Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble singel for ca 4 mnd siden. I ettertid har vi begge hatt det fryktelig vondt og vi har begge sakt ting som har såret hverandre. Ingen av oss har klart å se på noen andre, men han er ganske klar på at han ikke synes det er lurt å gjenoppta forholdet nå og at han ikke klarer.

For 3 uker siden pratet vi litt sammen og jeg forklarte at jeg måtte vite hvor vi står da jeg følte alt hang i løse luften. "Tror det er meningen at vi skal være sammen, bare ikke akkurat nå".

Jeg har på følelsen at han vil leve livet sitt en stund å finne seg selv å hva han har lyst å gjøre med livet før vi gjenopptar kontakt igjen. Men samtidig virker hele situasjon litt "lunken" også. Har hørt mange solskinnshistorier om par som finner tilbake til hverandre etter en stund og som lever et perfekt liv sammen etterpå.

Som sakt, jeg ville få avklaring i hvor vi sto i forhold til hverandre, men nå føler jeg egentli at alt henger i løse luften. Jeg kan jo ikke akkurat sitte "pal" her å vente når jeg ikke aner hvor lang tid det kan ta eller om det faktisk kommer til å skje? Noen erfaringer å dele på dette området?

Anonymous poster hash: a7725...5de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anonymous poster hash: 15f5c...bbd
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tror du burde gi deg selv en sjangse til å komme over han.

Du blir sliten av å stadig gå og håpe på noe.

Om han er så ubestemt, så er han ikke noe å satse på.

Men jeg hadde ikke blitt forbauset om han kom padlende tilbake om du plutselig begynte å date en annen. Uten at det betyr at han er noe å satse på.

Hadde han virkelig villet ha deg, så hadde han villet det nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...