AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Og jeg allerede i et helt ferskt forhold... :/ uff... Han kollegaen er ikke litt min type engang. Men etter noen drinker ble han plutselig så attraktiv... Huff...jeg angrer. Men jeg ønsker ikke å risikere å miste nye kjæresten min bare ved å være litt for ærlig...Han er så snill og omsorgsfull- den perfekte familiemann. Er det riktig av meg? Anonymous poster hash: 9313c...fe9
Gjest Roookk Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Sånne som deg burde bare holdt seg single. 4
Gjest Corto Maltese Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 Du var utro du må fortelle det så du kan bli dumpet. 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #5 Skrevet 10. januar 2014 Om det var riktig av deg å være utro, mot den nye kjæresten din? Eh. Nei?.. Når er det noen gang riktig å være utro, uansett hvor fersk eller gammelt et forhold er?.. Du kan gjøre noe riktig da. Nemlig å fortelle han sanheten slik at det får være opp til han om han vil dumpe deg eller fortsette forholdet. Anonymous poster hash: 5cdc0...8c5 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #6 Skrevet 10. januar 2014 Lest for mye PUA? Anonymous poster hash: 6e47c...1ff
strawberry Skrevet 10. januar 2014 #7 Skrevet 10. januar 2014 Han ble plutselig så attraktiv etter noen glass alkohol, og bare måtte ha deg med ham? Dersom du allerede er så svak for andre i begynnelsen av forholdet, lurer jeg på hvordan det vil gå videre .. 1
Adhara Skrevet 10. januar 2014 #8 Skrevet 10. januar 2014 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Irrlys, mod.
Gjest Awzm me Skrevet 11. januar 2014 #9 Skrevet 11. januar 2014 (endret) Hoe... si det til den stakkars kjæresten din. Du kan jo tenke deg hvordan det blir om han finner det ut senere, kanskje han kommer på overraskelsesbesøk på jobben din f.eks., om du trenger litt motivasjon for å si det. Endret 11. januar 2014 av Awzm me
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå