AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Jeg har vært i et forhold med en gutt i 9 mnd nå, vi har holdt på i 7 mnd før det igjen. Han er (eller var) en slags bad-boy, men har forandret seg veldig mye etter vi møttes, og blitt en mye snillere og bedre person og jeg vet han elsker meg. Men det er mange problemer. For det første stoler jeg ikke på han, en gang vi hadde vært ute på byen hver for oss og han ikke fikk tak i meg, kom han hjem til meg men døren var låst, han trodde derfor jeg ikke var kommet hjem og trodde jeg var hos en annen. Deretter gikk han hjem til seg selv og sendte nakenbilder frem og tilbake med en jente han tidligere har hatt sex med. Dette fant jeg ut en god stund etter da jeg sjekket mobilen hans (ja, det er galt, men han hadde sjekket min tidligere, og jeg følte at da var det rettferdig at jeg sjekket hannes) Vi ordnet opp i ting og skulle prøve videre, men jeg går fortsatt rundt med en klump i magen hver kveld/helg vi ikke er sammen. Jeg fikk også høre rykter om at han hadde snappet "skitne" bilder med en venninne, som også har kjæreste, men jeg konfonterte både han, hun og hun som hadde sagt det, og alle benektet det, men det er jo vanskelig for meg å tro på. Han er også veldig dårlig å vise følelser, han er stikk motsatt fra min ekskjæreste som stadig gidde meg bekreftelse. Han liker ikke å kose, snakke om forhold, eller noen ting. Og i det siste, etter han sluttet å jobbe har ting blitt enda verre. Han ligger inne hele dagen, vi har heeelt forskjellig døgnrytme, som fører til at vi ikke får sett eller vært noe særlig med hverandre i det hele tatt om dagene, vi får ikke finne på noe som helst sammen, og det har ført til at vi ikke har hatt sex mer enn 1 gang de siste 3 ukene. For meg er ikke et forhold skikkelig uten at vi stoler på hverandre (noe ingen av oss tydeligvis gjør da vi føler trang til å sjekke hverandres mobil), viser følelser, og selvfølgelig har sex. Men jeg elsker han, og har det ikke like bra uten han i hverdagen min. Men samtidig vet jeg ikke om det bare er fordi jeg er vandt til å ha han rundt meg hver eneste dag. Er det bedre å ha det ganske vondt en stund uten han, enn å ha det vondt innimellom med han? Anonymous poster hash: 84783...c09
-Jiinxs- Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Jeg forstår hvorfor du elsker han... Han er virkelig et en flott fyr på alle måter... 1
Gjest Soley Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 Tror ikke han elsker deg så høyt, og tror heller ikke at han har forandret seg. Det å stolpe på en "bad boy" er ikke lett skal jeg si men ser ut som du har funnet ut hvordan han virkelig er =( Skjønner heller ikke hvorfor han skal sende nakenbilder av seg selv til en jente han har hatt sex med... Du høres ut som en flott jente som har gitt han flere sjanser og hold ut så lenge med han, synes du burde kanskje finne deg en annen som eksen din =)
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 Alle eksdamene hans dumpet han for akkurat den oppførselen du beskriver. Hvorfor holder du ut med den? Anonymous poster hash: 2b826...bfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå