AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Jeg har ikke vert i bryllup siden jeg var barn og da var ikke akkurat gave til brudeparet noe som jeg holdt styr på. Nå er jeg bedt i bryllup til min fetter, som forøvrig står meg ganske nær om det har noe og si? Det er først om et par måneder, men tenkte det var en idé å finne ut av det alt nå. Bryllupet varer en helg og utgiftene vi må betale for å være med på moroa er 900,- Mitt spørsmål er da: hvor mye penger er det meningen jeg skal legge i gaven til brudeparet? Hva er normalt liksom? Anonymous poster hash: f0051...7b1 Anonymous poster hash: f0051...7b1
Lillymin Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Må dere betale for å være med på bryllupet?????
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Hva er det dere betaler for? Er det overnatting? Regner med at det ikke er middag... Hvis det er overnatting så ville jeg funnet noe fin til 500-1000 kr hvis du er alene, til 1000-1500 hvis dere er et par.Anonymous poster hash: 25ad0...d06
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 Regner med at det er for overnattingen, men saken er at jeg bor like i nærheten (15min med bil) så jeg kunne lett spart de 900 kronene, men siden brudeparet ønsker å samle alle gjestene hele helgen virker jeg som en gjerrigknark om jeg ikke blir med, om dere skjønner? TS Anonymous poster hash: f0051...7b1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 Regner med at det er for overnattingen, men saken er at jeg bor like i nærheten (15min med bil) så jeg kunne lett spart de 900 kronene, men siden brudeparet ønsker å samle alle gjestene hele helgen virker jeg som en gjerrigknark om jeg ikke blir med, om dere skjønner? TS Anonymous poster hash: f0051...7b1 Jeg hadde ikke syntes du var en gjerrigknark om du dropper å betale 900 kr for overnatting når det kun tar 15 min for deg å kjøre med bil. 500 ville jeg sagt var en fin pris for presangen. Anonymous poster hash: 5c57a...efa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå