AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Mannen min var utro med ei nydelig jente. Hun er 10 år yngre, blond, yppig og har attpåtil et vakkert ansikt. Jeg har selv et greit utseende, men sammenlignet med denne barbiedukken her skjønner jeg jo at jeg kommer til kort. Ved siden av det hele forelsket han seg dybt i henne. De avsluttet romansen, men jeg sliter veldig med tankene om denne vakre jenta han falt så hardt for. Hun ligner overhode ikke på meg! Hvordan få henne ut av hodet? Ville vært bedre om hun ikke var så flott! Anonymous poster hash: 3a0e8...cb0
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Håper du har dumpa drittsekken? Anonymous poster hash: c1275...7b5 17
Adhara Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 Tråden er ryddet for spekulasjon. Irrlys, mod. 1
Gjest Bringebær55 Skrevet 10. januar 2014 #5 Skrevet 10. januar 2014 Hadde det vært noe bedre om kjærringa lignet deg utseendemessig? 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #6 Skrevet 10. januar 2014 Skal love at det ikke er trolling. Jeg er i sjokk selv over situasjonen. Faktisk lurer jeg på hvordan han kunne få ei som henne på kroken, men så er han jo en sjarmerende mann da. Og en som hadde en veldig fin personlighet (frem til dette kom frem). Uff :/ Anonymous poster hash: 3a0e8...cb0
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #7 Skrevet 10. januar 2014 Får følelsen av at dette er skrevet jenta mannen var utro med, "yppig", "ung og blond", "så flott", "denne barbiedukken" og "attpåtil et vakkert ansikt." Anonymous poster hash: 2c26a...9aa 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #8 Skrevet 10. januar 2014 Hadde det vært noe bedre om kjærringa lignet deg utseendemessig? Nei, det hadde nok ikke være noe annerledes, utroskap er utroskap, det sårer uansett. Det passer heller ikke å sammenligne seg selv med en random jenta han valgte å tømme seg i, men jeg har mine tvil om TS. Anonymous poster hash: 2c26a...9aa
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #9 Skrevet 10. januar 2014 Hadde det vært noe bedre om kjærringa lignet deg utseendemessig? Vet ikke, men innbiller meg at det er verre når hun er ulik. For da ønsker han seg jo noe helt annet om du skjønner? Men kanskje er det bare noe jeg tror nå.. har ikke opplevd det motsatte. Men det at hun er så vakker er nok det som plager meg mest. Jeg får henne liksom ikke ut av hodet! At mannen min har holdt på med akkurat henne liksom.. Uff.. jeg aner ikke! Utroskap er dritt uansett, men disse faktaene biter seg i meg Anonymous poster hash: 3a0e8...cb0
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #10 Skrevet 10. januar 2014 Får følelsen av at dette er skrevet jenta mannen var utro med, "yppig", "ung og blond", "så flott", "denne barbiedukken" og "attpåtil et vakkert ansikt." Anonymous poster hash: 2c26a...9aa Det er ord han selv brukte for å beskrive henne.. så da valgte jeg å bruke dem for å beskrive denne jenta. Ikke verre enn det.. skulle ønske du hadde rett. At jeg slapp å sitte her med disse tankene Anonymous poster hash: 3a0e8...cb0
Gjest Badebuksa Skrevet 10. januar 2014 #11 Skrevet 10. januar 2014 Men du har vel kvittet deg med grisen? 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #12 Skrevet 10. januar 2014 Men du har vel kvittet deg med grisen? Han er nok på vei ut. Det er barn inne i bildet her så jeg må bruke tid. Holder på med mekling på familievernkontoret. Anonymous poster hash: 3a0e8...cb0 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #13 Skrevet 10. januar 2014 Det er ord han selv brukte for å beskrive henne.. så da valgte jeg å bruke dem for å beskrive denne jenta. Ikke verre enn det.. skulle ønske du hadde rett. At jeg slapp å sitte her med disse tankene Anonymous poster hash: 3a0e8...cb0 Nei, det hadde nok ikke være noe annerledes, utroskap er utroskap, det sårer uansett. Det passer kke å sammenligne seg selv med en random jenta han valgte å tømme seg i, men jeg har mine tvil om TS. Anonymous poster hash: 2c26a...9aa Anonymous poster hash: 2c26a...9aa
xfce123 Skrevet 10. januar 2014 #14 Skrevet 10. januar 2014 Hvis det er noen trøst for deg, TS, så har jeg hatt sex og vært forelsket i kvinner som er både 10 år yngre og eldre, og ettersom jeg alltid har vært veldig klassisk kjekk selv, så har jeg ikke hatt store problemer med å få meg noe kortvarig. Det er nå engang slik at vi gutta tenner på forskjellige ting, og kan ha både forskjellige fetisjer og lyster til å prøve ut noe. I tillegg, så har du effekter slik som dere damer kanskje tenner mer på bad boy karer under eggløsning, mens dere vektlegger andre ting ellers. Når forholdet er kommet over forelskelsesfasen, så vil du være "ellers," mens en ny dame vil være som en bad boy, spenning, noe annet. Derfor syns jeg heller det ikke er rart at han velger noen som har annen hårfarge, er tynnere, osv. Utseende er ikke en logisk konkurranse, og det er betydelig statistisk strøing på hva man liker best. Selv liker jeg sånn halvveis runde jenter med mamma-look og bollemus bedre enn supertynne babes jeg også har rota med. 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #15 Skrevet 10. januar 2014 Hvis det er noen trøst for deg, TS, så har jeg hatt sex og vært forelsket i kvinner som er både 10 år yngre og eldre, og ettersom jeg alltid har vært veldig klassisk kjekk selv, så har jeg ikke hatt store problemer med å få meg noe kortvarig. Det er nå engang slik at vi gutta tenner på forskjellige ting, og kan ha både forskjellige fetisjer og lyster til å prøve ut noe. I tillegg, så har du effekter slik som dere damer kanskje tenner mer på bad boy karer under eggløsning, mens dere vektlegger andre ting ellers. Når forholdet er kommet over forelskelsesfasen, så vil du være "ellers," mens en ny dame vil være som en bad boy, spenning, noe annet. Derfor syns jeg heller det ikke er rart at han velger noen som har annen hårfarge, er tynnere, osv. Utseende er ikke en logisk konkurranse, og det er betydelig statistisk strøing på hva man liker best. Selv liker jeg sånn halvveis runde jenter med mamma-look og bollemus bedre enn supertynne babes jeg også har rota med. Tusen takk for et veldig fint svar Godt å høre fra en manns perspektiv, takk som tok deg tid! Anonymous poster hash: 3a0e8...cb0
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #16 Skrevet 10. januar 2014 Hvis det er noen trøst for deg, TS, så har jeg hatt sex og vært forelsket i kvinner som er både 10 år yngre og eldre, og ettersom jeg alltid har vært veldig klassisk kjekk selv, så har jeg ikke hatt store problemer med å få meg noe kortvarig. Det er nå engang slik at vi gutta tenner på forskjellige ting, og kan ha både forskjellige fetisjer og lyster til å prøve ut noe. I tillegg, så har du effekter slik som dere damer kanskje tenner mer på bad boy karer under eggløsning, mens dere vektlegger andre ting ellers. Når forholdet er kommet over forelskelsesfasen, så vil du være "ellers," mens en ny dame vil være som en bad boy, spenning, noe annet. Derfor syns jeg heller det ikke er rart at han velger noen som har annen hårfarge, er tynnere, osv. Utseende er ikke en logisk konkurranse, og det er betydelig statistisk strøing på hva man liker best. Selv liker jeg sånn halvveis runde jenter med mamma-look og bollemus bedre enn supertynne babes jeg også har rota med. Tynne "babes" kan også ha bollemus. Jeg vet om mange. Anonymous poster hash: 88f6b...0b6
xfce123 Skrevet 10. januar 2014 #17 Skrevet 10. januar 2014 Tynne "babes" kan også ha bollemus. Jeg vet om mange. Anonymous poster hash: 88f6b...0b6 Selvfølgelig. Det er generelt veldig stor forskjell på fasongen på jenter, noe menn som vektlegger utseendet generelt mye, er klar over. Det er lettere for dere damer, fordi dere alltid vil ha noen menn som elsker og forguder dere for akkurat den dere er. Det er vanskeligere for oss menn, ettersom personlighetstrekk er så mye viktigere for dere damer, og det er stort spenn mellom hva som er et ideal i samtiden, og hva som er hyppige trekk som tenner kvinner på et mer primitivt nivå.
Gjest Coolaid Skrevet 10. januar 2014 #18 Skrevet 10. januar 2014 . Hvordan få henne ut av hodet? Ville vært bedre om hun ikke var så flott! Anonymous poster hash: 3a0e8...cb0 Spørsmålet skulle ha vært "hvordan du får mannen din ut av huset"......
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2014 #19 Skrevet 10. januar 2014 Selvfølgelig. Det er generelt veldig stor forskjell på fasongen på jenter, noe menn som vektlegger utseendet generelt mye, er klar over. Det er lettere for dere damer, fordi dere alltid vil ha noen menn som elsker og forguder dere for akkurat den dere er. Det er vanskeligere for oss menn, ettersom personlighetstrekk er så mye viktigere for dere damer, og det er stort spenn mellom hva som er et ideal i samtiden, og hva som er hyppige trekk som tenner kvinner på et mer primitivt nivå. vel, tråden her viser jo at menn ikke elsker oss for den vi er.... 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #20 Skrevet 10. januar 2014 Selvfølgelig. Det er generelt veldig stor forskjell på fasongen på jenter, noe menn som vektlegger utseendet generelt mye, er klar over. Det er lettere for dere damer, fordi dere alltid vil ha noen menn som elsker og forguder dere for akkurat den dere er. Det er vanskeligere for oss menn, ettersom personlighetstrekk er så mye viktigere for dere damer, og det er stort spenn mellom hva som er et ideal i samtiden, og hva som er hyppige trekk som tenner kvinner på et mer primitivt nivå. I mitt forhold er det jeg som verdsetter utseende mest, mens han blir ikke tent på meg dersom han syns jeg har en kjipt eller teit oppførsel en dag. Da hjelper det ingenting at jeg ser bra ut, det er kun personligheten omtrent som teller for han.. Men kanskje du har rett, eller at det hvertfall oftest er slik. Men i mitt forhold er det motsatt av hva du skriver Anonymous poster hash: 88f6b...0b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå