Gå til innhold

Godt voksne menn som oppfører seg umodent

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sjokkert over at det finnes enkelte voksne menn som oppfører seg så umodent ved å ha flere jenter på samme tid, og til og med ikke klarer å være ærlig om det når man spør på en saklig og grei måte.

Det er 13 år mellom meg og en flørt jeg har hatt siste halvåret og i dag fikk jeg se at han er mer umoden enn meg som bare er 23 år gammel. Jeg har opplevd at folk lyver til meg før, men aldri på denne måten. Han er en voksen mann og i hans alder forventer jeg med deres livserfaring at de i det minste har respekt for kvinner og ikke driver å leker spill med dem. Om de ikke vil være seriøse eller være i et forhold, så er det helt greit, men da går det ann å være ærlig om det. Men det å ha et forhold med ei dame i en by og så har du ei 13 år yngre jente i en annen by, det gjør man ikke når man er i en alder av 36, snart 37......

I dag innså jeg at menn blir faen ikke bedre med åra.......

Anonymous poster hash: b118d...0d7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han nærmer seg 40 og aldri har slått seg til ro så er det som regel en grunn til det.

Det er mange ordentlige og modne menn på hans alder, men de er gift.

Anonymous poster hash: b5488...29d
  • Liker 3
Skrevet

Han har to kjærester og løyet om det?

Jeg tenker litt at de som er drittsekker er det uavhengig av alder. Du tror folk vokser opp og blir "modne". Vel - det er tilfellet for de som allerede var OK mennesker i utgangspunktet. Noen er bare egoister hele livet.

Skrevet

Ser ikke helt problemet, mange jenter har flere menn i livet og greier å skjule det. Det du opplever er vel helt normalt og der er hundrede tråder om det, sånn er verden bare.

PS. Ja, jeg er monogam.

• Liker 2
Skrevet

Ser ikke helt problemet, mange jenter har flere menn i livet og greier å skjule det. Det du opplever er vel helt normalt og der er hundrede tråder om det, sånn er verden bare.

PS. Ja, jeg er monogam.

Det er greit å ikke være monogam. Men det er ikke greit å lyge.

• Liker 1
Skrevet

Kjenner mange mennesker i den alderen som er helt topp. Det gjelder å sile unna mennesker generelt som ikke har gode verdier. Derfor har jeg gode venner i de fleste respektable aldersgrupper.

Vet ikke med deg, men det har i hvert fall holdt meg unna mennesker uten mål og mening. Har rett og slett aldri møtt mennesker som har drevet med spill og fanteri, bortsett fra bekjente av bekjente o.l.

Ikke skyld på menn, menn og kvinner er like håpløse, og hvis du ikke kan sile mennesker man har i livet, får man også disse menneskene inn i livet sitt. Er ganske sikker på at det er du som har vært for lite selektiv.

Anonymous poster hash: e4e9b...424
  • Liker 1
Skrevet

Kjenner mange mennesker i den alderen som er helt topp. Det gjelder å sile unna mennesker generelt som ikke har gode verdier. Derfor har jeg gode venner i de fleste respektable aldersgrupper.

Vet ikke med deg, men det har i hvert fall holdt meg unna mennesker uten mål og mening. Har rett og slett aldri møtt mennesker som har drevet med spill og fanteri, bortsett fra bekjente av bekjente o.l.

Ikke skyld på menn, menn og kvinner er like håpløse, og hvis du ikke kan sile mennesker man har i livet, får man også disse menneskene inn i livet sitt. Er ganske sikker på at det er du som har vært for lite selektiv.

Dette innlegget var ment mer som et hjelpemiddel for å få ut frustrasjon. Mener selvfølgelig ikke at absolutt alle menn i den alderen er like umoden.

Men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal kunne forutse dette på forhånd ved å være selektiv. Jeg opplevde han som en helt annen mann da vi ble kjent. Muligens jeg er blind for enkelte ting.

• Liker 1
Skrevet

Det blir for lettvint mener jeg. Man skal ikke være naiv, men å klare å sile ut alle menneskene som kan komme til å såre deg her i livet...? Det er en umulig oppgave.
  • Liker 1
Skrevet

Dette innlegget var ment mer som et hjelpemiddel for å få ut frustrasjon. Mener selvfølgelig ikke at absolutt alle menn i den alderen er like umoden.

Men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal kunne forutse dette på forhånd ved å være selektiv. Jeg opplevde han som en helt annen mann da vi ble kjent. Muligens jeg er blind for enkelte ting.

Hva skjedde? Og hva var greien deres? Håper hun andre vet hva han driver med også.
Skrevet

Nå er den Franske presidenten ferska med en elskerinne.
Clinton osv. Menn gjør det, om dek slippe unna med det stort sett. Det har med hvordan menn er skrudd sammen. De vil ha hundre elskerinner om det hadde latt seg gjort. 500...

På ett punkt må de velge hva de vil ha. Familie eller flere kjærester som ikke vet om hver andre. Det er verdens eldste dans. Den er genetisk og vil derfor alltid være i luften. Om du ikke kastrerer mannen din da, det er det eneste som hjelper.

Skrevet

Løsningen er faktisk å være mer tålmodig når du møter mennesker. Å sile ut mennesker handler ikke om å se det de først viser, og tro på at det stemmer. Hvis du hadde vært tålmodig før du mente at denne mannen hadde noe å positivt å tilby deg, hadde du sluppet dette. For det første hadde han ikke orket å bruke seks måneder på å bli kjent med noen før han hadde fått seg noe, for det andre hadde du nok klart å sett signaler i løped av noen måneder. Ikke tro på alt du ser eller tror ved første stund, vær tålmodig når du møter mennesker. Jeg treffer bare menn som synes at jeg er verdt å bruke tid på, for de som ikke synes det, løper over til neste kvinne som er litt kjappere til å gi han det han egentlig vil ha.

Det blir for lettvint mener jeg. Man skal ikke være naiv, men å klare å sile ut alle menneskene som kan komme til å såre deg her i livet...? Det er en umulig oppgave.

Nei herregud, hvor har jeg sagt at man kan sile ut mennesker, slik at man aldri vil bli såret her i livet? Den snilleste personen i verden kan såre deg. Skjønner ikke hvordan du klarte å overdrive et innlegg til de grader. Jeg orker ikke å ta opp alle mulige situasjoner og farer, når jeg kommenterer et innlegg. Regner med at de fleste vet det mest åpenlyse...

Skrevet

Ps. Når jeg forteller en mann hva jeg er ute etter, tar jeg ikke svarene hans for god fisk. Jeg ser an hvordan holdningen hans er til nettopp det, videre i relasjonen. Hva han gjør, ikke hva han sier.

Skrevet

Hva skjedde? Og hva var greien deres? Håper hun andre vet hva han driver med også.

Tør ikke gå så mye inn på detaljer, man vet jo aldri hvem som leser.

Vi ble kjent gjennom jobben og har møttes jevnlig siste halvåret. Vi er/har ikke vært sammen, men hadde noe på gang. Da det er en såpass stor aldersforskjell har det ikke vært aktuelt å bli sammen med det første. Det viser seg at han har en dame i en annen landsdel som han ofte reiser til og de har vært på en del ferier sammen siste året, også med noen av hans familiemedlemmer. Han traff henne før meg. Fant dette ut så enkelt som ved å gå inn på facebook hvor han hadde blitt tagget i innlegg av hun andre, som han ikke rakk å skjule før jeg så det. Hvis jeg går tilbake i tid fra før vi møttes på profilen hans er det flere innlegg med henne hvor de er på ferie sammen som ikke er skjult.

Gjest Kasøblå
Skrevet

Har dere snakket noe om å være eksklusive?

Er ikke sikkert at denne damen er kjæresten, kan godt hende det er en "god venn" som finner på fine ting sammen.

Skrevet

Ps. Når jeg forteller en mann hva jeg er ute etter, tar jeg ikke svarene hans for god fisk. Jeg ser an hvordan holdningen hans er til nettopp det, videre i relasjonen. Hva han gjør, ikke hva han sier.

Jeg skjønner hva du mener. Jeg ble ikke overrasket over at han hadde en annen, men det faktum at han løy om det. Den personen jeg kanskje er mest sint på her er nok meg. Mitt førsteinntrykk av han var nettopp det at han virket veldig flørtende og kanskje ikke helt til å stole på. Jeg er flink til å dømme andre mennesker og komme med konklusjoner uten å egentlig kjenne dem og er generelt skeptisk til andre fordi jeg ikke vil bli såret. Og jeg har opplevd at en kjæreste etter 3 år ikke er den du trodde.

Jeg var ikke interessert i begynnelsen. Men jeg var ny i byen og tenkte at det skadet ikke å ta en sjanse. Dermed fikk han sjansen til å sjarmere meg og jeg ble positivt overrasket over han.

Jeg tok en sjanse og jeg brant meg.

Skrevet

Løsningen er faktisk å være mer tålmodig når du møter mennesker. Å sile ut mennesker handler ikke om å se det de først viser, og tro på at det stemmer. Hvis du hadde vært tålmodig før du mente at denne mannen hadde noe å positivt å tilby deg, hadde du sluppet dette. For det første hadde han ikke orket å bruke seks måneder på å bli kjent med noen før han hadde fått seg noe, for det andre hadde du nok klart å sett signaler i løped av noen måneder. Ikke tro på alt du ser eller tror ved første stund, vær tålmodig når du møter mennesker. Jeg treffer bare menn som synes at jeg er verdt å bruke tid på, for de som ikke synes det, løper over til neste kvinne som er litt kjappere til å gi han det han egentlig vil ha.

Nei herregud, hvor har jeg sagt at man kan sile ut mennesker, slik at man aldri vil bli såret her i livet? Den snilleste personen i verden kan såre deg. Skjønner ikke hvordan du klarte å overdrive et innlegg til de grader. Jeg orker ikke å ta opp alle mulige situasjoner og farer, når jeg kommenterer et innlegg. Regner med at de fleste vet det mest åpenlyse...

?? Hæ? Misforstod jeg noe? Leste som at du mente trådstarter selv burde vært mer selektiv i hvem hun valgte å omgås. Jeg svarte på det at man ikke alltid kan se på noen om de er bra/dårlig for deg. Noen ganger tar man bare feil. Særlig når folk lyger og skjuler ting.... man kan jo ikke gå rundt og regne med at folk er slemme heller liksom, da blir man jo spør.

Hvis jeg misforstod så sorry....

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener. Jeg ble ikke overrasket over at han hadde en annen, men det faktum at han løy om det. Den personen jeg kanskje er mest sint på her er nok meg. Mitt førsteinntrykk av han var nettopp det at han virket veldig flørtende og kanskje ikke helt til å stole på. Jeg er flink til å dømme andre mennesker og komme med konklusjoner uten å egentlig kjenne dem og er generelt skeptisk til andre fordi jeg ikke vil bli såret. Og jeg har opplevd at en kjæreste etter 3 år ikke er den du trodde.

Jeg var ikke interessert i begynnelsen. Men jeg var ny i byen og tenkte at det skadet ikke å ta en sjanse. Dermed fikk han sjansen til å sjarmere meg og jeg ble positivt overrasket over han.

Jeg tok en sjanse og jeg brant meg.

Skjønner. Fikk du noen koselige stunder ut av denne relasjonen? Prøv å tenk: Jaja, det var jo noe jeg fikk ut av dette, men nå kan jeg faktisk finne meg en bedre relasjon! :)

Skrevet

Har dere snakket noe om å være eksklusive?

Er ikke sikkert at denne damen er kjæresten, kan godt hende det er en "god venn" som finner på fine ting sammen.

Nei, så kan ikke beskylde han for å være utro og det gjør jeg heller ikke. Men når vi har noe på gang er det greit å vite om man er den eneste eller bør være obs på at det er flere i bildet.

Han vet at jeg vet nå og derfor har han endelig sagt sannheten. Hun er dessverre ikke bare en god venn.

Skrevet

Tør ikke gå så mye inn på detaljer, man vet jo aldri hvem som leser.

Vi ble kjent gjennom jobben og har møttes jevnlig siste halvåret. Vi er/har ikke vært sammen, men hadde noe på gang. Da det er en såpass stor aldersforskjell har det ikke vært aktuelt å bli sammen med det første. Det viser seg at han har en dame i en annen landsdel som han ofte reiser til og de har vært på en del ferier sammen siste året, også med noen av hans familiemedlemmer. Han traff henne før meg. Fant dette ut så enkelt som ved å gå inn på facebook hvor han hadde blitt tagget i innlegg av hun andre, som han ikke rakk å skjule før jeg så det. Hvis jeg går tilbake i tid fra før vi møttes på profilen hans er det flere innlegg med henne hvor de er på ferie sammen som ikke er skjult.

Kjipt. Og tydelig at han driver med "shady business" når han skjuler innlegg på face ja. Hadde de bare vært venner, så hadde han neppe gjort det.

Har du snakket med han om det du vet?

Skrevet

Jeg tenker at kvinner må slutte å forvente respekt for å være kvinner. Mye av det trofast-pisset deres etter to uker er rett og slett for latterlig til å respektere, og for å være ærlig har faktisk ganske mange kvinner såpass lite med seg annet enn et utseende, at det ikke blir noe særlig underholdende å ha dem i livet uten å skape litt sjalusi og drama. Kanskje er det litt fucked, men sannheten er at kvinner er gørrkjedelige for det meste av tiden. Det er dere virkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...