AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Sukk! Jeg har begynt i ny jobb og der jobber dessverre en tidligere flamme. Det ble slutt mellom oss for to år siden, da jeg fant ut at han var en player og jeg rakk heldigvis ikke å få følelser for han, kun herlig sex. Nå da vi møttes på jobb var han usikker på om han har møtt meg før eller ikke ( det sier litt om hvor mange damer han har hatt før og sikkert etter meg) Jeg har uansett lata som om jeg ikke kjenner han og dette gjorde han usikker fram til igår, hvor jobben hadde torsdagspils og vi ble sittende sammen. Da sa han at han endelig husket meg og som bevis så visste han at jeg har ett fødselsmerke som kun vistes når jeg er naken. Jeg tviholdt fortsatt på løgnen min og gjorde det klart at jeg ikke kommer til å vise meg naken for å motbevise han om jeg har fødselsmerket han snakket om eller ikke. Han fortalte meg i detaljer hvordan vi lekte i sengen og hvordan jeg likte det. Dette er så vanskelig! Idag var jeg heldigvis opptatt på kurs og dermed klart å unngå han, men han har sendt meg tekstmeldinger idag og lurte på om vi kunne finne på noe sammen i helgen. Hodet sier NEI, mens kroppen sier JA! Vi hadde meget god kjemi i senga og det er så lenge siden jeg har fått meg noe. Å havne til køys med han igjen betyr at vi blir værende i sengen fra fredag til søndag. Han er ikke en fyr jeg lett kan kvitte meg med, siden vi jobber i samme firma. What to do, what to do? Anonymous poster hash: 526e1...3d3
Ferny Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 (endret) Sukk! Jeg har begynt i ny jobb og der jobber dessverre en tidligere flamme. Det ble slutt mellom oss for to år siden, da jeg fant ut at han var en player og jeg rakk heldigvis ikke å få følelser for han, kun herlig sex. Nå da vi møttes på jobb var han usikker på om han har møtt meg før eller ikke ( det sier litt om hvor mange damer han har hatt før og sikkert etter meg) Jeg har uansett lata som om jeg ikke kjenner han og dette gjorde han usikker fram til igår, hvor jobben hadde torsdagspils og vi ble sittende sammen. Da sa han at han endelig husket meg og som bevis så visste han at jeg har ett fødselsmerke som kun vistes når jeg er naken. Jeg tviholdt fortsatt på løgnen min og gjorde det klart at jeg ikke kommer til å vise meg naken for å motbevise han om jeg har fødselsmerket han snakket om eller ikke. Han fortalte meg i detaljer hvordan vi lekte i sengen og hvordan jeg likte det. Dette er så vanskelig! Idag var jeg heldigvis opptatt på kurs og dermed klart å unngå han, men han har sendt meg tekstmeldinger idag og lurte på om vi kunne finne på noe sammen i helgen. Hodet sier NEI, mens kroppen sier JA! Vi hadde meget god kjemi i senga og det er så lenge siden jeg har fått meg noe. Å havne til køys med han igjen betyr at vi blir værende i sengen fra fredag til søndag. Han er ikke en fyr jeg lett kan kvitte meg med, siden vi jobber i samme firma. What to do, what to do? Anonymous poster hash: 526e1...3d3 Den greien med at han ikke husket deg (selv om det er gått to år) - det MÅÅÅÅ vel være et spill fra hans side?? Hvem husker ikke noen man har holdt på med? Og hvis han ikke kjente deg igjen i starten engang.... jeg hadde blitt så fornærmet at han ALDRI hadde fått ta i meg igjen! Ha liiiitt selvrespekt liksom. Hvis du virkelig vil vise han hvor bra du er - DROPP HAN! Overse og ignorer. Han kommer til å bli gal. Og du fortjener bedre. Lykke til! Endret 10. januar 2014 av Ferny 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 La han være. Anonymous poster hash: c2e94...5e9 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 Den greien med at han ikke husket deg (selv om det er gått to år) - det MÅÅÅÅ vel være et spill fra hans side?? Hvem husker ikke noen man har holdt på med? Og hvis han ikke kjente deg igjen i starten engang.... jeg hadde blitt så fornærmet at han ALDRI hadde fått ta i meg igjen! Ha liiiitt selvrespekt liksom. Hvis du virkelig vil vise han hvor bra du er - DROPP HAN! Overse og ignorer. Han kommer til å bli gal. Og du fortjener bedre. Lykke til! Takk. Jeg har endret stil siden sist og droppet guttefrisyren og guttstilen med joggebukse og joggesko og fått langt hår, fått mer feminin stil, gått ned i vekt og endret navnet mitt så jeg kan skjønne at han ikke husker meg. Men det hjelper å lese svaret ditt. Takk:) Anonymous poster hash: 526e1...3d3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #5 Skrevet 10. januar 2014 Nå vil han nok bare ha deg til sengs for å bevise at han har rett. Ikke spill med. Bekreft mistanken hans, så backer han nok litt og hold deg deretter unna. Hvorfor løy du til han? Er det fordi du ønsker oppmerksomhet fra han? Høres slik ut... Anonymous poster hash: 9f62a...6c6
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #6 Skrevet 10. januar 2014 Nå vil han nok bare ha deg til sengs for å bevise at han har rett. Ikke spill med. Bekreft mistanken hans, så backer han nok litt og hold deg deretter unna. Hvorfor løy du til han? Er det fordi du ønsker oppmerksomhet fra han? Høres slik ut... Anonymous poster hash: 9f62a...6c6 Jeg ble så tatt på senga da jeg så han og da han spurte meg der og da om vi har møttes før så sa jeg nei før jeg rakk å tenke. Jeg ønsker ikke oppmerksomhet fra han og hadde jeg visst at han jobbet der så hadde jeg ikke søkt på jobben. Anonymous poster hash: 526e1...3d3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #7 Skrevet 10. januar 2014 Jeg ble så tatt på senga da jeg så han og da han spurte meg der og da om vi har møttes før så sa jeg nei før jeg rakk å tenke. Jeg ønsker ikke oppmerksomhet fra han og hadde jeg visst at han jobbet der så hadde jeg ikke søkt på jobben. Anonymous poster hash: 526e1...3d3 Okay, skjønner. Da vil jeg i allefall råde deg til å ikke falle for triksene hans. Anonymous poster hash: 9f62a...6c6
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #8 Skrevet 10. januar 2014 Nå vil han nok bare ha deg til sengs for å bevise at han har rett. Ikke spill med. Bekreft mistanken hans, så backer han nok litt og hold deg deretter unna. Hvorfor løy du til han? Er det fordi du ønsker oppmerksomhet fra han? Høres slik ut... Anonymous poster hash: 9f62a...6c6 Nå har jeg nettopp snakket med han og bekreftet mistanken. Ifølge han selv så har han forandret seg og blitt voksen. Jeg beklaget at jeg løy men at jeg ble tatt på senga. Vi ble enige om at ingen på jobb trenger å vite at vi har datet før. Han foreslo likevel at vi møtes uten at det skal bety noe men heller se det an. Han tok selv initiativ til uteaktivitet som ski- eller joggetur. Jeg har foreløpig takket nei og hvis han fortsatt er player så kommer han ikke til å gi seg før han får det han er ute etter. Jeg vil så gjerne ha han inne meg, men fornuften sier NEI!. Går det an å være så fjollete Anonymous poster hash: 526e1...3d3
Neket Skrevet 11. januar 2014 #9 Skrevet 11. januar 2014 Han måtte vel hjem og sjekke notatene sine. Jeg fant en liste over de en kompis hadde hatt seg med, med navn (om han husket det ), beskrivelse av utseende og hva de gjorde. Og andre ting som utmerket seg. Som feks hun ene foretrakk doggy og en annen brukte dildo på seg selv. Hurra. Skulle ønske den ikke lå rett i synet på meg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå