AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Tidligere idag var jeg og spiste ute på restaurant. Med en gang jeg spiste en reke syntes jeg det smakte litt rart, men tenkte kanskje at det var de urtene som lå rundt som påvirka smaken, men viste seg at det ikke var det. Så jeg ungikk å spise mer av rekene og det rundt. Lukta diskret på en reke og den lukta ikke helt fersk. Det er nå gått 4-5 timer siden måltidet, er jeg trygg på å ikke bli syk? Fikk bare i meg en reke og noe av det som lå rundt. Har lest et sted at det tar 1-6 timer for en matforgiftning å slå ut, de siste timene har jeg ikke merka noe (untatt å psyke meg mentalt ut i tilfelle jeg skulle bli dårlig). Jeg er glad i reker og vet hvordan de pleier å smake og lukte.. dette smakte annerledes.. Anonymous poster hash: 7a2e0...115
Wesla Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Har blitt matforgiftet av reke, de luktet salmiakk, men kun av skallet, ble VELDIG syk i løpet av fire timer!
SoDeliberate Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Det hadde du merket for lengst, ingen fare
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 Takk for svar Nå har det gått så mange timer at jeg tror ikke det er mulig at den reka tar knekken på magen min Anonymous poster hash: 7a2e0...115
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå