AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Jeg har en del ledig tid fremover, da jeg søker etter jobber, og har ingenting annet å gjøre. Har studert lenge, og har hatt svært lite fritid. I denne perioden drømte jeg om alt jeg ville gjøre og gledet meg til å få tid til det. Nå har jeg tid, men jeg gjør ingenting! Jeg henger hjemme hver dag, daffer rundt i pysjen, spiser dritt og ser på tv. Jeg kommer ikke på hva jeg ville gjøre. Klarer ikke finne ut hva jeg vil trenger et spark bak og inspirasjon til å få ballen til å rulle. Hvis dere hadde hatt tid til å gjøre ting, reise (i Norge) og oppleve ting. Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: de85b...92b
Miss Lucky Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 I Norge så måtte det blitt å se nordlyset en kald vinternatt langt oppe i nord, helst fra en hundeslede. Og kanskje overnattet på ishotellet
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 I Norge så ville jeg besøkt så mange steder som mulig. Jeg har ikke vært i f.eks Stavanger, Trondheim eller Kristiansand, så ville ihvertfall dratt dit. Ellers hadde jeg reist rundt og besøkt venner og familie. Anonymous poster hash: 96bee...a74
Kassiopeia Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 Åh, det er så mange steder jeg har lyst å dra til her i Norge. Aller først ville jeg dratt til Lofoten og Vesterålen. Sistnevnte har visst en av de mest magiske stedene man kan oppleve nordlys, og førstnevnte er blitt omtalt som Norges vakreste natur mange ganger. Jeg har også veldig lyst å se Røst, diverse steder rundt om i hele Møre og Romsdal, Molde, Ålesund, Tromsø, Narvik (bodde der i tre år, men var bare barnet så husker ikke stort) og Harstad.
skreppamedleppa Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 Jeg er kanskje sær men so be it. Jeg har alltid hatt ekstremt stor lyst til å gå Norge både på langs og på tvers, tror kanskje jeg ville gjort dette. Viss det ikke hadde stått på penger så har jeg lyst til å ta hurtigruten igjennom landet og syklet ned igjen (eventuelt tatt bilen) Gått på toppturer (Galdhøpiggen, Glittertinden ++) Opplevd nordlyset Godt på pilgrimsvandring til Nidaros Opplevd Svalbard
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå