Gå til innhold

Sannsynlig å finne en på festene til sukker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært på de sukkerfestene her? Hvordan erfaringer har dere fra det? Er mulig å treffe noen der? er det normale folk der osv. Lett å bli sjekket opp som dame på snart 30?

Er det veldig anerledes enn å dra på byn?

Ja, jeg jeg vet har tusen spørsmål, så fint om noen bare kan dele noe av sine

erfaringer :)

Anonymous poster hash: d82a7...129
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vurdert dette selv , men foreløpig ikke turt.....

Har 2 kamerater som har har vært på 2 sånne fester. De sier at det er som å gå på byen forskjellen er bare at du vet du får ed deg noen hjem !!? Er i følge dem mange som bare er ute etter noe uforpliktende der.

Men dette er påstanden til 2 menn på 32 som tar med seg eldre damer hjem fra festene.

Så sikkert ikke et helt riktig bildet av hvordan det egentlig er:)

Anonymous poster hash: 200d2...7cb

• Liker 1
Skrevet

Er det noen som har vært på de sukkerfestene her? Hvordan erfaringer har dere fra det? Er mulig å treffe noen der? er det normale folk der osv. Lett å bli sjekket opp som dame på snart 30?

Er det veldig anerledes enn å dra på byn?

Ja, jeg jeg vet har tusen spørsmål, så fint om noen bare kan dele noe av sine

erfaringer :)

Anonymous poster hash: d82a7...129

Jeg var der høsten 2012. Gikk ikke så bra for meg. Jeg gikk dit alene, men oppdaget fort at de fleste andre der kom sammen med en eller flere venner, så det var klikker som stod eller satt sammen og snakket. Veldig, veldig vanskelig å komme i kontakt med noen -med mindre du er veldig utadvendt og har lett for å komme i snakk med noen selvsagt.

Anonymous poster hash: 61027...0d1

Skrevet

Har vært på en sånn fest for mange år siden.
Det var som å være på byn, men alle der er ute etter noe mer og alle er single, så det ble skikkelig kjøttmarked. 10 ganger verre en på de verste kjøttmarked-utestedene i Oslo. Veldig merkelig.

Anonymous poster hash: 61f74...6a7
Skrevet

Jeg var der høsten 2012. Gikk ikke så bra for meg. Jeg gikk dit alene, men oppdaget fort at de fleste andre der kom sammen med en eller flere venner, så det var klikker som stod eller satt sammen og snakket. Veldig, veldig vanskelig å komme i kontakt med noen -med mindre du er veldig utadvendt og har lett for å komme i snakk med noen selvsagt.

Anonymous poster hash: 61027...0d1

Samme opplevelse hadde jeg. Har allerde glemt når den var, men den var på Ballroom. Dro dit alene bare for å se hvordan det foregikk. Sliter sosialt så endte jo bare å gå rundt med en øl i hånda, samtidig som det var skikkelig høy musikk, og verste jeg vet er å skrike for å prate. Traff en venninne der, hang sammen kanskje en halvtimes tid, og snart fant hun også seg klikker.

Så ja, man må være oppsøkende og veldig utadvendt for å ha det gøy på slike fester. Matchingen gikk også ræva, fikk bare et kort med bilder på og skal liksom oppsøke dem. Fikk ingen kontakt, så dro bare hjem når klokka ikke var midnatt engang.

Nå har de liksom arrangert tur til New York, men tviler den blir like bra for alle påmeldte.

Anonymous poster hash: dc7b4...c0b

Skrevet

Jeg var på den forrige festen i Oslo. Det var veldig likt som en vanlig bytur, bare at man slapp å lure på om de som var der var single eller ikke :) jeg er litt sjenert, men kom i prat med noen, utvekslet et par numre og klinte litt med en fyr. Dro med et par venninner, ville ikke dratt alene.

Anonymous poster hash: f40c7...ac1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...