...774
OppNedPåAlt Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Du kommer iallefall til å møte fulle menn som sier at du er den vakreste bartenderen de har sett. 1
guttemann Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 Du kommer iallefall til å møte fulle menn som sier at du er den vakreste bartenderen de har sett. Det var vel ikke DET TS skrev? 3
OppNedPåAlt Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 Det var vel ikke DET TS skrev? Må lære å lese! Du kommer til å møte kaffitørste menn som kjøper kaffi til daten/dama/kona si... Single menn gå vel ikke på cafe?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 Må lære å lese! Du kommer til å møte kaffitørste menn som kjøper kaffi til daten/dama/kona si... Single menn gå vel ikke på cafe? I ny og ne, men vanligvis for å lese pensum over en kopp kaffe. Jeg tror ikke så mange tar sjansen på å flørte og spørre om nr. når den andre er på jobb, så om du ikke tar initiativet selv blir det nok mye mer kaffelaging enn dating. Bartender er klart unntaket, men kundene er som regel beruset eller mer løssluppen pga. tid og sted. Anonymous poster hash: 709e9...889
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #6 Skrevet 11. januar 2014 Må lære å lese! Du kommer til å møte kaffitørste menn som kjøper kaffi til daten/dama/kona si... Single menn gå vel ikke på cafe? Eh jo single menn går jo på kafe da, det er koslig å sitte der en liten stund å hygge seg =) Anonymous poster hash: 53317...ba1
guttemann Skrevet 11. januar 2014 #7 Skrevet 11. januar 2014 Eh jo single menn går jo på kafe da, det er koslig å sitte der en liten stund å hygge seg =)Anonymous poster hash: 53317...ba1 Jeg for min del går sjelden på café for å kose meg en helg. Da er jeg heller innom et typisk luncsted med venner, men klart de har jo kaffe der og.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #8 Skrevet 11. januar 2014 Ja, det må være en god arena om du er flink til å svare på tilbudene du får. Jeg er en mann med 4/10 i utseende og tilogmed jeg opplever å bli forsøkt sjekket opp av jenter avogtil i min jobb bak en skranke.Anonymous poster hash: 0e949...912
mara2012 Skrevet 12. januar 2014 #9 Skrevet 12. januar 2014 First of all, en barista serverer kaffe, og en bartender serverer alkohol. Så, som barista, møtet man vel mennesker som man ville møtte om man jobbet i hvilken som helst annen butikk? Er det noe spesielt med det å være barista, tenker du? Som bartender derimot, kan man jo møte mye folk, men om man leter etter potensielle dater i ett hav av fest og fyll, er jo en annen sak..
Sapree Skrevet 13. januar 2014 #10 Skrevet 13. januar 2014 Har jobbet på cafe som barista og da hadde jeg alt for lite død tid til å bli sjekket opp...
Gjest Kim Skrevet 13. januar 2014 #11 Skrevet 13. januar 2014 Vel du møter jo mye mennesker, bakdelen er at interaksjonen med hver kunde er veldig kort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå