Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 21, sammen med en på 26. Vi har vært sammen i ca 8 måneder (og bor sammen, jeg bodde i fosterhjem og når vi ble sammen så bodde han alene og sa jeg bare kunne flytte inn.. lang historie fortalt kort!)

I starten, ble jeg så UTROLIG betatt av han... Så utrolig snill og god var han mot meg. Jeg følte jeg hadde truffet The One.

Men så gikk ting helt skeis etterhvert. Mye krangling, som kom av at han snakket så ned til meg... Hele tingen klaget på meg. Og jeg er ei jente som ikke er redd for å si hva jeg mener og sier ifra når jeg føler meg urettferdig behandlet, men dette endret seg mer og mer...

Han begynte å vise et sinne så stort, så når vi kranglet gikk det til slutt utover dører, skap og andre ting som ble knust og ødelagt. Han har også tatt tak i meg, ristet meg, klappet til meg på beina så jeg ikke så ut etterpå...

Akkurat nå svinger det mye opp og ned.
Går veldig bra en dag. Men så blir alt et helvete. Jeg får hele tiden høre at jeg "ikke hører etter"...
Og de vennene jeg hang med mest på fritiden, nei det likte han ikke, for da "prioriterte" jeg ikke han ved å være med andre...

Dette førte også til at uansett hvor jeg var, enten med venner eller familie, så begynte han å kontrollere meg. Jeg må si ifra hver 1-2 time på facebook eller melding om hvor jeg er, hvilken buss jeg tar hjemover til han +++

Noe som også er viktig å nevne her, er at han røyker hasj.
Han mener det gjør han rolig.
Men han røyker hver dag.

Og når han ikke røyker... Da er han som en tikkende bombe, og alt jeg gjør og sier blir feil.

Vil ikke gjøre dette innlegget lengre. Men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er så frustrert...

Forferdelig å gå fra hodestups forelsket til å bli helt forvirret over hva man skal gjøre..Merker sinnet hans bare blir verre og verre for hver gang vi krangler. Føler jeg alltid gjør noe galt og får kjeft for ditten og datten.

Er dette noe jeg bør avslutte raskest mulig, eller er det "håp" for at dette forholdet her kan fungere...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier jo selv at det har utviklet seg til å bli værre å værre. Vær så snill å ikke la dette eskalere slik at du aldri kommer deg vekk fra han. Det er ikke sånn her et forhold skal være å innerst inne tror jeg du vet at du må forlate han.

Gjest TheRighteous
Skrevet

Ja, dette er noe du bør avslutte raskest mulig.

Skrevet

Det er bare så vanskelig å gå ifra han... Ved flere anledninger når vi krangler har jeg sagt ;
"Nå har jeg fått NOK! Jeg gjør det slutt" ... men det skjer ikke...

Skulle nesten ønske jeg ikke hadde noen gode dager med han lengre, for da ville det vært mye enklere å gått ifra han om alt var 100% jævelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...