Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

DET hadde vært kjipt, det! Ikkeno øl!? :o Katastrofe!!! :ler:

Jeg støtter all streik, men jeg håper virkelig at de klarer å løse dette! Særlig siden polet ikke får leveranser heller, pga transportstreiken.

Det blir tomme barer og tomme butikker, skulle det verste skje.

Skummelt! :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sååå krise er det vel ikke. Tror ganske mange har godt av å drikke vann istedenfor brus og slikt, jeg. Dessuten så jeg i dag at yndlingsutestedet mitt fikk fylt opp 7000 liter øl, så det holder sikkert en liten stund.

Men jeg kommer til å savne cola lighten min, ja...

Forresten, jeg er nesten litt for den streiken, jeg. I den grad jeg i det hele tatt liker streik...

Skrevet

Og der var bryggeristreiken et faktum...

Jeg er lei hele greia jeg nå. Kan vi ikke bare legge ned hele landet da *sukker* Det er jo ingen som er fornøyd uansett.... :-?

Skrevet

Enda en streik?

Kommer til å savne pepsi max jeg da, men ellers ikke lide noen nød denne gangen heller :tunge1:

Skrevet

Den streiken er i hvert fall min minste bekymring. Klarer meg utmerket uten brus (noe jeg ikke drikker hvis man ikke regner Farris som brus) og alkohol skal jeg da klare meg uten en god stund og hvis streiken blir langvarig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er virkelig gått inflasjon i streikevåpenet. Virker ikke som det er noen vilje fra noen av partene om å nå enighet i forhandlingen.

Jeg ser for meg mange SMB har vært gjennom en periode med dårlig økonomi vil dukke under om vi får flere langvarige streiker.

Dette er paradoksalt nok en fin følge den "mye vil ha mer"-holdningen som er er kommet for dagen - eks transportarbeider-streiken.

Gjest GreenSky
Skrevet
Og der var bryggeristreiken et faktum...

Shit! :sjokk:

Jeg husker sist gang det var bryggeristreik, da forsvant ølet temmelig raskt. Butikkene solgte dyrt importøl. Pøbene og barene husker jeg ikke, gikk ikke noe særlig ut på den tiden.

Skrevet

Kjempebra hvis det går tomt for øl. Da slipper jeg å drikke så mye, og det har jeg nok bare godt av.

HAH! Det sku tatt seg ut! Nei fytterakkern! Jeg skal ned på boutiquen og hamstre inn krigsmjød og ta en tur ut på byen ikveld for å være sikker!

Gjest GreenSky
Skrevet

HAH! Det sku tatt seg ut! Nei fytterakkern! Jeg skal ned på boutiquen og hamstre inn krigsmjød og ta en tur ut på byen ikveld for å være sikker!

Samme her! :sjarmor:

Skrevet

:ler:

Førstemann ned på super'n!

Skrevet

.. var innom butikken ved åpningstid i dag.. og folk fylte trillevogner ... - så nå blir det nok veldig tomt veldig fort...

Skrevet

Og da må jeg hive meg i bilen og hamstre brus til konfirmasjonen som er rett rundt hjørnet :o UNNA VEI ALLE GUBBER MED HATT OG BRILLER.....OG ALLE TRAKTORER!!!

Gjest gjest1
Skrevet

De kan streike til krampa tar dem for 'all I care'. Drikker stort sett vann jeg. Øl kan jeg ikke huske sist jeg drakk, men jeg drakk litt vin for et par uker siden. Og et glass Pepsi Max i går, men ellers går det i vann vann og atter vann.....

Skrevet

Litt kjipt at Trio antagligvis går dukken under streiken da....... de er litt på sparebluss alt og tåler ikke en streik :-?

Gjest Elenath
Skrevet
Litt kjipt at Trio antagligvis går dukken under streiken da....... de er litt på sparebluss alt og tåler ikke en streik :-?

Det kunne hende små bryggerier skulle slippe unna, det skulle vurderes i kveld.

Skrevet

Det kunne hende små bryggerier skulle slippe unna, det skulle vurderes i kveld.

Håpe de slipper. er nok av smånæringer som lider i disse streiketider :-?

Skrevet

Hørte om streiken , for vel ut å hamstre litt ,må ha litt øl nå i varmen brus er ikke noe serlig men kjøper vel litt da .

Skrevet

Tenk nærare etter kvifor dei streikar.

Stemme bryggeriarbeidarane JA eller NEI til EU?

Det er jo tilpassinga her som gjer at dei er redde for billigare arbeidskraft.

Gjest Gjesta
Skrevet
De kan streike til krampa tar dem for 'all I care'.

Enig,...ikke akkurat det store tapet å ikke få drikke øl eller brus på en stund...(bra for både lommebok og kropp!!)

Clea

Gjest Poirot
Skrevet

Et liv uten brus og øl er da ikke noe problem. Jeg ler av de som hamstrer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...