AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Hei, lurer på hva dere damer tenker om dette. Jeg forelsket meg veldig i en fyr, og vi har datet en stund. Han er 35 år gammel ungkar. Han har ett forhold bak seg som jeg vet om, men ikke noen lengre forpliktelser de siste årene som jeg vet om. Jeg var som sagt veldig forelsket, men rusen har nok begynt å legge seg. Jeg regnes som attraktiv av menn, og jeg vet jeg kan få noen som på papiret fremstår som bedre (og penere). Det er nå så. Jeg liker i utgangspunktet denne mannen, men..... det er noen ting. Det som får meg til å begynne å tvile mest er livsstilen hans. Han har fast jobb, og er pliktoppfyllende der. Men han fester og drikker en del. Og henger også med folk som ofte er noe yngre enn han. Jeg merker at det er turn off. Han liksom vil være yngre enn han er.... Greit å feste litt innimellom.... men han kan havne på puben midt i uka. Og fester gjerne til morgenkvisten i helgene. Begynner å se på dette som litt rart. Han er jo ganske gammel. I tillegg liker han ALT på facebook. Og masse bilder av diverse jenter. Jeg får litt sånn..... "desperat-vibber" fra han. Jeg vet ikke om han er klar over at han fremstår slik selv. Huff, nå klager jeg mye. Jeg vet ikke om han vil satse på meg heller. Men måtte bare få luftet tankene mine. Jeg begynner vel å innse hva jeg heller ønsker meg..... og jeg som trodde han var alt jeg ville ha.... kjipt men. Jeje. Anonymous poster hash: a3973...3a7
Gjest Soley Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Høres ut som han forsatt er en "liten gutt" altså 16 år som liker å feste og skjønner ingen ting, nei folk som fester mye er bare trøbbel, snakk med han om dette å se hva han sier, om det ikke blir noe av det så dump han. Beklager for en dårlig svar fra meg men er veldig sliten etter 2 mil med jogging
Hecubaa Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 (endret) Denne livsstilen kan jo være et resultat av at han er singel? Jeg er ofte på byen men vet at jeg ville foretrukket en tacokveld med en kjæreste fremfor flatfyll.. Endret 11. januar 2014 av Hecubaa 2
Gjest Summers Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 I tillegg liker han ALT på facebook. Og masse bilder av diverse jenter. Jeg får litt sånn..... "desperat-vibber" fra han. Jeg vet ikke om han er klar over at han fremstår slik selv. Anonymous poster hash: a3973...3a7 Eventuelt at han legger null i facebooklikes. Ingen som tror man får pene jenter ved å like dem på facebook.
mara2012 Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 Jeg skjønner godt hvorfor du er skeptisk. Folk som drikker mye og har behov for å ut på pub og feste til tidlig morgen, er stort sett trøbbel, ja. Jeg kjenner flere sånne, og det er ikke noe som nødvendigvis avtar så fort de kommer i ett forhold. Det er jo noe de trives med å gjøre nå, og noe de vil trives med senere. Noen single går på byen fredag/lørdag for å sjekke, men når man begynner å gå ut midt i uka FOR å drikke, er det av helt andre grunner.. Jeg ville gitt det litt tid. Er så dumt å involvere seg for mye og få masse følelser, om dette viser seg å ikke være din type mann..
beige Skrevet 11. januar 2014 #6 Skrevet 11. januar 2014 Been there, done that.. Dropp han, finn en som prioriterer annerledes! 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #7 Skrevet 21. januar 2014 Jeg skjønner godt hvorfor du er skeptisk. Folk som drikker mye og har behov for å ut på pub og feste til tidlig morgen, er stort sett trøbbel, ja. Jeg kjenner flere sånne, og det er ikke noe som nødvendigvis avtar så fort de kommer i ett forhold. Det er jo noe de trives med å gjøre nå, og noe de vil trives med senere. Noen single går på byen fredag/lørdag for å sjekke, men når man begynner å gå ut midt i uka FOR å drikke, er det av helt andre grunner.. Jeg ville gitt det litt tid. Er så dumt å involvere seg for mye og få masse følelser, om dette viser seg å ikke være din type mann.. Ja, enig i dette. Poenget her er vel at det meste av følelser allerede har vært der, men at de nå begynner å dabbe av - og at jeg klarere ser hvem han er, og hvilke livsstil han fører. Jeg synes vel helt ærlig at man bør begynne å oppføre seg mer voksent i hans alder, og blir nesten litt flau av å skulle tenke på han som kjæresten min. Nå er vi ikke kjærester da, så det er ikke noe problem. Men jeg begynner å lure på om forelskelsen gjorde meg blind for at han ikke er mannen for meg. Vi har bra sex, og jeg liker han jo. Men han er vel ikke noe typisk familiemann, og det er vel i grunnen det jeg helst vil ha. Jeg tror ikke engang han har lyst til å være i et forhold, så kanskje greit for han også at jeg tenker på å avlutte ting. Anonymous poster hash: a3973...3a7
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #8 Skrevet 21. januar 2014 Ja, enig i dette. Poenget her er vel at det meste av følelser allerede har vært der, men at de nå begynner å dabbe av - og at jeg klarere ser hvem han er, og hvilke livsstil han fører. Jeg synes vel helt ærlig at man bør begynne å oppføre seg mer voksent i hans alder, og blir nesten litt flau av å skulle tenke på han som kjæresten min. Nå er vi ikke kjærester da, så det er ikke noe problem. Men jeg begynner å lure på om forelskelsen gjorde meg blind for at han ikke er mannen for meg. Vi har bra sex, og jeg liker han jo. Men han er vel ikke noe typisk familiemann, og det er vel i grunnen det jeg helst vil ha. Jeg tror ikke engang han har lyst til å være i et forhold, så kanskje greit for han også at jeg tenker på å avlutte ting. Anonymous poster hash: a3973...3a7 Jeg tror du bør være forsiktig med å trekke konklusjoner, jeg kan jo ta en sammenligning med meg selv. Er 33 (og da i samme aldersgruppe) og går ofte ut i helgene. Når man er singel er det en arena for å treffe venner og holde kontakten med nettverket. I "vårt" nettverk er det overvekt av de i samme aldersgruppe men også både yngre og eldre og det er på ingen måte for å fremstå som "yngre enn jeg er". For øvrig drikker jeg som regel ikke mye, jeg har ikke ons og jeg fester særdeles sjelden på hverdager på grunn av jobb dagen etter.Det skal dog sies at jeg er "seriøs" på byen, som regel ikke drikker mye eller drar på nachspiel (syntes det holder lenge til kl. 3) samt at det ikke er det eneste jeg driver med. Trener en del for tiden og er selvsagt også sosial utenom byen, for min del er det egentlig bare en ekstra arena. Det et jeg ofte er sosial på byen betyr ikke at jeg ikke ønsker et forhold eller kan være seriøs med noen, og det er heller ikke slik at jeg ikke ville prioritert en kjæreste. For å være helt ærlig syntes jeg du viser fordommer når du mener folk skal oppføre seg mer "voksent". Hva ligger i begrepet voksen og hvem har definisjonsretten på det? Kan ikke byen være en naturlig arena for å treffe venner? Om du virkelig skal kjenne han så må dere snakke om hva han ser for seg i form av familieliv og barn. Det er det bare han som kan svare på, men det har ikke nødvendigvis noen sammenheng med hvilket liv han lever nå. Han er jo tross alt singel og man kan vel like greit bruke anledningen til å rase fra seg nå siden man har muligheten til det? En av mine bekjente var vel også rundt 35 da han fikk barn med sin utvalgte. Han var en av de verste "bajasene" som gjorde utrolig mye rart/dumt og til tider barnslig i fylla og det var stort sett snakk om store mengder alkohol hver eneste gang han var ute. Noe av det han fant på var ikke i nærheten av det jeg eller noen andre av mine nære venner kunne funnet på, det var helt hinsides. Nå er han far og tar etter det jeg vet farsrollen like naturlig som en hvilken som helst far som har hatt en litt roligere bakgrunn, så det er vel det beste eksempelet på at om man først ønsker å bli far så har ikke tidligere livsstil nødvendigvis noe å si Anonymous poster hash: b2f7b...8e9
Gjest Nordavind Skrevet 21. januar 2014 #10 Skrevet 21. januar 2014 (endret) .. Endret 23. april 2015 av Nordavind
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #11 Skrevet 21. januar 2014 Så det er ikke lov å feste mye dersom man er 35 og er singel? Nei, tydeligvis ikke Jeg kan forstå det om han drikker seg helt bortreist flere ganger i uken inkludert ukedagene og/eller at han aldri er interessert i en rolig kveld med henne, men man er jo ikke akkurat klar for kista når man er 35 år. Personlig er fester for meg en arena for å treffe bla. gode venner og utvide bekjentskapskretsen og jeg drikker langt fra så mye som da jeg var yngre siden jeg har "rast fra meg" behovet for å være fyllesyk på en søndag Anonymous poster hash: b2f7b...8e9
Gjest Kv84 Skrevet 21. januar 2014 #12 Skrevet 21. januar 2014 Kanskje derfor han er singel. Med så mye festing.
Gjest Nordavind Skrevet 21. januar 2014 #13 Skrevet 21. januar 2014 Nei, tydeligvis ikke Jeg kan forstå det om han drikker seg helt bortreist flere ganger i uken inkludert ukedagene og/eller at han aldri er interessert i en rolig kveld med henne, men man er jo ikke akkurat klar for kista når man er 35 år. Personlig er fester for meg en arena for å treffe bla. gode venner og utvide bekjentskapskretsen og jeg drikker langt fra så mye som da jeg var yngre siden jeg har "rast fra meg" behovet for å være fyllesyk på en søndag Anonymous poster hash: b2f7b...8e9 Som om jeg skulle sagt det selv
Gjest Kv84 Skrevet 21. januar 2014 #14 Skrevet 21. januar 2014 Du kan jo bli med han ut og feste, så ser du hvor interessert i andre damer han er, eller om det er bare flørting med deg og platina og dansing med deg? Flere ganger, ikke døm etter en fest eller bytur.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #15 Skrevet 21. januar 2014 Du kan jo bli med han ut og feste, så ser du hvor interessert i andre damer han er, eller om det er bare flørting med deg og platina og dansing med deg? Flere ganger, ikke døm etter en fest eller bytur. Husk at platina er ut, nå er det de sorte kredittkortene som gjelder Anonymous poster hash: b2f7b...8e9
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #16 Skrevet 23. januar 2014 Så det er ikke lov å feste mye dersom man er 35 og er singel? Jo, det er lov. Men det gjør deg kanskje ikke veldig attraktiv som fast partner for de "ordentlige" jentene - om du skjønner hva jeg mener. Anonymous poster hash: a3973...3a7
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #17 Skrevet 23. januar 2014 Jo, det er lov. Men det gjør deg kanskje ikke veldig attraktiv som fast partner for de "ordentlige" jentene - om du skjønner hva jeg mener. Anonymous poster hash: a3973...3a7 Nå er det jo en del av de "ordentlige" jentene som fester en del også da, så jeg ser ikke problemet Jeg syntes det er en merkelig holdning. Det er forskjell på festfaktoren og det er stor forskjell på å nyte livet og ta seg noen pils og det å drikke seg sanseløs mange ganger i uka. Mange av oss som fester "mye" gjør det kombinert med å ha relativt gode og stabile jobber og et helt vanlig liv i uka. For min del er det som sagt en ekstra arena for å møte venner og jeg ser ikke helt poenget med å leve et tilbaketrukket liv, da tar jeg meg heller en fest i noen av helgene eller går på kurs og andre sosiale arenaer. Anonymous poster hash: b2f7b...8e9
Gjest Nordavind Skrevet 23. januar 2014 #18 Skrevet 23. januar 2014 (endret) Jo, det er lov. Men det gjør deg kanskje ikke veldig attraktiv som fast partner for de "ordentlige" jentene - om du skjønner hva jeg mener. Anonymous poster hash: a3973...3a7 .. Endret 23. april 2015 av Nordavind
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #19 Skrevet 23. januar 2014 Vil ikke være fast partner til noen Nemlig, my point exactly. De/dere er vel kanskje heller ikke noen som søker et stabilt og fast forhold, så de "ordentlige" jentene (da mener jeg de som søker fast partner og stabilt famileliv, jeg var kanskje litt uklar i sted) er nok best tjent med å holde seg unna og date andre mer seriøse menn (når det kommer til de tingene der). Jeg sier ikke at det er noe galt med livsstilen sånn generelt. Jeg tenker bare utifra øynene til en jente som vil ha en trofast og god kjæreste. Les hovedinnlegget hvis du gidder. Det handler jo om å finne en som ønsker de samme tingene/er en god match. Jeg driter i deg personlig. Ikke ment som noe angrep på noen. Anonymous poster hash: a3973...3a7
Gjest Nordavind Skrevet 23. januar 2014 #20 Skrevet 23. januar 2014 (endret) .. Endret 23. april 2015 av Nordavind
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå