AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Skal farge veggen på kjøkkenet mitt. Jeg har kun en vegg som jeg har overskap på, resten er det ikke noe overskap på, så da tenkte jeg å kline på med farge på veggen. Kjøkkenet er hvitt. 15kvm og to vinduer. Det er ikke åpen kjøkkenløsning, det rommet er liksom for seg selv. Jeg har sett litt på farger, og er veldig glad i grå farger, ikke så mørke. Tenkte litt på Kalkgrå fra Jotun, den tror jeg hadde blitt fin og selve kjøkkenet hadde kommet mer fram. Hva mener du? Jeg skal også farge veggene der trappene er, i fargen Hvit Lin. Da blir det en slags rød tråd gjennom huset, og det er det jeg vil trives med. Dere som har greie på farger, tror dere disse to fargene blir fine? Ville satt stor pris på om dere kunne kommet med tips til meg. PS: litt smårotete forklart kanskje, men sjeldent jeg spør om hjelp her;)Anonymous poster hash: a1bca...5e9
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Har malt to soverom ganske nylig. Trodde jeg ville like kalk og skulle ha den, men greide å si feil i butikken så endte opp med kalkgrå og er kjempe fornøyd. Den er litt mørk så mye lys er viktig på et kjøkken vil jeg tro, slik det ikke blir for dystert. Kjøpte kalk til det andre soverommet og den ble grei nok, men ikke så fin. Kjæresten derimot liker den best. På kjøkkenet har vi valgt morgendis. Det ser ut som den har litt lilla-/lavendelskjær i seg, noe vi ikke ville ha. Men har blitt vandt til den nå. Synest det er skikkelig vanskelig med farger. Vi har malt alle tak med fargen chi og til gangen skal vi prøve å finne en hvitfarge som passer til den. Det kommer sikkert ikke til å gå bra!Anonymous poster hash: dfebb...55d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå