Gjest muffen2 Skrevet 18. mai 2004 #1 Skrevet 18. mai 2004 Har fått inntrykk av at Kanebo er bra på sminke, og nå har jeg oxo prøvd total finish-pudderet selv Det var knall det, så lurer på å prøve andre ting i dette merket... Er mascara og concealer like bra?
Gjest Coral Skrevet 19. mai 2004 #2 Skrevet 19. mai 2004 Kanebos maskara (38*) er veldig bra dersom man ønsker et naturlig resultat, den holder fint på uten å drysse, og er vannfast. Skal vaskes av i vann varmere enn 38 grader. Vet at veldig mange er fornøyd med denne, har den selv også og synes den er god. Men som sagt litt lite volum etter min mening, men kommer an på hva du liker :-) Ellers har jeg positive erfaringer med øyenskyggene fra kanebo, sitter kjempegodt på hele dagen. Og også hudkremmene deres kan anbefales.
Gjest Ethereal Skrevet 19. mai 2004 #3 Skrevet 19. mai 2004 Kanebo har "normale" mascaraer i tillegg til 38grader, men de har jeg ikke prøvd. Concealeren er knallbra; jeg har akkurat åpnet min tredje, og har ikke brukt annet siden den kom på markedet for ett og et halvt år siden. Ellers har de en flott flytende eyeliner, bra løspudder (hvis du ikke er for mørk i huden), Cream Finish Foundation er flott til tørr hud, osv osv. I det hele tatt et flott merke! Total Finish er forresten en pudderfoundation, ikke et rent pudder, og er derfor mer dekkende. Selv bruker jeg den til festbruk.
Gjest Virvel Skrevet 19. mai 2004 #4 Skrevet 19. mai 2004 Jeg er superfan av 38°-mascaraen - det er den eneste som gjelder for meg. :-) Som andre har nevnt gir den ikke så mye volum, men jeg foretrekker å se mest mulig naturlig ut, så for meg er den perfekt.
Gjest anneline Skrevet 19. mai 2004 #5 Skrevet 19. mai 2004 Har også sansen for mye av Kanebos produkter. Et tips til brukere av total finish er å bare ha litt på i t-sonen til hverdags, da gir det ikke et utpreget sminket uttrykk, og man får gjerne dekket/mattet det man skal også. Dette kan man gjøre med annen foundation også for å gi en mer naturlig og usminket look.
Catzy Skrevet 19. mai 2004 #6 Skrevet 19. mai 2004 Har mascara (38C), foundation, løst pudder, kompakt pudder med litt farge og eyeliner-blyant. Er veldig fornøyd med alle produktene så langt. Har ikke prøvd øyenskyggene, kanskje jeg gjør det når jeg får feriepenger. Har sånne kjipe, oljete øyelokk som gjør at de fleste øyeskygger sklir av i løpet av dagen. Catzy
Gjest muffen2 Skrevet 19. mai 2004 #7 Skrevet 19. mai 2004 Ta litt løst pudder på øynene før du tar på øyenskyggen, så sitter den bedre!!! :-)
Tusseline Skrevet 19. mai 2004 #8 Skrevet 19. mai 2004 Brukte renseserien til Kanebo for en stund tilbake, og var meget fornøyd. For ikke å snakke om pudderet, Total Finish. Kan forøvrig legge til, at leppestiftene er jeg ikke videre fornøyd med, skjønt det er utrolig lekre farger.
Gjest Gjesta Skrevet 19. mai 2004 #9 Skrevet 19. mai 2004 Jeg har virkelig sansen for foundation og pudderen.. Jeg lurer på om ikke foundationen heter liquid finish.. :D bruker ikke annet jeg nå.-.. gruer meg til den tar slutt :D
Christy Skrevet 19. mai 2004 #10 Skrevet 19. mai 2004 Kanebo er kjempebra. Det jeg har prøvd er: Total finish, Cream finish, Mascara 38*, og flytende eyeliner. Synes det er topp produkter. Har hørt at øyenskyggene deres visstnok ikke skal sitte så godt, kan bare være onde rykter. Har ikke prøvd selv..
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2004 #11 Skrevet 19. mai 2004 Concealeren er knallbra; jeg har akkurat åpnet min tredje, og har ikke brukt annet siden den kom på markedet for ett og et halvt år siden. Er det den med pensel som minner om YSL sin (flytende, ikke stift)? Jeg trodde den var helt ny jeg. Den står nemlig høyt opp på shoppinglista mi neste gang jeg skal ut og reise.
Gjest Lilleulv Skrevet 20. mai 2004 #12 Skrevet 20. mai 2004 Dere som har Total Finish-pudderet, hvilken farge har dere?
Christy Skrevet 20. mai 2004 #13 Skrevet 20. mai 2004 Dere som har Total Finish-pudderet, hvilken farge har dere? Jeg har 102 - soft ivory
Gjest Ethereal Skrevet 21. mai 2004 #14 Skrevet 21. mai 2004 Den kom i begynnelsen av 2003, mars, tror jeg det var. Og siden har jeg brukt den. Og ja, det er den som minner om Touche Eclat. Både i Cream Finish Foundation og Total Finish har jeg en farge som heter Warm Beige, tror det er nr 103. Jeg er ikke helt blek, men har en medium hudtone.
Gjest Coral Skrevet 21. mai 2004 #15 Skrevet 21. mai 2004 Kanebo er kjempebra. Det jeg har prøvd er: Total finish, Cream finish, Mascara 38*, og flytende eyeliner. Synes det er topp produkter. Har hørt at øyenskyggene deres visstnok ikke skal sitte så godt, kan bare være onde rykter. Har ikke prøvd selv.. Min erfaring er at øyenskyggene sitter veldig bra, tar litt pudder under eller bruker art deco sin øyenskyggebase. Da sitter øyenskyggen hele dagen
Gjest Lilleulv Skrevet 22. mai 2004 #16 Skrevet 22. mai 2004 :cry: Jeg har funnet ut at selv om Total Finish ser aldri så bra ut så liker ikke huden min det. URK, virker som det tetter alt av porer... Etter bare noen timer med pudderet så ser ikke huden min noe bra ut. Kjipt... Jeg renser huden min nøye hver morgen og kveld... Nå har jeg kjøpt concealeren da. blir spennende å prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå