Gå til innhold

Bjølsen?

m_h

Anbefalte innlegg

Prøver å lete etter ny leilighte til søsteren min,og har funnet en fin en på Bjølsen. Lurer på om det er langt unna sentrum eller ullevål sykehus? Med gåavstand..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Bjølsen er kjempefint :) Det er veldig god bussforbinnelse her, det går busser fra og til sentrum hvert 5. minutt, tar ca 20 min. Tar vel omtrent 20 minutter å gå til ullevål sykehus. Kan virkelig anbefale Bjølsen, trives kjempegodt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter opp om det! Bjølsen er glimrende - passe nært sentrum og egentlig ganske stille til å være midt i by'n. Veldig koselig område også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bodd på Bjøsen og trivdes kjempegodt. Nå er det blitt ganske urbant der også, det har poppet opp flere hyggelige cafèer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Bjølsen er bra! I den perioden jeg tenkte på å kjøpe leilighet var Bjølsen et aktuelt område. Prisene er litt lavere en andre sentrumsnære områder. Gåavstand til sentrum er vel tre kvarter, ca og en halvtime til sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bor på Bjølsen/Sagene og stortrives her.

Det går masse busser både i retning sentrum og retning sykehuset + at det bare er kos å spasere langs akerselva i flotte omgivelser rett ned til sentrum!! (tar vel ca tre kvarter som greensky sier)

Her har du småbutikker, store dagligvarer, frisører, tannleger, grønnsakshandlere og delikatesser. I tillegg så er det fine turområder rett rundt hjørnet, både oppover og nedover akerselva. Storo ligger like ved, og rett over elva har du Torshov.

Anbefaler Bjølsen på det sterkeste, jeg stooorkoser meg her!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...