Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg traff en jente på nett for en mnd. siden. I begynnelsen chattet vi daglig og i flere timer i strekk. Etter en uke bestemte vi oss for å møtes. Vi møttest på treningsenteret hvor vi spilte squash i ett par timer.

Etter denne "daten" fortsatte vi å chatte helt frem til vi avtalte å møtes på byen i romjulen. Når denne kvelden var slutt fulgte jeg henne hjem og ingenting mer skjedde enn at vi ga hverandre en klem og takket for en fin kveld.

Etter dette har vi skrevet til hverandre noen ganger, men jeg får bare korte svar tilbake. Jeg har ymtet frempå at vi burde møtest ett par ganger, men jeg får liksom ikke noe konkret svar.

Hva synes dere jeg burde gjøre? Skal jeg spørre henne direkte om hun vil noe mer, eller skal jeg bare la være å kontakte jenta noe mer og glemme henne?

Trenger gode råd.

Anonymous poster hash: 1a5cc...81b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du burde spørre henne direkte om hun vil møtes igjen før du eventuelt gir det opp. Ingen vits i å gi opp når du er usikker på om hun er interessert eller ikke :)

• Liker 1
Skrevet

Nå snakker jeg kun for meg selv. Men når jeg svarer slik du beskriver hun gjør,så er det fordi jeg ikke er særlig interessert lengre. Jeg vet ikke hvordan hun er, og du kan selvfølgelig være best tjent med å spørre direkte slik at du får avklart om du skal gå videre til å date en ny. Men du kan også avvente situasjonen litt o unngå å ta kontakt på en stund for å se om hun gjør det.

Anonymous poster hash: 970a5...b1c
Skrevet

Jeg syns du skal spørre henne rett ut om hun er interessert i å bli bedre kjent eller ikke. Måten hun reagerer på kan tyde på at hun ikke er så interessert lenger, men kan jo faktisk være tilfelle at det er timingen som har vært litt dårlig og at hun er litt opptatt eller har tankene et annet sted akkurat nå. Så, jeg ville spurt henne rett ut. Det er vel bedre for deg å få det avklart, enn å gå rundt å lure på hva som skjer?

Anonymous poster hash: 98956...865
  • Liker 1
Skrevet

TS her.

Kan tilføye at hun har sagt man måtte være tolmodig, fordi hun tidligere har hatt dårlige erfaringer med menn. Jeg holder på å bli gal av å ikke vite hva hun egentlig vil. Kanskje jeg bare får hoppe i det og spørre henne. Jeg vil ihverfall da få ett svar og slippe å sitte å lure på hva hun vil.

Skikkelig vanskelig da det er en jente jeg liker godt og vi har mange felles interesser og verdier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...