Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nylig blitt forelsket i en gutt. Lenge siden jeg har vært SÅ forelska. Får ikke sove, har en kriblende følelse i kroppen, tenker på han hele tiden.. OG det er gjensidig! :biggrin: Er så forelska at det nesten gjør vondt.

Problemet mitt nå er at han jobber offshore, og han reiser snart og blir borte i hele tre uker. Han jobber mye også, så det er begrenset med hvor mye kontakt vi kommer til å ha disse ukene. Kommer til å bli helt gal, og jeg gleder meg allerede til han kommer hjem igjen.

Aner ikke hvordan jeg skal holde ut! Det er blitt litt sånn i det siste at vi har truffet hverandre veldig ofte, nesten hver dag den siste uka. Blir rart og vondt å ikke kunne se han på så lenge.

Det er første turen hans ut etter jeg ble forelska i han, forrige gang var det bare at vi småprata litt på facebook.

Tror nok det blir lettere når jeg blir vant med at han ikke er hjemme hele tiden, og når den verste forelskelsen har gått over. Må legge til at han er like lei seg som meg, og sier han ikke kommer til å holde ut selv..

Huff.. haha :) Dere som er i samme situasjon, hvordan "overlever" dere? :)

Anonymous poster hash: f9a31...556
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avstandsforhold. Sees noen få dager hver andre måned stort sett. Fungerer helt fint når man er innstilt på det.

• Liker 1
Skrevet

Kjæresten min jobber også offshore og er borte i noen uker i slengen. Men er til gjengjeld hjemme en mnd :D Det er det jeg prøver å tenke på når han er borte. Også fokuserer jeg ekstra mye på studiet mitt og prøver å finne på mye med venner.. trener nesten hver dag når han ikke er hjemme. Så har han plutselig vært det halvveis, og da kan du begynne å telle dager :D skype er også en fin ting å ha på kvelden når de har fri :D

• Liker 1
Skrevet

3 uker er jo ingenting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...