AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Vi var sammen i 2år, åpent av og på forhold i et år etter. Begynte å krangle pga nettopp dette at vi aldri fant ut om hva hun følte for meg lenger. Bøe små krangling så bo mistet kontakt 4-5mnd. Nå har hun tatt kontakt og vi har vært sammen en del ganger. Vi driver med samme hobby men jeg tror ikke det bare er pga hobbyen hun tok kontakt med meg igjen. Fordi vi har alltids endt opp med å se på film,shoppe,kjøre tur,høre på musikk og kino. Alt mulig. Hun gir alltid klem når vi møtes og når hun drar. Vi små flørter egentlig litt sånn hele tiden. Vi har jo vært sammen ganske mye tidligere og kjenner hverandre veldig godt! Hun legger seg alltid inntil meg og tar alltid på meg. Litt små erting og skjiling. Hun har skrivd en gang på slutten av en sms "cheers mate!" Kan det være et skjult hint?? Jeg har alltid hatt følelser for henne og har det fortsatt, det vet hun, så veldig dumt å være så nærgående og flørtende mot meg. Jeg var nesten sikker på at hun hadde mistet følelsene for meg og jeg aldri skulle få stryke hennes hår mens hun lå ved siden av meg. Jeg har så lyst til å holde rundt henne og dette ned på bakken, samme hvor og fortelle henne hvor mye hun betyr for meg. Hjelp. Vi har vært sammen i 7 av de 14 dagene vi har hatt kontakt igjen. Nå er hun på ferie med foreldrene og jeg savner henne. Har ikke fått en eneste sms enda, da jeg da god tur osv i går. Vi hadde et veldig seksuelt forhold både i og etter det var slutt. Anonymous poster hash: b47e2...61b Anonymous poster hash: b47e2...61b
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Cheers mate er ihvertfall ikke et skjult hint. Anonymous poster hash: 81859...883 1
Mona26 Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 Seriøst, åpent forhold? Høres fryktelig vondt ut. Slik du beskriver savnet ditt over henne høres det ut som om du er hodestups forelsket. Tror dette sårer deg mer enn du aner. Cheers mate høres mer ut som om hun vil forsikre deg om at dere er venner ( mates) og langt langt i fra et par. Men jeg kjenner ikke henne så kan bare analysere det utifra hvordan jeg ordlegger meg. Hvorfor lage så mye oppstyr over noe som enkelt kan løses, spør henne rett ut. Lykke til og håper alt ordner seg for deg
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 Det heter ekskjæreste. X-kjæreste gir ingen mening. Og nei, det blir ikke det samme. Anonymous poster hash: 13264...050
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå