AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har lest ordet "stygg" på dette forumet. Mange som oppretter tråder hvor de forteller at de er stygge. Jeg kan helt ærlig si at det er svært sjelden jeg møter mennesker som jeg ser på som stygge, så jeg velger å tro at det er ren innbilning. Vi har et stor mangfold og mangfold er bra, liker at folk har forskjellig\annerledes utseende. Har også et par venninner, som er pene, som har lav selvfølelse. Så, hva mener dere med et stygt utseende? Post gjerne bilde. Anonymous poster hash: ac8a9...0e9
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Wops, feil underforum. Anonymous poster hash: d2a82...48f
Karenina Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 Stusser også på de trådene om hvor stygg TS er. For min del, hvis jeg skulle beskrive noen som stygg, måtte de likne på noen av de damene Jokke har erobret i Pondus. 2
Gjest Soley Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 Jeg spiller litt på steam og sånt, men møtte en kjempekoselig jente på nette fra Russland, skulle ikke tro at hun er derfra men uansett, hun mente at hun var stygg og feit, jeg sa nei det er du ikke, så jeg ba henne å sende et bilde av henne (etter 3 timer snakking med henne) så på bilde men jeg bare skrev "herregud hva er det du snakker om?!?!" hun så gjennomsnittlig pen ut, og synes hun var kjempesøt. Men tror det har en del med selvtillit å gjøre, altså de fleste får jo bedre selvtillit når de er sammen med noen for da bryr man seg vel ikke så mye om hva andre tenker om deg om du elsker den personen man er sammen med rigth?
Vinterbarn Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 Stusser også på de trådene om hvor stygg TS er. For min del, hvis jeg skulle beskrive noen som stygg, måtte de likne på noen av de damene Jokke har erobret i Pondus. LOL ...ler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå