Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er asosial, og liker ikke fester, sosiale sammenkomster.

Elsker å være alene, tenke over ting, ta meg en løpetur alene, sitte hjemme og pimpe alkohol til en god film..

Trives rett og slett godt i mitt eget selskap. Kunne bodd på Farmen-gården i 10 uker helt alene, sikkert.

Er dette stusselig, eller er det faktisk en god egenskap?

Skal legges til at jeg KAN være sosial, og fungerer greit på de fleste måter. Er bare det at jeg trives best i mitt eget selskap. Nærmeste familie er jeg dog mye sammen med.

Er jo slett ingen bra ting, hvis jeg har lyst til å treffe damer og kanskje stifte familie en gang, da.

Hva syns dere om at en gutt er slik? Ville det vært helt utenkelig å være sammen med en slik gutt? Eller er det for lite info til å avgjøre?

Anonymous poster hash: f5c1a...8cc
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne lett vært sammen med en sånn fyr, så lenge han var sosial med meg, og ikke ville ha fred fra meg hele tiden også.

Anonymous poster hash: 998c7...6d2
  • Liker 4
Skrevet

Det er en kjempegod egenskap!

Du er innadvendt, og innadvendte personer er like fantastiske som alle andre.

Anonymous poster hash: dce16...baf
  • Liker 6
Skrevet

Jeg fungerer på samme måte som deg Ts. Så det er nok noen som er villige til å være sammen med deg :)

• Liker 1
Skrevet

Sånn er jeg også, stortrives alene. Føler jeg blir kvalt når jeg har mye folk rundt meg, blir fort sliten i hodet og får hodepine. Kunne også uten problemer vært på en sånn plass som farmen helt alene, bare jeg har hundene mine rundt meg savner jeg ikke menneskelig kontakt.

Slitsomt å komme seg gjennom arbeidsdagene med mye folk å forholde seg til, den gode følelsen når dagen er slutt å jeg kan sette meg i bilen å kjøre hjem til mitt "lune rede"

Godt å vite at det ikke bare er jeg som er sånn :)

Anonymous poster hash: 3bd86...dce
  • Liker 3
Skrevet

Jeg er også slik! Trenger å være alene og liker det godt. Kunne lett vært sammen med en slik mann, så lenge han ikke ble lei av meg og ønsket å være sammen med meg, men også at vi kunne trives å være alene hver for oss.

• Liker 1
Gjest Kaffelattn
Skrevet

Alone Together :-) utadvendte er nesten like bra som innadvendte.

Skrevet

Har du tatt jungs personlighetstest test? Infj? Kanskje du får svaret der :-) det finnes damer der ute som vil ha en slik som deg :-) en mer reflektert, rolig og stille type enn hva det er av A4 gutter der ute. Hvilken type damer liker du? Det sosiale kan kanskje bli mer hyppig hvis du får en vennegjeng som du blir bedre kjent med. Eller hvis du lærer å småprate slik at det er innenfor din komfort sone. Bor du på bygda?

Anonymous poster hash: 7611f...5f9

Skrevet

Jeg eeelsker å være alene, men desverre er dette en skjelden egenskap hos folk flest. Man blir stort sett sett på som en idiot, taper, whatnot hvis man foretrekker å være alene, fremfor i selvskap mye av tiden. En pen jente med denne egenskapen hadde vært drømmen.

Skrevet

Jeg elsker også å være alene! Se på tv alene, ut å gjøre ærend alene, trene alene.. kjeder meg aldri alene. Kjeder meg fort med andre, rart med det..

Men jeg synes det er godt. Kanskje du finner en partner som er som deg også. :)

Anonymous poster hash: 49652...d89

Gjest avocadoen
Skrevet

Kjæresten min er ofte glad i å være alene, og om vi er sammen mange dager på rad så pleier han å sitte alene noen timer på dagen. Det går helt fint :) Han er jo ikke helt asosial og kan godt møte kompisgjengen en gang i uka til annenhver uke, men verken jeg og han liker veldig mye folk. Jeg har klaus da så jeg opplever det vel på en annen måte enn det han gjør. Han synes vel bare at det er slitsomt.

Skrevet

Jeg ser ikke på dette som negativt. Jeg er vel litt sånn selv :) Blir veldig fort sliten når det er mye folk rundt meg. Hvis jeg hadde funnet en mann som er sånn, så hadde vært veldig fornøyd. Må selvfølgelig kunne være med på sosiale sammenkomster en gang i blandt da :)

Skrevet

Ts. Hva vil du ha i en partner? Noen som er sosiale, godtar du dette, hvis du kan få være alene?

Det er slike ting jeg tenker på. For min del er det ingen ting galt i å være sånn, men jeg vil liksom ikke føle meg skyldig når jeg drar ut i verden innimellom

Så lenge aksepten går begge veier er det ikke noe problem for meg. Liker å hygge meg i mitt eget selskap selv, og ser absolutt kosen i å ha en partner som liker det også. Vil ikke ha en som bare må være sosial og styre hele tiden heller.

Anonymous poster hash: e635b...0be
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg kunne ikke vært sammen med en slik person, men så er jeg svært sosial selv. Ser ikke på det som en negativ egenskap, men kanskje man fungerer best sammen med noen som også liker å være for seg selv.

Skrevet

Jeg er akkurat som deg, Ts. Og jeg er jente!

Anonymous poster hash: 201be...8ad
Gjest Singelgut37
Skrevet

Deg ville jeg datet :) synes det er flot egenskap
Skrevet

Jeg kunne ikke vært sammen med en slik person, men så er jeg svært sosial selv. Ser ikke på det som en negativ egenskap, men kanskje man fungerer best sammen med noen som også liker å være for seg selv.

Det er forståelig! Men jeg er glad mange jenter her er uenig med deg ;)

Ts

Skrevet

Så herlig da:-)

Ts

Skrevet

Jeg er også sånn. Liker å være alene og kunne godt ha vært sammen med en annen hyggelig einstøing, så lenge han inkluderte meg. Anonymous poster hash: ac631...a0f

Gjest Singelgut37
Skrevet

Jeg er også sånn. Liker å være alene og kunne godt ha vært sammen med en annen hyggelig einstøing, så lenge han inkluderte meg.

Anonymous poster hash: ac631...a0f

Det ville jeg da gøre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...