Gjest bare lille meg... Skrevet 18. mai 2004 #4 Skrevet 18. mai 2004 Det værste er vel at noen melder seg på!
Laina Skrevet 18. mai 2004 #5 Skrevet 18. mai 2004 Er du svensk, Donnie? For du så vel at de søkte etter svensker? Beklager om jeg knuser drømmen om drømmejobben for deg...
Donnie Darko Skrevet 19. mai 2004 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2004 Er du svensk, Donnie? For du så vel at de søkte etter svensker? Beklager om jeg knuser drømmen om drømmejobben for deg... Hvis du først står der klar med buksa nede så trur jeg dem driter i det. Egentlig så er jeg mest bekymret over hvem det er som kjøper dette.
Gjest Lea Skrevet 19. mai 2004 #8 Skrevet 19. mai 2004 Jeg ville også bekymret meg litt for at annonsen er over et år gammel. Men slike småting fikser du nok lett. Kanskje det skal lages en oppfølger?
Suzy Skrevet 19. mai 2004 #9 Skrevet 19. mai 2004 Hvis du først står der klar med buksa nede så trur jeg dem driter i det. Egentlig så er jeg mest bekymret over hvem det er som kjøper dette. Hm.. enig med deg.. Hvem er dette film for??? :klø:
Donnie Darko Skrevet 19. mai 2004 Forfatter #10 Skrevet 19. mai 2004 Hm.. enig med deg.. Hvem er dette film for??? :klø: Ikke lek dum nå Suzy.. Alle vet at du tenner på dette.
Mossa Skrevet 19. mai 2004 #12 Skrevet 19. mai 2004 Så flott!! Alltid ønsket å sitte 90-100 min. å se på at forskjellige menn runker og spruter!! Send meg en kopi da Donnie!?
Suzy Skrevet 19. mai 2004 #13 Skrevet 19. mai 2004 Ikke lek dum nå Suzy.. Alle vet at du tenner på dette. Hm?! Hva..?! Øh.... Fanden! Der ble jeg avslørt... Men jeg liker live-show best da Donnie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå