Gå til innhold

Er slikt greit så lenge det dreier seg om en offentlig person?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikveld var jeg tilbake i hjembyen. Dette er en liten by der nok mange vet hvem mange er, men langt ifra alle kjenner alle. Jeg er en helt vanlig jente, som ikke er spesielt glad i oppmerksomhet.En god venn av meg er en offentlig person, en "kjendis" (misliker det ordet). Lang historie kort: Han og jeg har rotet litt, og det har folk fra hjembyen får snusen i.

Uansett, jeg og en venninne skulle på den lokale russerevyen. Det er tradisjon at publikum får gå inn på rød løper, mens russen står og hoier og klapper dem inn. Da vi er utenfor, hører vi de synger: "Smårips er deilig, shalalala, smårips er deilig, shalalala..." Da jeg kommer inn, tar det ikke lang tid før "smårips" er byttet ut med etternavnet på fyren (kjendisen) jeg har hatt noe på gang med. (Ala: "Elvis er deilig, shalalala, Elvis er deilig, shalalala")

Er jeg hårsår som reagerer på dette? Jeg synes overhode ikke det var noe stas, snarere tvert i mot, og jeg forstår heller ikke hva hensikten deres var...

Er det greit fordi jeg har rotet meg borti en offentlig person, eller er det ikke greit? Hadde det endret noe om han ikke hadde kjendisstatus?

Anonymous poster hash: e168e...49e

Videoannonse
Annonse
Gjest Snuppeluren
Skrevet

Jeg synes ikke det er lov bare fordi han er kjendis. Ihvertfall ikke når han i utgangspunktet ikke har noe med saken å gjøre..

Skrevet

Det hørtes ut som en uskyldig ablegøye i en revysetting. Om alt de sa "N er deilig, shalalala" hadde jeg ikke reagert selv om det ikke var snakk om en kjendis.

• Liker 2
Skrevet

Det hørtes ut som en uskyldig ablegøye i en revysetting. Om alt de sa "N er deilig, shalalala" hadde jeg ikke reagert selv om det ikke var snakk om en kjendis.

"Problemet" er bare at jeg ikke følte det som noen "hyllest", snarere hån. Og vi har heller ikke vært mer offentlige enn at han har vært med på et par av profilbildene ... Hvorfor skulle de nevne han?!

Har også opplevd at andre har parodiert et av mine profilbilder der jeg stod sammen med han. Derfor reagerer jeg.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Du får synge tilbake "russen tror de er no' , shalalalala"

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Se på det som en forsmak til Se-og-hør-tiden din, når de får vite at kjendisen har funnet seg dame.

Eller overse det. Folk kan bli misunnelige for det utroligste.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor du reagerer? Så vidt jeg forstår ut fra innlegget, er det ingen som har nevnt deg en gang.

Det er jo opp til han å reagere hvis dette ikke er greit, ikke deg.

Anonymous poster hash: 5d6c0...d0d

• Liker 2
Skrevet

"Problemet" er bare at jeg ikke følte det som noen "hyllest", snarere hån. Og vi har heller ikke vært mer offentlige enn at han har vært med på et par av profilbildene ... Hvorfor skulle de nevne han?!

Har også opplevd at andre har parodiert et av mine profilbilder der jeg stod sammen med han. Derfor reagerer jeg.

Så slutt å legg ut bilder/informasjon på facebook da. Du ber jo om det. Du vil jo tydeligvis ha oppmerksomhet for det, nå har du fått det.

Folk med klasse briefer ikke med sånn.

Anonymous poster hash: 596b1...282

• Liker 4
Skrevet

Du kan jo tenke deg hvordan en fotballdommer har det.....

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor du reagerer? Så vidt jeg forstår ut fra innlegget, er det ingen som har nevnt deg en gang.

Det er jo opp til han å reagere hvis dette ikke er greit, ikke deg.Anonymous poster hash: 5d6c0...d0d

Så slutt å legg ut bilder/informasjon på facebook da. Du ber jo om det. Du vil jo tydeligvis ha oppmerksomhet for det, nå har du fått det. Folk med klasse briefer ikke med sånn. Anonymous poster hash: 596b1...282

De nevnte ikke meg, men de endret jo "sang" da jeg kom inn, og gikk tilbake til det vanlige igjen når jeg hadde passert. Jeg synes det var utrolig unødvendig, men mulig jeg er hårsår. Jeg liker bare ikke oppmerksomhet på den måten. Det er noe helt annet når jeg er sammen med ham.

Og bildene ble lagt ut for flere år siden, og da på lik linje som med andre bilder av meg og venner/venninner som ikke er kjendiser.

Gjest Lincoln
Skrevet

De nevnte ikke meg, men de endret jo "sang" da jeg kom inn, og gikk tilbake til det vanlige igjen når jeg hadde passert. Jeg synes det var utrolig unødvendig, men mulig jeg er hårsår. Jeg liker bare ikke oppmerksomhet på den måten. Det er noe helt annet når jeg er sammen med ham.

Og bildene ble lagt ut for flere år siden, og da på lik linje som med andre bilder av meg og venner/venninner som ikke er kjendiser. Anonymous poster hash: e168e...49e

Hvis du ikke liker oppmerksomhet på den måten så får du slutte å ligge med kjendiser da.

• Liker 2
Skrevet

Hvis du ikke liker oppmerksomhet på den måten så får du slutte å ligge med kjendiser da.

...poenget er jo at vi ikke har vært offentlige. Det er rett og slett rykter (riktignok sanne), det har spredd seg via jungeltelegrafen. Det hadde vært noe helt annet om vi hadde vært offentlige, men dette skyldes rett og slett at noen av mine venninner har sladret til sine venninner.

Gjest Lincoln
Skrevet

...poenget er jo at vi ikke har vært offentlige. Det er rett og slett rykter (riktignok sanne), det har spredd seg via jungeltelegrafen. Det hadde vært noe helt annet om vi hadde vært offentlige, men dette skyldes rett og slett at noen av mine venninner har sladret til sine venninner.

Som sagt, ikke ligg med kjendiser om du ikke vil ha oppmerksomhet om hvem du ligger med.

Skrevet

Du har jo hatt profilbilder med denne personen da? Så litt offentlig er det jo.

Hadde ikke tatt noe på vei for det der. De synes vel det var stas da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...