AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Blah, nå begynner jeg å bli mektig lei av kviser!! Er 23 år, trodde de sluttet å komme når man ble litt eldre?? Men neida, de er fortsatt der! Når kan jeg forvente at de forsvinner?? De kan jo ikke være der resten av livet....... Anonymous poster hash: f56f1...e6d
Gjest Linn Cathrin Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Jeg hadde aldri kviser da jeg var yngre, kun noen få her og der.. Etter jeg ble tjue har jeg fått masse. "Godt" å høre at det ikke kun er jeg som sliter med problemet.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 Når man nærmer seg 40 for de som er riktig uheldig. I mellomtiden kan du jo forsøke å endre på kosthold og passe på at hudpleien er god nok. Anonymous poster hash: f7254...280
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 Jeg hadde aldri kviser og urenheter i tenårene, eller i 20 årene, men uheldig som jeg er kom de sprettende frem i midten av 30 årene. Det er heller ikke noe gøy. Man skal liksom være ferdig med dette nå, men neida.. Anonymous poster hash: b8873...000
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå