Gjest Reza08 Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Synes en tråd hvor vi kan diskutere ulike øltyper er på sin plass. Har du noen spennende anbefalinger eller favoritter som du vil anbefale eller omtale? Her er noen typer jeg anbefaler: Old Speckled Hen St. Peter's Cream Stout Young's Special London Ale
Pingting Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Øltråd! Jeg har lyst til å anbefale noe rart. Fant den på min lokale Meny. Curious Brew: Det er en lager, delvis brygget med champagne-gjær! Jeg tenkte at det sikkert bare var en gimmick og at jeg ikke kom til å smake det, men man blir jo nysgjerrig - så jeg plukka med meg en flaske. Men jo! Smaker ale, bare litt tørrere og friskere på en måte. Ikke den beste ølen i verden, men morsom! Også er jeg skikkelig fangirl av Mikkellers Beer Geek Breakfast. Kullsvart stout smaksatt med kaffe. Masse smak, og så tjukk at du nesten må tygge den. Mmmenom. Ja, også alt det innlysende: det meste fra Nøgne Ø, Haandbryggeriet, Ægir etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå