Gå til innhold

Freaks and geeks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har sett det? Den er jo ratet til 9 på imdb og samtlige jeg kjenner som har sett den synes den er utrolig bra. Jeg har nå sett alle episodene for andre gang, og joda, det er jo forsåvidt en underholdende nok serie. Men 9 på imdb? Synes noe av skuespillerprestasjonene er litt...stive, og noen av rollene er litt irriterende.

Er det bare jeg som ikke jubler høyt over denne serien?

Anonymous poster hash: ded5a...5ab
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke den aller beste serien jeg har sett, men er veldig glad i den. Er vel det at man kjenner seg igjen i som ungdom som har gjort den populær. Og alle karakterene er jo helt herlige, på sin egen måte. Og hallo.. James Franco :wow:

• Liker 1
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Jeg husker den som en veldig bra serie.

Skrevet

Jeg digget den, men jeg var litt partisk da jeg så den, siden jeg likte mange av skuespillerene veldig godt fra før. Jeg husker dog at jeg også stusset litt over at den liksom skulle være sååå utrolig bra, men jeg likte den godt.

Skrevet

Så rart at den er så godt likt idag men ikke da den kom..siden den ble kansellert tenker jeg.

Skrevet

Fantastisk serie! 9 er for lite, her er det full pott. :)

• Liker 2
Skrevet

Fantastisk serie! 9 er for lite, her er det full pott. :)

:) Men hva er det denne serien har som andre serier ikke har? Og hvorfor ble den kansellert om den er så bra?

Skrevet

Svaret Fuglen har gitt er

:) Men hva er det denne serien har som andre serier ikke har? Og hvorfor ble den kansellert om den er så bra?

Svaret Fuglen ga sier det meste, man kjenner seg igjen og karakterene er diggbare. Om en serie blir kansellert har ikke noe å si på kvaliteten, det er seertallene som er det avgjørende. Mange gode serier som dessverre har blitt kansellert for tidlig, bare pga. lave seerantall.

Se bare på The Wire, tidenes beste TV-serie, men svært så på serien. Heldigvis fikk serien gå sine fem sesonger, og mange år etter skjønner først folket at serien er fantastisk, kvalitet i alle ledd.

Et fint eksempel er mange av drittfilmene som går på kino, får mange oppfølgere og folk strømmer fremdeles til for å se dritten. Kvalitet kan ikke bare måles i penger og seerantall, det er oftest de smale filmene som er kvalitetsvarene, ikke pengemaskinene. Men uten pengemaskinene, da blir det vanskeligere å lage kvalitetsfilmene som er smalere, for filmselskapene må ha inn penger som de kan spytte ut igjen, og da dukker også de gode kvalitetsfilmene opp.

• Liker 3
Skrevet

Synes ikke den er så bra, bare helt ok. Undecleared er en lignende serie som jeg liker litt bedre enn Freaks and geeks. Den er av Judd Apatow den og, og med en del av de samme skuespillerne

Anonymous poster hash: b3247...b15
Gjest caramiacaramella
Skrevet

Det er min yndlingsserie! Jeg synes den er dritbra, men det er jo ikke en typisk mainstream serie. Hvis du ellers liker glamorøse show som Gossip Girl og Beverly Hills 90201er nok ikke Freaks and Geeks helt din greie.

Skrevet

Jeg elsket den:) Den har nok delevis fått så høy karakter pga. kultstatusen da.

(PS: Liker man Freaks & Geeks så burde man se My So-Called Life også ;))

Anonymous poster hash: 7512a...c28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...