AloeVera Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Det klikker for meg snart. Jeg har lett å lett, søkt på alle mulige måter jeg kan komme på. Det eneste jeg ikke har gjort er å skaffe meg filmen for å så lytte å høre etter. Men jeg prøver her først. Noen som vet hvilken sang som blir spilt når rulleteksten begynner i Thor - the dark world? Finnes ikke i soundtracket til filmen heller, har sjekket ut det.
Gjest ms_kwang Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Skulle gjerne hjulpet deg, men har ikke sett filmen + siden den er såpass ny finner jeg ikke "rulleteksten" heller xP
Bad Advice Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 Sjekk ut "Soundhound" appen. Finnes på IOS, WP8 og Android. Da bare "hører mobilen" din på sangen så går det 2-3 sekunder så popper den opp. Herregud Trenger ikke å gjøre det så vanskelig
AloeVera Skrevet 11. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2014 Sjekk ut "Soundhound" appen. Finnes på IOS, WP8 og Android. Da bare "hører mobilen" din på sangen så går det 2-3 sekunder så popper den opp. Herregud Trenger ikke å gjøre det så vanskelig Takk for tips! Prøver ikke å gjøre det vanskelig, om du ser hva jeg skrev så har jeg ikke filmen selv. Tenkte å spørre her før jeg går til anskaffelse av filmen. Kunne jo hende noen her allerede hadde den.
Dresden Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 Hvis du bruker Spotify ligger hele albumet der. Søk på Thor, eller Brian Tyler
AloeVera Skrevet 11. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2014 Det er desverre ikke noen av de sangene. Har hørt samples av alle låtene som ligger på soundtracket til filmen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå