AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 ... han ville ta en operasjon for å forlenge penisen din? At han alltid hadde hatt komplekser for størrelsen sin og først nå hadde han pengene og mottet til å gjøre noe med det. Hadde du klart å støttet han igjennom dette eller prøvd å snakke han ifra det? Og la oss si for diskusjonens skyld at han har kanskje en under gjennomsnitlig lenge på sin manndom og at "dere" ikke har hatt noe spesielle problemer i sengen. Jeg tar egentlig opp emne siden jeg leser stadig om jenter som vil ta silikon pga de vil føle seg bedre og kanskje føle seg litt mer feminin. Men kan man sammenligne dette med mannens penis? Grunnen kan jo være nøyaktig den samme. Nå har jeg ikke Googlet så mye om risikoen med å ta en slik operasjon, men om den er minimal så hva er egentlig forskjellen? Spent å høre hva dere har å si :-) Anonymous poster hash: ff39c...2d3
Marie90 Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 En slik operasjon har mange potensielle komplikasjoner og er sjelden helt vellykket. Hvis det var noe som ble gjort med hyppig success rate hadde det nok vært laaangt mer vanlig, gitt mengden menn som har komplekser. En penis skal ikke akkurat beundres, mest brukes. Og hvis en kvinne er i et forhold med en mann og sexlivet er bra, så vil hun neppe at han skal risikere såpass mye for å forandre noe som fungerer. Når det gjelder silikon, er det ikke helt det samme nei. Da jeg tok silikon var jeg singel. Hadde jeg vært i et forhold hadde jeg nok tatt feedbacken fra ham - men jeg ville gjøre det for meg selv, mens jeg var singel. 2
Ferny Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 Synes ikke det er helt sammenlignbart. Pupper er jo mye mer synlig til vanlig. Og størrelsen har noe å si for figuren din som helhet. En penis.... vel... jeg skjønner det hvis den er så liten at den ødelegger selvtilliten i sengen. Men hvis den er stor nok til å fungere tilfredsstillende for begge to, så er det neppe noe poeng. Men folk får nå gjøre som de vil.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 Jeg hadde frarådet det. Jeg så et program på tv som nettopp omhandlet forlengelse og å gjøre penis tykkere. Jeg glemmer aldri mannen som fortalte at han hadde helt fått ødelagt penisen og at den nå ikke fungerte. Et ødelagt sexliv for alltid. Mannen hadde en grei nok lengde, men det var de ekstra cm da. Han satt med tårer i øynene da han fortalte om resultatet.Anonymous poster hash: f7168...f5d 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #6 Skrevet 11. januar 2014 Han burde bruke pengene på psykolog heller, og finne ut hvorfor det er så viktig for han. Anonymous poster hash: 74f4d...818
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #7 Skrevet 11. januar 2014 Mannen min har blitt omskåret i voksen alder (av medisinske grunner), og så mye smerter han hadde etterpå og problemer vi hadde med sexlivet i lang tid etter operasjonen så hadde han ikke fått lov til å røre den igjen av kosmetologiske grunner. Ikke at jeg tror det noensinne ville ha falt ham inn heller. Anonymous poster hash: 7ea45...fee
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #8 Skrevet 11. januar 2014 ... han ville ta en operasjon for å forlenge penisen din? At han alltid hadde hatt komplekser for størrelsen sin og først nå hadde han pengene og mottet til å gjøre noe med det. Hadde du klart å støttet han igjennom dette eller prøvd å snakke han ifra det? Og la oss si for diskusjonens skyld at han har kanskje en under gjennomsnitlig lenge på sin manndom og at "dere" ikke har hatt noe spesielle problemer i sengen. Jeg tar egentlig opp emne siden jeg leser stadig om jenter som vil ta silikon pga de vil føle seg bedre og kanskje føle seg litt mer feminin. Men kan man sammenligne dette med mannens penis? Grunnen kan jo være nøyaktig den samme. Nå har jeg ikke Googlet så mye om risikoen med å ta en slik operasjon, men om den er minimal så hva er egentlig forskjellen? Spent å høre hva dere har å si :-) Anonymous poster hash: ff39c...2d3 DU vil ha problemer med å få deg ereksjon, om du tar en operasjon så heller hold deg unna det Anonymous poster hash: e8887...0c1
Gjest Bond Skrevet 11. januar 2014 #9 Skrevet 11. januar 2014 Spørs hvor ille problemet er. Men ellers tror ikke jeg det er helt sammenlignbart - penisoperasjoner virker mye mer risikabel mtp mulige konsekvenser. Jeg tror ikke så mange kvinner hadde vurdert å operere puppene om bivirkningene var like alvorlige (impotens og lignende). Det å få noe ødelagt der nede er temmelig mye mer hemmende tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #10 Skrevet 11. januar 2014 Altså, vi snakker om to menn som er gift og en dag sier den ene til den andre: Jeg har bestemt meg for at vi skal operere penisen din for nå har jeg mannet meg opp og spart nok penger til det? Anonymous poster hash: 28d91...caf 4
sol87 Skrevet 11. januar 2014 #11 Skrevet 11. januar 2014 ... han ville ta en operasjon for å forlenge penisen din? At han alltid hadde hatt komplekser for størrelsen sin og først nå hadde han pengene og mottet til å gjøre noe med det. Hadde du klart å støttet han igjennom dette eller prøvd å snakke han ifra det? Og la oss si for diskusjonens skyld at han har kanskje en under gjennomsnitlig lenge på sin manndom og at "dere" ikke har hatt noe spesielle problemer i sengen. Jeg tar egentlig opp emne siden jeg leser stadig om jenter som vil ta silikon pga de vil føle seg bedre og kanskje føle seg litt mer feminin. Men kan man sammenligne dette med mannens penis? Grunnen kan jo være nøyaktig den samme. Nå har jeg ikke Googlet så mye om risikoen med å ta en slik operasjon, men om den er minimal så hva er egentlig forskjellen? Spent å høre hva dere har å si :-) Anonymous poster hash: ff39c...2d3 Nå er det veldig få leger i Norge som synes penisforlengelse er forsvarlig. I verste fall kan han jo ødelegge sitt eget sexliv. På lommelegen står det at slike operasjoner er så risikofylte at man ikke har lov til å utføre det i Norge. Jeg ville ALDRI operert mitt underliv kosmetisk i alle fall, er altfor glad i det.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #12 Skrevet 11. januar 2014 If it aint broken, dont fix it!Anonymous poster hash: 3a0f8...41d 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #13 Skrevet 11. januar 2014 P.s. han kan umulig ha satt seg inn i alle de ulike komplikasjonene som kan oppstå etter en slik operasjon? Selv om du er fornøyd, så virker det som om han ikke helt greier å innse at den fungerer godt nok.Anonymous poster hash: 3a0f8...41d 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #14 Skrevet 11. januar 2014 En bedre sammenligning vil vel være en kosmetisk operasjon av kjønnsleppene. Men nei, pga all risikoen med penisforlengelse hadde jeg virkelig vært mot det. Det er jo mye mer risk med det enn med brystoperasjon. Og konsekvensene er jo mye større om operasjnen er mislykket. Anonymous poster hash: 8554f...cec 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #15 Skrevet 11. januar 2014 Nei, dette må du fraråde han på det sterkeste. Det er mange mislykkede operasjoner og med mindre den er så liten at man overhodet ikke kan ha samleie, så ville jeg ikke tenkt i de baner. Det er flere leger som ser på dette som eksperimentell kirurgi og man må overhodet ikke gå i fella til div. utenlandske leger som påstår det er trygt for å spe på sin egen profitt. Seriøse leger verden over anbefaler det ikke. Om man vil ha større, sats heller på penispumpe som forlenger og fortykker midlertidig. Det er også noen som mener at det har en permanent virkning, men dette er ikke spesielt godt dokumentert. Og bruk det også med forsiktighet! Anonymous poster hash: 6af96...c03
ViljaH Skrevet 11. januar 2014 #16 Skrevet 11. januar 2014 Jeg hadde frarådet det, alltid risiko med operasjoner. Og risikoen her er ødelagt sexliv. Forøvrig tror jeg de fleste menn ønsker å holde alt av kniver på god avstand fra penis.. en mann som ønsker det, har problemer med psyke og selvtillit heller enn det fysiske. If it ain't broke, don't fixit.
Gjest Raindrops Skrevet 11. januar 2014 #17 Skrevet 11. januar 2014 Jeg hadde prøvd å snakke han fra det, og han hadde nok allerede være fullstendig klar over min holdning til unødvendige kosmetiske operasjoner.
Gjest Coolaid Skrevet 11. januar 2014 #18 Skrevet 11. januar 2014 Da ville jeg spurt om han er klar over at han kan lett bli impotent og ikke i stand til å pule for resten av livet. At det er superdumt og at han puler mer enn bra nok. Og så henvist til psykolog.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå