Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. eg har møtt en kar. Vi kom overens veldig godt vi altså. eg følte jeg fremsto litt kjedelig kanskje. Men når vi skulle dra fra daten vi var på så føltes dette som eg pressa han til å ta med meg hjem. eg vet ikke. Off. vi dro til han. Eg kosa meg. Men så når det var på tide å ta kvelden viste ikke eg om eg skulle bli eller ikke. Han bor midt i Bergen sentrum, så eg måtte ha dratt 20minutter for og komme meg hjem. Så jeg la meg ved siden av han.. Vi nussa ikke litt engang. Kan dere tolke?

Anonymous poster hash: 3101a...eff

Anonymous poster hash: dd210...ec8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første date? Den skal tilbringes sammen over en aktivitet dere gjør for å så dra hjem hver til dere. Er nok redd du virker litt for klengete for hannes del. Du må slappe av å senke skuldrene litt ;)

Anonymous poster hash: 9510d...8c6

Skrevet

Du virker veldig usikker, og han vet jeg ikke helt. Kanskje han syns synd i deg pga reiseveien og lot deg overnatte. Eller at han har respekt for deg. Samboeren min lot meg ta initiativ til første kysset og første sexen, han har fortalt at han gjorde det bevisst.

Anonymous poster hash: 76f2a...9e1
  • Liker 1
Skrevet

Enten så er begge dårlige til å ta initiativ, eller så er han ikke interessert. Mest sannsynlig den siste vil jeg gjette.

Anonymous poster hash: 84480...958

• Liker 1
Skrevet

Hmmmmm..,,eg virket nok ikke usikker..heller litteranne for på han. Men han var ikke typen heller til og hive seg over sex. Han virket veldig gentleman. Men eg lurer på, kanskje eg burde dratt, kanskje eg burde sa nei til å dra til han. Eg vet ikke... Har ikke hørt no..,

Skrevet

Hmmmmm..,,eg virket nok ikke usikker..heller litteranne for på han. Men han var ikke typen heller til og hive seg over sex. Han virket veldig gentleman. Men eg lurer på, kanskje eg burde dratt, kanskje eg burde sa nei til å dra til han. Eg vet ikke... Har ikke hørt no..,

Skrevet

Du virker veldig usikker, og han vet jeg ikke helt. Kanskje han syns synd i deg pga reiseveien og lot deg overnatte. Eller at han har respekt for deg. Samboeren min lot meg ta initiativ til første kysset og første sexen, han har fortalt at han gjorde det bevisst.

Anonymous poster hash: 76f2a...9e1

Kan det være at han ikke ville at eg skulle være der? Eller at han ikke var keen? Kan det hende at han ville gjøre d litt spennende.. Nei sånt liker eg ikke så eg håper ikke det.

Skrevet

Kan det være at han ikke ville at eg skulle være der? Eller at han ikke var keen? Kan det hende at han ville gjøre d litt spennende.. Nei sånt liker eg ikke så eg håper ikke det.

Tenker at det kommer helt an på hvordan tonen var mellom dere. Flørtet dere hele kvelden, var det en "gnist"?

Personlig tror jeg det hadde blitt veldig kleint om en jeg akkurat hadde møtt plutselig sov hjemme hos meg, uten at vi hadde kysset eller noe, med mindre vi hadde veldig veldig god tone. Hadde det vært en kompis jeg hadde kjent en stund så hadde det vært ok. Tror kanskje han ikke hadde lyst til å såre deg med å si ifra, så han holdt kjeft, og det har han visst gjort siden.

Anonymous poster hash: 96b48...b28

Skrevet

Kunne han vel sendt en sms og sagt han ikke ville møtes mer? Hadde eg gjort hvis eg var gutt.

• Liker 1
Skrevet

Kunne han vel sendt en sms og sagt han ikke ville møtes mer? Hadde eg gjort hvis eg var gutt.

Send en sms du da, skriv noe sånt som "Hei, håper ikke det ble for mye her om dagen, beklager det i så fall! Håper du har lyst å treffes igjen?" Så satser vi på at han er ærlig.

K-O-M-M-U-N-I-K-A-S-J-O-N :)

Lykke til!

• Liker 2
Skrevet

eg tror ikke eg tør... Hva hadde du tolket det som dersom han bare: skal vi ta kvelden? Mens vi satt og pratet. Og så gikk eg på do. Så gikk han på do. Så ble han lenge der. Så spurte eg;har du Stella deg for kvelden. Så svarte han ja og gikk på soverommet... Men likevel ble eg veldigt usikker.

Skrevet

eg tror ikke eg tør... Hva hadde du tolket det som dersom han bare: skal vi ta kvelden? Mens vi satt og pratet. Og så gikk eg på do. Så gikk han på do. Så ble han lenge der. Så spurte eg;har du Stella deg for kvelden. Så svarte han ja og gikk på soverommet... Men likevel ble eg veldigt usikker.

Han gikk inn på rommet istedenfor å følge deg til døren? :klo:

Enten så er han ikke spesielt høflig, eller så hadde jeg tatt det som en indirekte invitasjon (men uansett dratt hjem, 20 minutter er ingenting). Send en sms du :)

• Liker 2
Skrevet

Han hadde vell tatt kontakt om han hadde vært keen. Eg er bare ikke vandt med dejter. Mer vandt med å bare bli kjent med folk på jobb, ute, trening osv. Mere naturlig.. Vi hadde jo drikke en god del. Men eg trur det var eg som kan ha pusha litteranne. Jaja. Bedre lykke på meg neste gang :)

Skrevet

Dette var klokka fem fire på natta. Det har eg ikke sagt dere..

Skrevet

Han har liki et bilde på min Facebook i går, er det bra tegn tru?

Skrevet

Synes det er så rart at dere ikke snakket om hvorvidt du skulle overnatte eller ikke. Normalt vil jo en mann tilby enten sofaen eller senga. Hvis jeg var deg ville jeg sendt en sms: "Takk for sist, det var en hyggelig kveld. Beklager at jeg sov over, jeg burde gått hjem, men var for trøtt. :)

Anonymous poster hash: 0c9ed...226
  • Liker 1
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Anonymous poster hash: 9fe7d...447
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...