AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Og jeg falt pladask. Han var bare helt herlig. Kommer nok aldri til å se ham igjen, er på besøk i hjembyen min, men bor og studerer et annet sted. Jeg var innom en sportsbutikk idag for å kjøpe noen nye løpesko og et par fritidssko, og han som hjalp meg var helt utrolig kjekk! Jeg ble småsvett og forfjamset. Klarte ikke helt å forklare hva det var jeg var ute etter, og koden på bankkortet hadde jeg glemt da jeg skulle betale Flaut. Spesielt når man er 22 og ikke 12. Dette skjer aldri meg, ingenting vipper meg av pinnen, bortsett fra ham. Og nå klarer jeg ikke å slutte å tenke på ham. Det eneste jeg vet om fyren er hva han heter og at han jobber i den butikken. Er sånt normalt?? Anonymous poster hash: 16a8d...8eb
Gjest Roookk Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 (endret) Dumt om han har kjæreste da.. Endret 10. januar 2014 av Roookk 1
Fru Skribent Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Han må du finne!! Når du falt så pladask må det være en dypere mening bak. Hvorfor kan ikke butikken være en sjekkearena på lik linje med sjekkesteder? Det utradisjonelle fenger meg.. 7
Fuglen Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 Vet ikke om det er normalt, men har skjedd meg også Neste gang kan du jo gå og spørre om når han har lunsjpause, så dere kan ta en kaffe sammen? Høres kanskje flaut ut, men hva har du å tape? 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #5 Skrevet 10. januar 2014 Han må du finne!! Når du falt så pladask må det være en dypere mening bak. Hvorfor kan ikke butikken være en sjekkearena på lik linje med sjekkesteder? Det utradisjonelle fenger meg.. Vet ikke om det er normalt, men har skjedd meg også Neste gang kan du jo gå og spørre om når han har lunsjpause, så dere kan ta en kaffe sammen? Høres kanskje flaut ut, men hva har du å tape? Hehe, dere har vel forsåvidt rett begge to. Jeg bor ikke her heller, så om han rynker på nesen og sier "Ikke faen" så har jeg ikke tapt annet enn en dose stolthet Problemet er også det at jeg ikke bor her, jeg reiser tilbake til studiestedet mitt på søndag... Anonymous poster hash: 16a8d...8eb
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #6 Skrevet 10. januar 2014 Problemet er også det at jeg ikke bor her, jeg reiser tilbake til studiestedet mitt på søndag... Anonymous poster hash: 16a8d...8eb So what? Bare fordi du reiser tilbake igjen på søndag, betyr det ikke at ikke kan ta kontakt og se hva som skjer. Og om du blir avvist, er det bare fint for deg å tenke at på søndag reiser du og behøver ikke å se fyren. Det er tidlig å nevne ordet "forholdet", men jeg gjør det likevel: avstandsforhold kan funke bra det, og dersom det ikke blir noen ting, kan det forbli som et flott minne. Du er ung, go for it! Anonymous poster hash: d0b49...d3a 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #7 Skrevet 10. januar 2014 So what? Bare fordi du reiser tilbake igjen på søndag, betyr det ikke at ikke kan ta kontakt og se hva som skjer. Og om du blir avvist, er det bare fint for deg å tenke at på søndag reiser du og behøver ikke å se fyren. Det er tidlig å nevne ordet "forholdet", men jeg gjør det likevel: avstandsforhold kan funke bra det, og dersom det ikke blir noen ting, kan det forbli som et flott minne. Du er ung, go for it! Anonymous poster hash: d0b49...d3a Hehe du har rett i det, men tenkte mer på om jeg i det hele tatt klarer å finne ham igjen og ta kontakt med ham før søndag :/ Anonymous poster hash: 16a8d...8eb
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #8 Skrevet 10. januar 2014 På tide å utforske verden...Anonymous poster hash: 412d2...831 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #9 Skrevet 10. januar 2014 Og jeg falt pladask. Han var bare helt herlig. Kommer nok aldri til å se ham igjen, er på besøk i hjembyen min, men bor og studerer et annet sted. Jeg var innom en sportsbutikk idag for å kjøpe noen nye løpesko og et par fritidssko, og han som hjalp meg var helt utrolig kjekk! Jeg ble småsvett og forfjamset. Klarte ikke helt å forklare hva det var jeg var ute etter, og koden på bankkortet hadde jeg glemt da jeg skulle betale Flaut. Spesielt når man er 22 og ikke 12. Dette skjer aldri meg, ingenting vipper meg av pinnen, bortsett fra ham. Og nå klarer jeg ikke å slutte å tenke på ham. Det eneste jeg vet om fyren er hva han heter og at han jobber i den butikken. Er sånt normalt?? Anonymous poster hash: 16a8d...8eb Det er vel åpent der imorgen...? Anonymous poster hash: b1a46...a58
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #10 Skrevet 10. januar 2014 Stalk ham på facebook Anonymous poster hash: 58bc5...04e 1
waco Skrevet 10. januar 2014 #11 Skrevet 10. januar 2014 Når jeg kjeder meg skikkelig så logger jeg meg på kvinneguiden. Det er bestandig like morsomt! Alltid like gøyalt å lese hvordan flere mennesker hausser hverandre opp i overtro og i det å forfølge vilt fremmede mennesker. Hva om han typen er en som ikke liker at fremmede blir vilt forelsket? Kanskje han synes det er vel overfladisk og vel utseendefiksert å være så besatt på så kort varsel? Ærlig talt jenter, i hvertfall en av dere burde advare eller i det minste fortelle trådstarterjenta at hun kanskje kan kureres for forfølgelsesvanvidd. Men da må hun først innrømme det selv, og da hjelper ikke dere særlig til. Det er ikke noe galt i å nære fantasiene sine med forelsker og vrangforestillinger, noe helt annet er når du begynner å gjøre handling ut av det. Vær gjerne betatt, men ikke bli helt besatt! Impulskontroll og slikt, ja det tror jeg du heller burde trene litt på. =) 6
Lady Skrevet 10. januar 2014 #12 Skrevet 10. januar 2014 Åh, tenk så tøff du er om du tør å spørre han om han vil ta en kaffe! Det er jo litt skummelt, men som du selv sier, så reiser du jo hjem igjen, og trenger ikke se han igjen. Håper du hopper i det, og spør han! Lykke til 2
Lady Skrevet 10. januar 2014 #13 Skrevet 10. januar 2014 Når jeg kjeder meg skikkelig så logger jeg meg på kvinneguiden. Det er bestandig like morsomt! Alltid like gøyalt å lese hvordan flere mennesker hausser hverandre opp i overtro og i det å forfølge vilt fremmede mennesker. Hva om han typen er en som ikke liker at fremmede blir vilt forelsket? Kanskje han synes det er vel overfladisk og vel utseendefiksert å være så besatt på så kort varsel? Ærlig talt jenter, i hvertfall en av dere burde advare eller i det minste fortelle trådstarterjenta at hun kanskje kan kureres for forfølgelsesvanvidd. Men da må hun først innrømme det selv, og da hjelper ikke dere særlig til. Det er ikke noe galt i å nære fantasiene sine med forelsker og vrangforestillinger, noe helt annet er når du begynner å gjøre handling ut av det. Vær gjerne betatt, men ikke bli helt besatt! Impulskontroll og slikt, ja det tror jeg du heller burde trene litt på. =) Halloo?! Det er bare snakk om å be fyren ut på en kaffe da?! Forfølgelsesvanvidd?! 8
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #14 Skrevet 10. januar 2014 Når jeg kjeder meg skikkelig så logger jeg meg på kvinneguiden. Det er bestandig like morsomt! Alltid like gøyalt å lese hvordan flere mennesker hausser hverandre opp i overtro og i det å forfølge vilt fremmede mennesker. Hva om han typen er en som ikke liker at fremmede blir vilt forelsket? Kanskje han synes det er vel overfladisk og vel utseendefiksert å være så besatt på så kort varsel? Ærlig talt jenter, i hvertfall en av dere burde advare eller i det minste fortelle trådstarterjenta at hun kanskje kan kureres for forfølgelsesvanvidd. Men da må hun først innrømme det selv, og da hjelper ikke dere særlig til. Det er ikke noe galt i å nære fantasiene sine med forelsker og vrangforestillinger, noe helt annet er når du begynner å gjøre handling ut av det. Vær gjerne betatt, men ikke bli helt besatt! Impulskontroll og slikt, ja det tror jeg du heller burde trene litt på. =) Hva er galt med å være litt frempå på en koslig måte? Er jo ikke snakk om at hun skal stalke han å se hvor han bor, om han har dame og hva han spiser til middag. Kan ikke se hva som er galt med å gi ifra seg mobilnummeret om man har lyst til å sjekke ut om han er en ok fyr Gjorde det selv en gang. Ble møtt med tidenes smil og fikk høre at det var utrolig tøft og koslig gjort, "fortsett slik" sa han. Han hadde selvfølgelig dame, noe som jeg visste det var en sjanse for. Ikke noe galt skjedde. Jeg tok en sjanse og man kan vel si at fyren fikk en confidence boost. Anonymous poster hash: b1a46...a58 5
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #15 Skrevet 10. januar 2014 TS her! Er nok åpent imorgen, kanskje jeg kan stikke "tilfeldig" innom og se etter.......treningssokker eller noe Kommer nok til å dø av dehydrering (svette, hyperventilasjon, etc) om jeg ser at han er på jobb, men tror kanskje jeg skal manne meg opp til å spørre om han vil finne på noe? Kjenner jeg trenger et glass vann allerede, haha. Og til waco - jeg kommer ikke til å forfølge fyren eller google meg fram til hvor han bor for å flytte inn i telt bak huset hans Anonymous poster hash: 16a8d...8eb 6
Lady Skrevet 10. januar 2014 #16 Skrevet 10. januar 2014 TS her! Er nok åpent imorgen, kanskje jeg kan stikke "tilfeldig" innom og se etter.......treningssokker eller noe Kommer nok til å dø av dehydrering (svette, hyperventilasjon, etc) om jeg ser at han er på jobb, men tror kanskje jeg skal manne meg opp til å spørre om han vil finne på noe? Kjenner jeg trenger et glass vann allerede, haha. Og til waco - jeg kommer ikke til å forfølge fyren eller google meg fram til hvor han bor for å flytte inn i telt bak huset hans Anonymous poster hash: 16a8d...8eb Ja, do it! Fortell hvordan det går da:)
Mermaid Blues Skrevet 10. januar 2014 #17 Skrevet 10. januar 2014 Når du nå har kjøpt nye løpesko sier det seg selv at du trenger ny løpejakke også! Dra dit i morra, finn fyren og si at du fikk så god hjelp av ham sist du var der at du må nesten spørre ham om råd igjen
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #18 Skrevet 10. januar 2014 Ja, do it! Fortell hvordan det går da:) Will do! Kjedelig om han ikke er der da.. Når du nå har kjøpt nye løpesko sier det seg selv at du trenger ny løpejakke også! Dra dit i morra, finn fyren og si at du fikk så god hjelp av ham sist du var der at du må nesten spørre ham om råd igjen Hehe, det er sant! Det var en god idè, det skal jeg si! Anonymous poster hash: 16a8d...8eb 1
happiest Skrevet 10. januar 2014 #20 Skrevet 10. januar 2014 Får håpe han jobber i morgen og ikke har fri! Lykke til! Du må fortelle oss videre hva som skjer 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå