AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 jeg er nå i en svært vanskelig situasjon, og har ikke peiling på hva jeg skal gjøre. jeg bor sammen med kjæresten min og har det ikke bra med han. han går uten jobb som resulterer i at han er våken hele natten og sover hele dagen(han prøver ikke skaffe seg jobb engang) jeg jobber, og derfor trenger jeg en natts søvn før jeg skal på jobb, dette liker han overhode ikke, og holder meg våken hele natten og blir sur om jeg blir gretten. og han mener at han er i fengsel om jeg ringer kompisene om natten om han ikke er kommet hjem. han har gått fra meg for en annen jente og de var sammen i tre mnd, men kom tilbake til meg og ville gjøre alt godt igjen fordi han elsker meg. da det var slutt mellom oss fortalte kameratene hannes at han hadde vært utro en del før mot meg. noe som han nekter på, han sier det bare er folk som vil ødelegge mellom oss. men jeg er ganske sikker på at han var utro pga jeg snek gjennom gamle meldinger på facebook. dette klarer jeg ikke å glemme og blir fort sint eller lei meg, jeg er redd for at jeg aldri kommer til å glemme det. mens det var slutt mellom oss så hadde jeg sex med en annen i utlandet, men han mener at jeg har vært utro og gjort mye stygt mot han ( har sikkert prøvd å slå opp med han minst 10 ganger) grunnen til at han mener jeg var utro er fordi han fortalte meg at han ville prøve på nytt igjen osv, jeg sa jeg skulle tenke på det. og da jeg var i utlandet flørtet vi masse over tlf han synest det også er kjempe morsomt å plage meg helt til jeg kliller, da slår han meg, kniper og biter. han mener at det ikke er vondt, men jeg sier jeg får vondt og jeg går hele tiden rundt med merker på kroppen. om vi krangler så har han en tendens til å slå, kvele og gjøre meg vondt. (men dette er min feil fordi jeg tirrer han) jeg har mistet noen veninner etter jeg ble sammen med han igjen da, og det er nå jeg trenger de mest. jeg bare føler meg så verdiløs og de gangene han koser med meg føler jeg at jeg blir forelsket igjen... nå bor jeg hos han og har ingen andre steder å bo, og er redd for å gå fra han. jeg elsker han men jeg klarer ikke mer, det er like før jeg går i veggen. det er så ille at jeg mange ganger har tenkt tanken på å ta mitt eget liv (noe jeg ikke kommer til å gjøre) og det værste er at jeg føler at jeg overdriver når jeg skriver dette selvom jeg ikke gjør det. hva skal jeg gjøre? jeg elsker han men kan ikke ha det slik lenger... Anonymous poster hash: 43198...ea1
Boletta Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Du sier det selv; du kan ikke ha det slik lenger. Gjør deg selv en stor tjeneste å gå!
gladejenta Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 GÅ! DRA! kom deg unna. plis! du fortjener en bra en! dra ut i verden, se deg om! prøv noe nytt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå